Malatya'da ulaşıma büyük zam

Malatya Büyükşehir Belediyesi’nin şehir içi yolcu taşımacılığı yapan şirketi MOTAŞ tarafından şehir içi ile bazı ilçe ve Mahallelere yapılan ulaşımda taşıma ücretlerine değişik oranda zam yapıldı.

Malatya'da ulaşıma büyük zam
Özel Haber
Malatya Büyükşehir Belediyesi’nin şehir içi yolcu taşımacılığı yapan şirketi MOTAŞ tarafından şehir içi ile bazı ilçe ve Mahallelere yapılan ulaşımda taşıma ücretlerine değişik oranda zam yapıldı.

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Şehiriçi ulaşımda sivil ücret 2,15 TL’den 2.60 TL’ye yükseldi. Öğrenci ücreti ise 1.40 TL’den 1.75 Tl’ye çıktı. 


Aktarmadan yararlanacak olanlar da 1 saate kadar olan sürede siviller 75 kuruş yerine 1 TL ,Öğrenciler ise 50 kuruş yerine 60 kuruş aktarma bedeli  ödeyecekler.

MOTAŞ tarafından Pazartesi(bugünden) başlatılan yeni tarifeye göre; sivil ücretler 2,15 TL’den yüzde 20 oranındaki zamla 2.60 TL’ye yükseldi. 
AKILLI KART ÜCRETLERİNE BÜYÜK ZAM
Bu arada  hazır kart ücretlerine de zam yapıldı. Daha önce 2 biniş kart bedeli için 5,5 TL alınırken bugünden itibaren  2 biniş kart bedeli  7 TL’ye, 4 biniş kart bedeli  11 TL’den 14 TL’ye, 6 biniş kart bedeli ise 16 TL’den 21 TL’ye çok yükseltildi.

Son Güncelleme: 00 0000 00:00

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 18

  • eMRe | 16 Ağustos 2019 16:36

    YAZIKLAR OLSUN SİZLERE...

  • Oguzhan | 16 Ağustos 2019 16:27

    Sayin Selahattin Gurkan sozunde durmadi. Malatyaya hizmet icin gelen bu sahis malatyalinin hakkini gasp etmekten baska bisey yapmadi. Sayin Ahmet Cakiri karaladi iscilere soz verdi maaslarinizi dusurmeyecegim diye bayram.oncesi iscilerle dalga gecti. Belediyenin borcu varmis borcsuz biraktim dedigin belediyenin bile borcu var. Buyuksehirin borcu elbetteki olacak sayin Ahmet Cakir malatyayi malatya yapti bunu nasil yapti tabiki borcu olacak. Sen iscilerin hakkini gasp ettin sozunde durmadin daha basimiza neler gelecek hep beraber gorecez. Allahin adaleti gecikmez ama sayin selahattin gurkan

  • Hesap uzmanı ???? | 16 Ağustos 2019 11:52

    Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmak !!! Yöneticiye,işçiye,memura,vekile sıra ile herkese ufak ufak değdiren başkanımız artık bize yöneldi hadi hayırlısı ama bizde hak ettik galiba malesef birilerinin gördüğü zarar bizim mutluluğumuz olabiliyor bu huy bize huy değil neyse bunlar bir tarafa küçük bir hesap yaptım sizinlede paylaşmak istedim biliyorsunuz gündem ulaşıma yapılan zam buna göre ; Geçmişte bir ankette dikkatimi çekmişti okullar açıkken Motaş günde 170000 civarı bir yolcu taşıyormuş eski fiyata göre sivil öğrenci karması ortalama 1.8₺ olsa ve bu 170000 yolcunun 5 i kayıp yani 65 lik falan filan kart kullanmayan olsa 110500 yolcu kalır buda 110500*1.8=198.900₺ bir günlük gelir eder. Güncel fiyatlarda ise ortalama gelir 2.17₺ eder 110500*2.17=239.785₺ eder yani günlük halka ekstra 40.885 ₺ para yansır buda aylık 1.226.550₺ eder. Bu demek oluyor ki işçiye memura falana filana yaptıkları bize yaptığının yanında hiç kalıyor vay halimize yine olan bize oldu bununla kalsa bari ama hiç sanmıyorum ha birde burdan ben toplu taşım kullanmıyorum aman boşver diyenleri duyar gibiyim hiç öyle değil bende kullanmıyorum ama eşim ama annem ama kardeşim ama akrabam birileri kullanıyor nemelazımcılık doğru değil yazık asgari ücretli iki araç değişim işe gidecek olsa 2.60+1 aktarma =3.60*2=7.2₺ 26 gün işe gitse 187₺ para eder maaşı kaç para bu adamın neyse daha fazla can sıkmayayım kalın sağlıcakla.

