Çakır ile Gürkan arasındaki sorun Polat mı?

Kayısı Haber Genel Yayın Yönetmeni Mahir Temur şok bir iddia da bulundu.

Çakır ile Gürkan arasındaki sorun Polat mı?
Özel Haber
Kayısı Haber Genel Yayın Yönetmeni Mahir Temur şok bir iddia da bulundu.

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Malatya Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı ve AK Parti milletvekili Ahmet Çakır Kayısı Haber Genel Yayın Yönetmeni Mahir Temur'a açıklamalarda bulundu. 

Kayısı Haber Genel Yayın Yönetmeni Mahir Temur şok bir iddia da bulundu. Gazeteci Temur 31 Mart öncesi Milletvekili Çakır’ın Haci Uğur Polat’a destek vermesinden dolayı Başkan Gürkan’ın Milletvekili Çakır ile bir problemi olduğunu iddia etti.

 İşte o soru ve cevap 

 

MAHİR TEMUR: Cevap da vermeyebilirsiniz ama sormak istiyorum. Siz milletvekilliği aday adaylığı için Büyükşehir’den istifa ettikten sonra koltuğunuza 31 Mart seçimlerine kadar Yeşilyurt Belediye Başkanı Hacı Uğur Polat geçti. AK Parti genel merkezi Hacı Uğur Polat’ı seçmişti aslında. Ama sonra Battalgazi Belediye Başkanı Selahattin Gürkan aday gösterildi. İşte bu süreçte halefiniz Hacı Uğur Polat’a destek verdiğiniz söylendi. Bu sebepten dolayı Başkan Gürkan’ın sizle bir problemi var, diye kulislerde konuşuldu. Bu doğru mu? Hacı Uğur Polat’ı desteklediniz mi?

AHMET ÇAKIR: Ben bu şekilde bir bilgiyi duymadım. Hacı Uğur Başkan da Yeşilyurt Belediye’mizde hizmet etti. Gerçekten çok çalışkan bir başkanlık dönemi geçirdi. Gecesi-gündüzü olmayan bir tempoda çalıştı. Haliyle Büyükşehir Belediyesi için seçilecek en güçlü adaylardan bir tanesiydi. Ama nasip Selahattin Başkanımızaymış. En güçlü iki adaydan biriydi Başkan Gürkan. AK Parti’de bir disiplin vardır. Bir belirleme yöntemi vardır. Vekil görüşleri, STK görüşleri, halkın görüşleri, teşkilatların görüşleri gibi birçok veri alınır. Ve neticede bir karar verilir. Selahattin Başkan da büyük bir oyla seçildi.

MAHİR TEMUR:  Başkan Gürkan’ın sizinle kişisel bir problemi yok mudur, diyorsunuz?

AHMET ÇAKIR: Bahsettiğiniz konuyu ben hiç duymadım. Hiç kulağıma da gelmedi. Ama aynı partideyiz ve kişisel bir problemimiz olamaz.

Röportajın tamamını okumak için aşağıdaki linki tıklayabilirsiniz 

https://kayisihaber.com/cakir-bahane-uretmeden-malatyamiza-hizmet-etmeye-ugrastik/53173/

 

Son Güncelleme: 17 Ağustos 2019 16:35

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 12

  • cengiz | 22 Ağustos 2019 18:46

    Hacı uğuru selahatinle karşılaştırıp daha iyi diyenlere bişey demiyorum gerçekten çok gülünç yorumlar neymiş hacı başkanın yanından geçemezmiş geçti hemde ezerek geçti vesselam

  • Vatandaş | 18 Ağustos 2019 23:22

    Yorumlara baktımda çok güldüm, yalakalıklarda yine sınır tanınmamış... Beyler bayanlar şunu bilinki her gelen başkan, vekil, genel müdür vs vs... Yükünü tutup gidiyor...onların geçim derdi yok, çaya, şekere, yola, doğalgaza, elektriğe zam gelmiş umurlarında bile değil, ama vatandaş için öylemi, ekmeğe yapılan 25 kuruşluk zam belini büker...yıkama yağlama işi vakit kaybıdır...bir sorgulayın kendinizi yeter...

