Gazeteciler Belediyenin yemeğini terk ettiler

Gazeteciler Belediyenin yemeğini terk ettiler.

Gazeteciler Belediyenin yemeğini terk ettiler
Özel Haber
Gazeteciler Belediyenin yemeğini terk ettiler.

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Gazeteciler Belediyenin yemeğini terk ettiler 
10 Ocak Çalışan Gazeteciler günü nedeniyle Malatya’da Büyükşehir, Battalgazi ve Yeşilyurt Belediyeleri tarafından ortak bir program düzenlendi.
Yeni Nikah Sarayında gerçekleştirilen programa Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan , Battalgazi Belediye Başkanı Osman Güder, Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar ile gazeteciler katıldı.
Programda Malatya’daki gazeteciler adına Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Vahap Güner’e sadece konuşma yaptırılmasına Malatya Gazeteciler ve Televizyoncular Cemiyeti Başkanı Fatih Avcı tepki gösterdi. Avcı ve beraberindeki yaklaşık 50 basın mensubu salonu terk etti.
Basın mensupları, “Böyle bir program olmaz. Rezalet” yorumlarını yaptılar.

Son Güncelleme: 10 Ocak 2020 20:08

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 9

  • Celal Söylemez | 12 Ocak 2020 13:28

    “Şişşşt!Fatih!La nereye?Gel buraya !ula,alın gelin şunu!La gelsene !Yav yemek çok güzel!Yok diyorsan çorbayı iç bari!Fatih!yav gelsene!Bak hele yav..Gidiyor adam” MALATYA BÜYÜK ŞEHİR!BEL. BAŞK..!!!!!!!!

  • Hayta neredeydi ??? | 10 Ocak 2020 23:47

    Burda sanal haberi eleştirenler gidin o dediğiniz yalan haber şişirme ve yandaş haber Malatya haber.com dur sanal haberi Malatya haber ile karıştırmayın bilen biliyor gelgelelim R. H ya yemek yemeden kalmamıştır kesin bir porsiyon yemeğe haber yapar hediyelik iki fincan için elli kere belediyeye gidip gelmiş ligi vardır Malatya'da şuana kadar doğru gerçekleri yazan sadece sanal haber bilirim yedirmeyiz üç beş capulcuya!

  • Remzi | 10 Ocak 2020 23:04

    Hepimizin gelir kaynağı bu 3 belediye. Boşuna artistlik yapmayın. Dolduruşa gelmeyin. Elimiz mahkum. Yarın suçu Kemal Deniz'e yüklerler olur biter.

  • Hakan | 10 Ocak 2020 22:21

    Yorum yapanları yemekte olmadığı o kadar aşikar ki bir çok masa kalktı çıktı. 50 den bile fazla olabilir. Ayrıca Malatya Sabal Haber’in bugüne kadar tek bir yalan haber yaptığı görülmemiştir.

  • Gazeteciler gününüz kutlu olsun | 10 Ocak 2020 22:01

    3 gün sonra başkan yanına çağırır seni gidersin iş tatlıya bağlanır:) gerek yok bence küsüp gitmeye. Başkan diyecek benim programdan haberim yoktu. Alıştık böyle sahnelere.

  • Şuayip kamil | 10 Ocak 2020 20:56

    Habercilik doğru haber yapmayı gerektirir

  • Asude | 10 Ocak 2020 20:55

    50 kişinin hepsini tek tek saydınız mı?

  • Oyzaro | 10 Ocak 2020 20:55

    Çalışan gazeteciler gününde yalan haber yapmaya utanmıyorsmunuz. 7-8 kişiyi 50 kişi yaptınız.

  • Basıncı | 10 Ocak 2020 20:54

    2 kişi proğramı terketti ne 50 si :) haberide terkedenler mi yaptırdı

BUNLARA DA BAKIN