  • Seyfullah bakar | 16 Ağustos 2019 00:25

    KALLEŞ MALATYA ,YALAKA MALATYA,KORKAK MALATYA.ANCAK KLAVYE DELIKANLILIGI.HERYERDE SELAHATTİN GURKANIN ELINE EGILIP OPUYOSUNUZ.YASASIN PADISAHIM DIYOSUNUZ. HER KONUSMASINDA ALKISLIYOSUNUZ.ARKASINDANDA SALLIYOSUNUZ. VARSA DERDINIZ YÜZÜNE SÖYLEYİN OTOBUSE BINMEYIN BIMER VAR ,CIMER VAR, AKP IL BASKANLIGI VAR,REIS VAR GELECEK SOYLEYIN .KORKMAYIN SIZI KIMSE VURMAZDA YEMEZDE ACIZ INSANLAR GIBI AGLAYIP DÖVüNMEYIN.1 MILYON NÜFUSA 1 ADAMIN GÜCÜ YETIYORSA YETSIN BAKALIM.REISE OY VERDIYSENIZ REISTE DUZELTSIN.

  • Artık cok geç | 15 Ağustos 2019 22:50

    Oy vermeden once düşünecektiniz şimdi kimsenin yorum yapmaya hakkı yok verenlerin yanında bizde yanıyoruz

  • Şevket | 15 Ağustos 2019 21:21

    Selahattin Başkan, Şevket Keskin'e olan borcunu ulaşım zamlarıyla ödemiş oldu. Aday gösterilmesinde ve diğer adayların yıpratılmasında payı büyüktü.

  • cumali | 15 Ağustos 2019 20:53

    65 YAŞ üstüne bedava binmeyi kaldırın.Emekli maaşları var.Hizmetten faydalanmanın bedeli var.Bu bedeli herkes ödesin.

  • Necdet Savaş | 15 Ağustos 2019 20:38

    Özellikle ilkokul ve lise öğrencilerinden otobüs ve trambüs ücreti alınmazsa önemli bir hizmet yapılmış olur .

  • Sabri | 15 Ağustos 2019 18:47

    Bugün belediye çalışanlarını topladı. Benim maaş düşürme, işçi çıkarma yetkim yok ki, Ben padişah değilim dedi. Size de benim ulaşıma zam yapma yetkim yok ki motaş yapmış diyecek. Padişahım çok yaşa.

  • Hüseyin | 15 Ağustos 2019 17:48

    Borç yalanı ile her zammı meşru hale getirecek İKİ GÖZÜMÜN ÇİÇEĞİ... Sırada suya yapılacak zam var. Malatyalı mı? Canı cehenneme. Belediye çalışanı mı? Onun da canı cehenneme?

  • Kadir | 15 Ağustos 2019 17:47

    5 lira da yapsanız motaş hine zarar etmeye devam edecektir. Neden mi? Gerçek nedeni motaş araçlarının irili ufaklı tüm sokaklara girmesi, öyle ki neredeyse girmediği sokak yok.. tüm illerde araçlar ana artellerden geçer ara yollara hiç girmez.. ana artelle 10 km sefer mesafesi ve 30 dk süre varken ara yollarla girince mesafe ve süre artıyor.. dolayısıyla sefer sayısı ve yakıt gideri artıyor. Aynı yolcuyu daha az yakıtla ve zamanla taşımak yerine çok daha maliyetli hale getiriliyor. Neredeyse milleti evin içine götüreceksiniz.. Bir başka maliyet tranbüs faciyası, yatırım maliyeti neredeyse 3 katına çıkan tranbüsün yakıtı az ama bakımı yakıtun acısını çıkarıyor.. tekel bir sisteme mahkum olusanız kaçacak deliğiniz olmaz söke söke ödersiniz..

