Selahattin Gürkan mal varlığını açıklayacak mı?

Selahattin Gürkan mal varlığını açıklayacak mı?

Selahattin Gürkan mal varlığını açıklayacak mı?
Özel Haber
Selahattin Gürkan mal varlığını açıklayacak mı?

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, kendisi ve eşi Dilek İmamoğlu ile babası Hasan İmamoğlu'nun mal varlığına ilişkin bilgileri kamuoyuyla paylaştı. Peki Selahattin Gürkan kendisinin ve 1.derecede akrabalarının mal varlığını açıklayacak mı? 

 

 

 

Ak Partili Belediye Başkanları başta olmak üzere İstanbul, İzmir dahil bir çok belediye başkanı kendilerinin ve ailesindekilerin mal varlığını açıkladı. Peki Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan kendisinin ve ailesinin mal varlığını açıklayacak mı?

 

Malatyalılar, Başkan Gürkan’a seslenerek şeffaf bir belediye başkanıyım diyorsun o halde bizlerde senin ve birinci derecede tüm akranlarının mal varlığını açıklamanı bekliyoruz dediler.

Son Güncelleme: 12 Şubat 2020 22:09

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 8

  • Sedat | 13 Şubat 2020 16:44

    Selahattin başkan diğerleri gibi saf değil. Kendisi ve yakın akrabaları üzerinde pek birşey bulamazsınız.

  • hasan kaçan | 13 Şubat 2020 10:23

    yav sanki o kadar kafaları çalışmıyormuş gibi gidipte kendi üzerlerine mal varlığı yapacak değiller. şu anki vekillerde dahil başkanda yılların siyasetçisi, onalr neyi nasıl gizleyeceklerini çok iyi biliyorlar. merak etmeyin. mal varlığıda ben açıklayayım size bir veya iki ev, bir araba ve birazda bankada paradır. başka birşey çıkmaz. şu an türkiyedeki siyasetçilerin hepsinin mal varlığı aynı. farklı hiçbirşey çıkmaz hiçbirinden. boşa araştırmayın.

  • Kadir | 13 Şubat 2020 03:48

    "Telefona bakmayan çağrı merkezi" ve "şehiriçinde 30 dk arayla çalışan otobüs" ten başka neyi var ki belediyenin,hesap soranı bile yok .

  • Bir Bilen Cevap | 13 Şubat 2020 01:03

    Zaten Sayın Büyükşehir Belediye Başkanı ilk geldiği günden itibaren tüm konuşmalarında söyledi. Fazla arabaları gönderdi. Millet kendine şahsi araba almamıştı. Başkan arabaları çekince bu defa yöneticiler kendilerine özel araba almaya başladılar. Çok şükür Rabbim Başkanımıza güç kuvvet versin.

  • Bir bilen | 12 Şubat 2020 23:56

    Gurkan bey yasi gecmisleri doldurdu belediyeye yanina yardimci yapti gencler nasilbis bilsunki mal varligi kendine kalsin sayin baskan onlarin kendisine faydasi yok bize ne faydasi olsun nirakin gitsinler emekli olmus zaten devketin araclarini ve makam soforlerini kendi ozel isinde kullandi bu bahsettigim kisiler kendini bilir isimde verebilirim