Büyükşehirden 'Algı Operasyonu'

Büyükşehirden 'ALGI OPERASYONU'

PAYLAŞ

Malatya Büyükşehir Belediyesinde eski iki daire başkanı açığa alındı. 
Büyükşehir Belediyesinde daha önce Kültür ve Sosyal işler Daire Başkanı olarak görev yapmış olan ve şu anda uzman olan İ.G ile yine önceki dönem Basın Yayın Daire Başkanı sonra da Sağlık ve Sosyal işler Daire Bakanlığı görevlerini yürütmüş olan K.Ç. açığa alındı.
Açığa alınmaların idari disiplin soruşturmalarının selameti için olduğu ve soruşurmaların Belediye Teftiş Kurulu Başkanlığınca yapılacağı öğrenildi. 
Büyükşehir Belediyesi aleyhine algı oluşturulduğu iddiası ile  açıldığı iddia edildi.


Bu arada Malatya Büyükşehir Belediyesi MASKİ Genel Müdürlüğünde 3 genel müdür yardımcısının bilgisayarları incelemeye alındı.
Büyükşehir Belediyesi MASKİ Genel Müdür yardımcıları İ.K., Ö.K., S.K., ve 5, 6 Personelin bilgisayarlarına Teftiş Kurulunca el konulduğu iddia edildi.

Malatya Sanal Haber

HABERİ PAYLAŞ:

Yorumlar / 66

  • Sedat’a Cevap | 07 Haziran 2020 16:15

    Sedat cevap yetiştirmeye çalışmıyor kimse,ne derse haklıdır nasıl bir düşünce ? Siz biat etmeye alışmışsınız,hayrettin bey kendini çok övmüş beni sorun beni sorun diyor ! Sorduk :) Allah iyiliğinizi versin sizin.Komik insansınız.

  • Sedat | 07 Haziran 2020 15:50

    Hayrettin'e karışmayın arkadaşlar. Hayrettin abimizdir. Ne derse haklıdır. Ana binada herkes tanır. Tanımadığınız için cevap yetiştirmeye çalışıyorsunuz.

  • İhsan | 07 Haziran 2020 14:22

    Hayrettin bey herkesin kişiliği görüşü farklı adam sevmeye bilir kimse kimseyide karalamaya hakkı yok yanlış ve doğrularını düşüncelerini yazabilir mesafeli konuşarak sagılı edepli bir şekilde sizde kendinizi çok övünüyorsunuz birde kimse kimseye boyun eğemez sadece haksızsa özür diler sizde burda mecbur gibi tavır belirlemişsiniz neyse Allah hak doğruya getirsin inşallah

