Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Başkanlara tavsiye

Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Başkanlara tavsiye Ne araçlarla ne personelle uğraştık"

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Başkanlara tavsiye
Gündem
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Başkanlara tavsiye Ne araçlarla ne personelle uğraştık"

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen Büyükşehir Belediye Başkanları Toplantısı'nda 29 Büyükşehir Belediye Başkanı ile bir araya geldi. Cumhurbaşkanı Erdoğan yaptığı konuşmada işten çıkarmalar için uyarıda bulunarak, "Yüzlerce binlerce kişinin ekmeğiyle oynanması ne hakka ne hukuka ne de insanlığa sığar." dedi.

 

 

Cumhurbaşkanı Erdoğan Kapının önüne konan, canları yanan, yuvaları başlarına yıkılan insanların ahı üzerine ne siyaset ne adalet ne de hizmet bina edilemez. Son aylarda bazı belediyelerimizde yaşanan hadiseleri üzüntü ile takip ediyoruz. Bizler İBB başına geldiğimizde bir tek kişinin dahi ekmeğiyle oynamadık. Kimseyi ekmeğinden aşından etmedik. Ne araçlarla ne personelle uğraştık.

Son Güncelleme: 11 Eylül 2019 22:25

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 17

  • Eski çalışan ve hakkı takma isimli doğruluk abidesine | 13 Eylül 2019 17:18

    Neredeyse kuruluşundan bu yana bende trambüste direksiyon sallıyor ekmeğimi kazanmaya çalışıyorum eski çalışan ve hakkı isimi ile yorum yapan aslında aynı ama iki farklı kişiymiş gibi görünmeye çalışan muhtemelen işini layıkı ile yapmadığı için burdan farklı birime gönderilen (gönderilen diyorum çünkü Allah var kimseyi ekmeğinden etmediler en büyük hataları bile bu şekilde cezalandırdılar) kendiside dahil kimseye faydası olmayan ismini tahmin ettiğim hatta bildiğim ancak burda yazmak istemediğim eski mesai arkadaşıma cevap verme ihtiyacı duydum. Öncelikle hala çalıştığım ve yaşanan her olayın içinde olduğum için yeni gelen arkadaştan bahsedeyim oda bizim gibi şoför yıllardır birlikte çalışıyoruz yapı olarak sessiz pasif ağır naif bir arkadaş ancak,şahsen benimde bütün arkadaşlarım ile fikrim aynı ne yöneticiliğe uygun nede öyle bir potansiyeli var takıntılı pisikolojik sorunları olan bir arkadaş zaten ilk icraatıda personeli tehdit ederek ve tutanak alarak kendini ıspatlamaya çalışmak oldu. Yani bu şahıs başkan yeğeni yada köylüsü bilmiyorum çeşitli rivayetler var hatta ilkokul ve ortaokul öğretmeniymiş diye söyleyenler var her ne ise bir yakınlığı olduğu için torpil ile getirildi işin ciddiyetini ve beceremeyeceğini görünce şimdi başka tarafa kaçmaya çalışıyor. Diğer alınan eski yöneticiye gelince emin olun çok kuralcı olduğu için bende çok sevmezdim hatta tartışmalarımız olmuş ceza dahi almama sebep olmuştu. Ancak dediğim gibi kuralcı olduğu için işler yolundaydı işletmede bir disiplin bir düzen vardı şimdi başı kıçı ayrı oynuyor kocamız kim o bile belli değil eğri oturup doğru konuşmak lazım adam iş konusunda despot mesai dışında hepimize arkadaştı ancak bizde her insan gibi gidince kıymetini anladık niye aldılar neden aldılar onuda anlamak güç muhakkak birileri iftira ile oynattı yerinden yada sırf akrabayı koymak için yaptılar orası bana karanlık ama şunu iyi biliyorum ki o vatandaş buranın Allah var beyniydi artık trambüsten kimse eski verimi beklemesin gece 12:00 sabah 05:30 adamın nerden çıkacağı belli değil evi barkı yok sürekli takipte korkudan hata yapamıyorduk kazamızda ölümüzde dirimizde herşeyimizde yanımızdaydı hepimizin üzerinde hakkı var tabi bizim hakkı isimli arkadaş burda sürekli idareye karşı insanları kışkırttığı için başka birime gönderildiğinden kendini haklı görüp iftira atıyor Allah için konuşmak gerekir ise trambüste çalışan ve çalışmış her şahsın üzerinde muhakkak Emin Altuntaşın hakkı ve emeği vardır tüm arkadaşlarım adına burdan kendisinden helallik istiyorum hakkınızı helal edin müdürüm Rabbim yolunuzu ve bahtınızı açık etsin er geç yönetim yaptığı hatayı ve yanlışı anlayacaktır. Unutmadan şunuda belirteyim ondan önce İ diye bir müdür vardı onu söyleseler hak verirdim adam hakaret eder bağırır çağırır ağzımıza ederdi tabi onca kötülükten sonra bu iyilik ve düzen bize ağır geldi yadırgadık galiba.