  • Kadire cevap | 18 Ağustos 2019 14:49

    Site olan yerlere mecburen buyuk çöp konteynırı konur. Çünkü çöp miktarı çok. Hızlı dolar eski tip konteynırlar. Bak Battalgazide her sitenin onune 2 konteynır konmuş yine de çöpler yerlerde. Hızlı doluyor. Zengin fakir meselesi değil.

  • Kadir | 18 Ağustos 2019 11:57

    Buram buram fitne kokuyorsunuz..2ndc

  • Yavuz | 18 Ağustos 2019 11:11

    Belli zaten sayın Polat'ın liyakat sahibi olduğu zengin muhitlere vincli çöp tenekesi normal yerlere eski tip çöp tenekesi

  • İbrâhim | 18 Ağustos 2019 09:50

    Haci Ugur ile Selahattini karşılaştırmak abesle iştigaldir. Hacı Uğur hizmetleri ve vizyonuyla Selahattin i 5 e katlar. Ama yalanlar noktasinda kimse Selahattine yetişemez.

  • Boş laflar | 17 Ağustos 2019 23:58

    Karşılaştırma yapmanız bile hata. Yapılan yatırımlar ile hizmetlere sadece bakın İnternetden Gürkan başkanın farkını hatta fark demeyelim katlaya katlaya hizmetlerini göreceksiniz ticari kaygısı olmadan başkanlık yapan birinin tek işi hizmet yapmak olur onun için boşuna yandaş şelaleci ağzıyla yorum yapıyorlar. Bu arada Gürkan başkan akrabasını memur yapmış olabilir ama bir sürü adıyamanlıyı ekmek sahibi yapmayıp yerli halktan insanlar almıştır eski yeşilyurt belediyesi sadece park ve Cafe açmaktan başka hizmet göremezsiniz ama Battalgazi de sadece somut olarak yapılan binalara hizmetlere bakın yeter bence çok lafa gerek yok

  • Mahmut | 17 Ağustos 2019 22:46

    Hacı Uğur millete hizmeti bir dava olarak görüyordu. Ak Parti onun için bir davaydı. Adam büyükşehir belediye adaylığından sonra bir kişi bile işe almadi. Sebahattin gider ayak Battalgaziye akraba eş dost 100 kişi aldi. Sonra Osman çıkardı. Battalgazi Belediyesinin üzerinden yine adaylık belli olduktan sinra heykel bile yaptırdı. Selahattin haci ugurun yanindan gecemez. Hacı Uğur Polat çok çalışkandı.

  • Hacı ye yazık ettiker | 17 Ağustos 2019 21:13

    Hacı bey gerçekten gecesini gunduzune katarak hizmet etti bahane bulamayıp yok selalaeci dedi esob başkanı Malatya haber çamur attılar diyemediler yeğenini memur yaptı çıkıp demedi 2 milyonluk işi 20 bin liraya yaptım. ayriyetten adam 5 yılda belediyeyi baştan kurdu oturttu vede çalıştı Selahattin Gürkan 15 yıl belediye başkanı yaptığı halde dahi hacının yanında gecenezdi her konuda hacı bey sivri zekalı entelektüel ve çalışkan ve mutavazi kişiliğiyle ön plana çıkan bir insandı gidin Yeşilyurt ta hacının de yaptıklarına bakın battalgaziye selahattininde farkı görürsunuz Selahattin bey kibirli egolu bencil ve de aynı teraziye dahi koyamam hacı beyle

  • Malatya 44 | 17 Ağustos 2019 20:56

    Vekillerin değil halkın istediği kişi belediye başkanı olur, ancak halkın istediği kişi 2 sene benden birşey istemeyin diyerek bulvarlar ve kavşakları yapmamakta diretirse yine halk tarafından görevden alınır. Nitekim sayın cumhurbaşkanımız 15 temmuzda "halkın gücünün üstünde güç yoktur" dedi.

  • Hüseyin | 17 Ağustos 2019 19:54

    Şu memlekete gelmiş geçmiş en caliskan belediye başkanıdır Hacı Uğur Polat. Ama kıymet bilmedik. Başta belediye çalışanları sonra Ak Parti Milletvekilleri ve teşkilâtı. Adamı kendi hevesleri uğruna yedi bizim siyasiler. Çok arar Malatya