  • Sanal ortalığı karıştırma | 15 Ağustos 2019 16:55

    Belediye zarar mı etsin sanal haber

  • Yusuf Taha | 15 Ağustos 2019 16:50

    Şimdi çıkıp diyecekki borç vardı o yüzden selonun uydurmaları

  • Yusuf Taha | 15 Ağustos 2019 16:49

    İşte başkan işte belediye

  • Zorbey | 15 Ağustos 2019 13:43

    Koskoca İstanbul’da bile fiyatlar bu değil, hem zam yapıyor hemde taşeron personelinin maaşını düşürüyor, insanları kandırdı,yalan söyledi, maaşını çektiğiniz zaman bana dua edeceksiniz demiş, artık duamı alıyor bedduamı orasını bilemem, Sen mübarek bayram öncesi,insanların maaşıyla rızkıyla,kurban paralarıyla,çocuklarının servis parasıyla,mutfağındaki gıda ürünleriyle,vs vs va oynayıp canlarını yaktın ya, Allah ta senin canını sevdiklerinle yakacaktır bu unutma, Selahattin bey, ya evlatlarından çıkacak yada torunlarından, komşumla konuştum kurban kesecenmi dedim,paramızı kestiler hesap tutmadı dedi! Ne diyeyim iyiki beraber çalışmıyoruz.

  • Haydar | 15 Ağustos 2019 12:50

    Her gelen biraz daha şey ediyor. Bu ne zam. Vatandaş dostu Selahattin hayırlı işler Malatya zam zam zam. Gerekçeside hazırdır durumlar kötü çok borç var. Bu Selahattin bey işi biliyor. Önce geçmişi göm sonra keyif sür. Ne diyeyim vicdan yok işte. Al birini vur ötekine. Ak partide güneş batıyor. Ampül sönüyor

  • Allah yardımcımız olsun | 15 Ağustos 2019 12:26

    Bu nedir ya herşeye zam İmamoğlu çıktı suyu indiricez ulaşım ücretlerini indiricez dedi hepsini indirdi Selo başkanda hepsine zam yapıyor ulaşım İstanbul'dan pahalı oldu yazık günah ya küçük küçük dolmuşları koymussunuz onada millet ne bine biliyor ne inebiliyor ya Bizim suçumuz yüzde 70 oy vermek mi her dönem ak partiyi birinci parti yapmak mı nedir bu ya ne bi hizmet ne bir proje zam zam başka bişey yok bu adama kim dur diyecek bu adam egosunu tatmin edecek diye daha kaç insan zarar görecek Allah'ım sen biliyorsun sen görüyorsun sana havale ediyoruz

  • SELO BAŞKAN h OYALDI PARTİ DEİL HANİ NERDE TEVAZU? | 15 Ağustos 2019 11:42

    ÇIKTIGI HER ORTAMDA REKOR KIRDIK DİYOR.DEMİYOR AK PARTİ OLARAK REKOR KIRDIK BEN ALDIM DİYOR! ULAŞIMA ORTALAMA % ZAM TABİ ADAM REKOR OY ALDI! TABİ MİLLET PARTİYE VERDİ AYRI KONU AMA SELO BAŞKAN KENDISI ALMIŞ GİBİ BÖBÜRLENE BÖBÜRLENE GEZİYOR REİS ÇAKAR YASAK DEDİ SELO BAŞKAN ARKANDA GEZEN SKODA ÇAKAR AÇIK HAYIRDIR? YÖNETMELİĞE BAKILINCA BELEDİYE BAŞKANI ÇAKAR TAKAR DİYE BİR ŞEY VARMI? HANİ NERDE TEVAZU PARTİSİ? GÜZEL BİR SÖZ VAR BİR TOPLUM NEYE LAYIKSA ÖYLE YÖNETİLİR.

BUNLARA DA BAKIN