  • Abdul vahap denilen şahsiyete...! | 13 Eylül 2019 13:30

    Boş konuşma be kardesim ekmegimi selahattin gurkanmi veriyor senmi veriyorsun ? Cikin biz girelimmis gir girme diyen yok nekadar hain kiskanc bir milletsiniz siz ya ben yillarimi vermisim belediyeye sen salcali ekmek yerken ben kazma kurek calisiyordum ver bana tazminat gir benim yerime bos konusma burda

  • Reis44 | 13 Eylül 2019 08:25

    Milletin yüzüne bakarak ölümüz yüzde 45 alır diyen milletvekili var ama istasyon kavşağı ne zaman yapılacak' diye soran bir halk yok

  • Abdulvahap | 13 Eylül 2019 07:49

    Kardeşim belediyeden memnun değilseniz çıkın işten biz girelim zorla mı çalıştırıyorlar

  • 5 yıl çekeriz daha sonra | 13 Eylül 2019 04:39

    Partiyi herkesi karşısına alıp benim ben diyen yönetim sana da kalmayacak çünkü ileride milletin yüzüne bakamayaacaksınız cuma sabahı ah almadan başka şey yapmadılar bizler hak ettik ama bizler de bu devrin admlarini tarihin kara lekeli defterine gömeceğiz şimdilik sizsiniz ama ileride yine biz olacağız.....

  • Hakkı | 12 Eylül 2019 21:38

    Trambus kısmında çalışanların hakkıyla oynayanlar 1-Emin Altıntaş 2-Mustafa Özdoğan 3-Ali Öztürk

  • necip | 12 Eylül 2019 19:07

    BÜYÜK ŞEHİR başkanım özel kaleminde çalışanlar adam azarlıyor.yaşlı biri var çaycıymış.adamı kovalıyor azarlıyor.tüm özel kalem değiştirin.özel kalem sizi bitirmke için elinden gelenı yapıyor.

  • Kemal | 12 Eylül 2019 07:25

    Aciz insan kişi ile bilgili insan işi ile uğrasır.

  • Eski çalışan | 12 Eylül 2019 02:55

    Sayın başkan trambus kısmında hep adam gayirmalar haksızlıklar vardı şimdi duyduğum kadarıyla dürüst birini vermişler çalışanlardan oda birakacakmiş görevini orda neler dönmekte acaba eskiden beri

  • Selçuk | 11 Eylül 2019 23:23

    Selahattin başkan hiç üzerine alınmamıştır. Esenlik'ten 65 kişi işten atıldık. Sağda solda kendileri çıktı diyor. Kim durduk yerde işten çıkar işsiz kalır. Onun da getirdiği akrabalarinin da yanına kalmaz. Keser döner sap döner gün olur hesap döner.

  • Ramazan | 11 Eylül 2019 23:17

    Yapılan zulümler alınan ahlar bu dönemin bütün prenslerinin burnundan fitil fitil gelir inşallah. Reis duymasa da Allah duyuyor görüyor. Her iki dünyada da yakanıza yapışacağız.

  • Sabri | 11 Eylül 2019 23:11

    Selahattin de İmamoğlu'nun yaptığı her şeyi yaptı. Esenlik'ten 65 kişi çıkardı. 85 yöneticiyi özlük haklarını elinden alarak mağdur etti ve gitmeleri için mobbing uyguluyor. Borç ve enkaz edebiyatı yaparak devr-i sabık oluşturdu. Araçlar üzerinden eski dönemi suçladı. Reis ve Ak Parti bunları görmeyip sadece imamoğlu'nu görüyorsa batmaya mahkumdur.

  • Malatyadan haberi yok galiba | 11 Eylül 2019 23:06

    Sayin cumhurbaskanim hem personel hem maasimizla hem yemegimizle uğraşılıyor. Halem mesaimiz ve yemek paralarimiz verilmiyor. Personele anket yapin

  • Sedat Onbeş | 11 Eylül 2019 23:05

    Malatya Reis'in eleştirdiği her işi yapıyor ama Reis selahattin'e değil ekrem'e laf sokuyor.

  • Ahmet | 11 Eylül 2019 23:02

    Reis aşağıdaki cümleleri kime söylemiş acaba. Kimse üzerine alınmıyor. Belediye başkanlarının görevi devr-i sabık peşinde koşmak değil, şehirlerine en güzel hizmetleri getirmek için çalışmaktır. Belediye başkanlarının kurumlarını yönetme tasarrufu, ekmek parasını kazanma peşindeki çalışanların hayatlarını altüst edecekleri anlamına gelmiyor. Kapının önüne konan, yuvaları başlarına yıkılan insanların ahı üzerine ne siyaset ne hizmet bina edilebilir. Şayet varsa, birkaç kötü örnek bahane edilerek yüzlerce, binlerce kişinin ekmeğiyle oynanması ne hakka ne hukuka ne de insanlığa sığar. Keyfi uygulamalara maruz kalmamaları için tüm kamuda sayıları milyonları bulan taşeron şirketler üzerinde çalışan işçileri bu yüzden sözleşmeli statüyle kadroya geçirdik. Biz İBB'ye geldiğimizde 2-3 dönem öncesinden kalma personeller vardı. Kaldığı yeri hak eden insanlara dokunmadım. Ne personelle, ne araçlarla uğraştık. Vaktimizi ve imkanlarımızı şehrin sıkıntılarına ayırdık.

  • Hedef kim? | 11 Eylül 2019 23:00