Önce Aladağ sonra Hayta haberimizi doğruladı

Önce Aladağ sonra Hayta haberimizi doğruladı

Önce Aladağ sonra Hayta haberimizi doğruladı
Özel Haber
Önce Aladağ sonra Hayta haberimizi doğruladı

9 Mayıs’ta “Önce Hayta sonra Aladağ” başlıklı haberimizin etkisi halen devam ediyor.

Sırasıyla önce Remzi Hayta’nın sonra Ali Aladağ’ın çocuklarını Turgut Özal Üniversitesi’ne yerleştirmesi haberimiz halen etkisini gösteriyor.

Sırasıyla önce Ali Aladağ sonra Remzi Hayta haberimizi doğruladı.

Önce Ali Aladağ sahibi olduğu internet sitesinden,

“Yazdıkları haberde Hayta ile benim oğlum işe girmiş… Haberlerine bakan der ki… Remzi Hayta’nın oğlu, Rektör Vekilliğine, Aladağ’ın oğlu Dekanlığa atanmış…Getirilmiş…İşe alınmış-yerleştirilmiş…Her neyse… Vay be…Ne müthiş haber…Yapmışlar akıllarınca… Çocuklardan, biri temizlik görevlisi ve biri bahçe bakım elamanı olarak işe girmiş ve bunu yememiş-içmemiş haber yapar olmuşlar… Ne Muhteşem bir haber(!)…” diye yazdı.

Sonra Remzi Hayta ise,

“Oğlum dediğin, üniversite mezunudur. Yıllarca emeği ile çalışmış, ve yeni kurulan üniversiteye bulunduğu konumun çok altında bir statü ile girmiştir. Diğerleri nasıl girmişse oğlumda öyle girmiştir.” diye oğlunun Turgut Özal Üniversitesi’ne girdiğini doğruladı.

malatyasanalhaber.com olarak sırasıyla önce Ali Aladağ’a sonra Remzi Hayta’ya sormak istiyoruz:

-Çocuklarınız hangi sınavdan ve mülakattan sonra işe alındı?

-Çocuklarınızın işe alındığı doğru ise yaptığımız haberden sonra “Künyesiz” dediğiniz Sanal Haber’i arayıp “Ben Ali Aladağ o haberi kaldırın” demenizin gazeteciliğin hangi etik kuralına uyduğunu söyler misiniz?

-Yaptığımız haberi sırasıyla Aladağ ve Hayta doğrulamışken Sanal Haber’e atılan “Künyesiz” iftirasına çok kısa şu cevabı vermek istiyoruz:

malatyasanalhaber.com’un Künye’si açıktır. İletişim bilgileri açık bir şekilde Künye kısmında yazmaktadır. Haber kaldırtmak için bizlere ulaşanların “iftara” atması komiktir.

Sırasıyla önce Aladağ’a sonra Hayta’ya duyurulur!

Malatya Sanal Haber- Editör

Son Güncelleme: 16 Mayıs 2020 20:38

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 10

  • Mırtaza | 18 Mayıs 2020 01:14

    Çocuklarının aldığı eğitimle yaptıkları işe layık olmadıklarını düşünerek temizlik görevlilerini küçümsemeleri , onca işsiz ailesine bakmak için çabalayan varken kendilerince nüfüslarını kullanarak işsiz olupta yardım isteyenlere din vicdan adalet gibi sözlük anlamlarını ezberledikler kelimelerle kendilerince yardım ederler gülüyorum size Allah kimsenin hakkını kimsede bırakmaz buarada bakalım 3-4 ay sonra hala temizlik görevlisi olarak kalacaklarmı yoksa “eğitim”lerine göremi masaya oturacaklar

  • Kadir | 17 Mayıs 2020 20:44

    Yapılan işin adı gazetecilik ise bu işin etiği ahlağı ve belirli kuralları vardır sanırım. Aynı alanda kamuya hizmet anlayışıyla yapılan bu işleri birbirinizi karalamak ben daha iyiyim demek yanlış. Ülkede ilde yaşayan tanınmış kişilerin de aileleri ve çocukları var. Onlarında yeme içme evlenme işe girme gibi doğal yaşam da olan işleri olur. Artık kpss veya mülakat olunca herkesin bir referansı ve tanıdığı işe girmesine vesile olur. Bu sizinde ailenizde olur başkasının ailesinde de olur. O kadar çok konuşulacak bir şey değil. Ne sizi nede bahse konu kişileri tanımam bilmem.

  • Ahmet | 17 Mayıs 2020 20:43

    Adamlar zaten çocuklarının işte olduğunu söylüyorlar. Özel birşeymiş gibi siz ortaya çıkarmadınız. Bunun habercilikle alakası yoktur. Sizin başka derdiniz var bu iki isimle. Onları yazın. Birde diğer kişileri araştırın bu iki isim üzerine oynamayın bi kârınız olmaz. Aladağ dediğiniz adam sizin künyeniz olmadığını kime hizmet ettiğinizi açıkça yaZmış ama siz klavye arkasından delikanlılık yapıyorsunuz:)

  • Zübük | 17 Mayıs 2020 19:39

    Bunlara kim gazeteci diyor yahu gazetecilik bu kadar basit ve ucuz olamaz

  • Deli Malatyalı | 17 Mayıs 2020 15:45

    Ben Gazeteci Olsam Fakir Duruyorken Belesi Zenginlerin çocuklar çalışıyor ya yazık

  • Hayt Huyt | 17 Mayıs 2020 13:55

    Adamlar torpille iş bulmuş bi de beğenmiyorlar. Ablalara söyleyelim dekan yapsınlar sizinkileri. Malatya'da şu an bulunduğunuz pozisyonda bulunmak isteyen binlerce gariban var. Çocuklar okumuş da yetenekliymiş de. Sizinkiler dışında okumuş ve yetenekli çocuk yok zaten. Torpilli olmasalar üniversitenin yanından geçemezlerdi. Aylarca uğraştınız garibanlar başvuramasın diye bir sürü özel şart koydunuz şimdi de beğenmeyin.

  • Remziiiii | 17 Mayıs 2020 09:46

    Remzi remzi senin isminin altına çok şey yazılır ama kısa ve net bilen herkeste ki bilir .................. haber yapan adamsın sen remzi!basın senin isinse sana kalmışsa söyleyecek çok şeyde yok aslında

  • Fizikçi | 17 Mayıs 2020 02:17

    Admin böyle olmaz roket atsaydin :) kalemine sağlık. Dobra dobra serçe Türkçe konuşmak ve haber yapmak budur.

  • Fahri kayhanlı bir vatandaş | 16 Mayıs 2020 22:33

    Sanal haber ailesi cok şeffaf habercilik yayınınız severek ve begenıyle okuyoruz..adaketli ve hakikat haber anlayışınızı tebrik ederım..malatyada dönen bütün oyunları sayenızde ögrenıyoruz..siz üzerlerine gittikçe size atılan çamur cok olacak..bizler malatyalı vatandaşlar olarak arkanızdayız..sizleri tebrik eder yeni haberlerinizi merakla beklemekteyiz