Cömertoğlu Başkan Gürkan’ın benimle olan ilişkisi özel bir ilişki

Cömertoğlu Başkan Gürkan’ın benimle olan ilişkisi özel bir ilişki.

Cömertoğlu Başkan Gürkan'ın benimle olan ilişkisi özel bir ilişki
Özel Haber
Cömertoğlu Başkan Gürkan’ın benimle olan ilişkisi özel bir ilişki.

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Arapgir Belediye Başkanı Haluk Cömertoğlu, katıldığı bir televizyon programında Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan ile özel bir ilişkisi olduğunu söyledi.

 

Cömertoğlu Arapgir'de kalan eksik işlerimizin bu dönem daha hızlı bir şekilde tamamlandığını, eskiye atıfta bulunmadık, kötülemedik, kimseye sataşmadı, isim telaffuz etmedik, sadece marifet iltifat ilişkisini kurmak içinde seviyorum, 10 yıldır bana ağabeylik yapmıştır, başka partilerden olabiliriz, icraatlarını beğeniyorum, benimle olan ilişkisi özel bir ilişki olabilir anma bizim şuanda Büyükşehir Belediye Başkanıyla, ilçe Belediye Başkanı ilişkimiz var. Biz kanun tarafıyız ve birlikte yapmak zorundayız. Eğer bir işini düzenli yapıyor, düzgün yapıyorsa, ayrım yapmadan hassasiyetle yapıyorsa, kıt kanaatle ve eksikliklere rağmen yapıyorsa bunu canla başla ekip çalışması ile yapıyorsa ben buna teşekkür etmeyeceğim de kime edeceğim? Dedi.

Son Güncelleme: 16 Kasım 2019 21:18

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 8

  • isimsiz kahraman | 18 Kasım 2019 16:46

    S. GÜRKAN AK PARTİ KÖKENLİ DEĞİLDİR HİÇ OLMADI ZATEN . ZAMANINDA FATİH HİLMİOĞLUYLA TAKILDI CUMHURİYET MİTİNGLERİNE DESTEK VERDİ OTOBÜS VERDİ EŞİ SOLCU ZATEN MALATYADA DERNEK BAŞKANLIĞI YAPTI. BU DÖNEMDE ASLINDA MHP DEN GİRECEKTİ AK PARTİ ADAY GÖSTERDİ .

  • Bülent | 17 Kasım 2019 18:42

    Çok güzel bir ilişki ak partiye oy verenleri disliyorlar partiden soğutma kampanyası bunlar tasarruf diyor battalgazi belediye sini gördünüz çok güzel bir tassaruf yapılmıs buyuksehirdede personelin üzerinde maaslarini dusurme tasarufu personelle yeriyle oynama tasarrufu yeğenini esenlik genel müdür yardımcısı etme tasarrufu birde Ahmet çakıra diyorlardı Ahmet çakirda buyuklenme kibirlilik yoktu mütevazi baskandi personelle ugrasmiyordu personelin sirtina bindiniz inmiyorsunuz maaşları düşürmedim personellerin ünvanlariyla oynamadık dediniz pişkin pişkin yalan söylediler tv de

  • Defineciler sizi | 17 Kasım 2019 16:52

    Aranızdaki özel ilişki define ilişkisi olmasın sakın!!!

  • Arzu ata | 17 Kasım 2019 16:40

    SELAHATTIN GÜRKAN SANA AGABEYLIK YAPTIDA PERSONELINE HIÇ BIRSEY YAPMADI .SADECE EZDI VE MAAS KESTI ONUN ICIN ALLAH SAHATTINI SANA ADİL BIR BASKAN BIZE NASIP ETSİN

  • Malatyalı | 17 Kasım 2019 14:50

    Nasıl özel tam anlamadım

  • hamza dağ | 17 Kasım 2019 12:35

    "kişi arkadaşının dini üzeredir" ne diyelim inşallah ebedi alemdede beraber olursunuz,biriniz yıllarca ak partinin belediye başkanı oldunuz,birinizde halen büyük şehrin başındasınız biriniz safınızı belli ettiniz ama diğer arkadaş şu an ak partiyi bitirme adına elinden gelen herşeyi yapıyor,görelim mevla neyler neylerse güzel eyler

  • Mehmet | 17 Kasım 2019 09:17

    Zaten Sellahattin başkan AKP dışında herkesle iyi geçinir onlara değer verir onların işini yapar.

  • Sedat | 16 Kasım 2019 22:20

    Selahattin'in Ak Parti kökeninden samimi olduğu hiç kimse yok zaten. Ankarada DYP kökenliler. Malatyada CHP ve MHP. Selahattinin Soner Gökçe ile, Hekimhan ve Arapgir belediye başkanları ile, Fendoğlu ile ilişkileri ilginç ve incelemeye değer.

BUNLARA DA BAKIN