  • HAYRETTİN | 07 Haziran 2020 12:40

    SEVGLİ NECİP BEY,ÖNCELİKLE SİZE,BEN ŞU ANA KADAR,NE KİMSENİN KULU,NEDE KİMSENİN KÖLESİ OLDUM VE ŞU SAATTEN SONRADA,BENİ,KİMSE,KİMSENİN, KUL,KÖLESİ,YAPAMAZ,BEN,KENDİMİ İFADE ETMEYE GELİNCE,KORKMA,O KADAR TOPLUMA GİREN,ÇIKAN BİRİYİM,ANLIYACAĞIN,İFADE YÖNÜNDEN,SİZİ,BİR GÖRSEM SİZİN NE OLDUĞUNUZU BİLE ÇOK İYİ İFADA EDERİM,DOĞRU BEN,15 YILLIK ÇALIŞANIM,AMA KİMSENİN ARKASINDA,FİLİM,FIRILDAK,ÇEVİRMEDİM,BİR SIKINTIM OLDUĞUNDA,ZAMANINDA OLDUDA,ÇIKTIM DERDİMİ ERKEKÇE VE DELİKANLICA,ANLATIP,HAKKIMI ARADIM,SİZİN GİBİ KİMSEYİ BASIN YOLUYLA KARALAYIP,ÇAMUR ATMADIM,İNANMIYAN BELEDİYE`DEKİ,ÇALIŞAN ARKADAŞLARA,SORABİLİR,BU YORUM YAZAN,BAŞKAN BEYİ,KÖTÜLEYEN KİŞİLER,DELİKANLI İSE GİDER DERDİNİ BAŞKAN BEYE,ANLATIR,ARKADAN İŞLER ÇEVİRİP,KÖTÜLEMEZ,AMA BU ACİZ İNSANLAR,BÖYLE İNSANLARA ÇAMUR ATIP,KARALAMAYI,KENDİLERİNE GÖREV EDİNMİŞLER VE BAŞKALARI TARAFINDAN GÖREVLENDİRMİŞLER,ASIL SİZLER,BAŞKALARINA KUL,KÖLE,OLARAK,YALAN,YANLIŞ,KULAKTAN DOLMA LAFLAR İLE,BAŞKALARINA,İFTİRA ATARAK,ÇAMUR ATIYORSUNUZ,BENİ TANIMAK İSTERSENİZ,GİDİN,BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNE,SORUN,PEKİ BEN,SİZİ,KİME SORAYIM,SİZİN NASIL BİR İNSAN,OLDUĞUNUZU,BEN,KİMSENİN KULU,KÖLESİ,OLMAK İÇİN BELEDİYEDE,ÇALIŞMIYORUM,AMA SİZİN GİBİDE,İNSANLARA,İFTİRA VE ÇAMUR,ATMAK,İÇİNDE ÇALIŞMIYORUM,BEN,SADECE,DOĞRUYU SAVUNURUM,SİNDE BİR DERDİNİZ VARSA,GİDİN,AÇIKCA,GİZLİ KAPAKLI DEĞİL,DELİKANLI VE ERKEKÇE,YÜZYÜZE KONUŞUN DİYORUM,

  • Ahmet | 07 Haziran 2020 00:40

    Cumali bey, Başkanın Allah değil ki af dilenilsin ve insanları süründürsün.Yazık ! Senin gibi insanlar yapabilir af diler , kul köle olur ama şerefli insan ne başkana ne de bir başkasına kul köle olmaz,yalnızca Allah’a kul olunur ondan korkulur.3 günlük dünya için 3 kuruş için el etek öpüyor olabilirsin sen,ama ŞEREFLİ İNSAN yapmaz böyle şeyler.

  • Necip | 07 Haziran 2020 00:25

    Sevgili hayrettin. Öncelikle "ÇALIŞANLARADA 200-300 TL ZAM YAPTI," derken hangi çalışandan bahsediyorsun bilmiyorum. Sonraki mesajlarda da ",YALAN SÖYLÜYENİ`DE,RABBİM`E,HAVALE EDİYORUM,RABBİM,BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN,AMİN,KİDE YALAKALIK EDİYORSA,ALLAH BELASINI VERSİN" diye ekliyorsun. Dualarına bende amin diyorum. Ayrıca söylemezsem olmaz. Yılların memurusun ama kendini ifade etmekten, düşündüklerini yazmaktan bile acizsin. Devletin çalışanı olduğunu selahattinin kulu olmadığı sana anlatmaya çalışsam da biliyorum ki nafile.

  • Tahsin | 06 Haziran 2020 23:07

    Cumali bey bağımsızda kimse oy vermez akıllı ol alacağı oy 500 tane Eskideydi 1000 oy alıpda bağımsız belediye başkanı olmak girsin kendine güveniyorsa o algıyı geç artık boş beleş laflar

  • Selçuk | 06 Haziran 2020 21:19

    Belediyede 10 yıl idarecilik yaptım. Şimdi ile kıyaslayınca eskiler melaikeydi. Kimse bize bu dönem gibi firma dayatmıyordu. Kimsenin oğlunun damadının yeğeninin firması yoktu. Battalgazi sadece ekibiyle gelmedi firmaları ile de geldi. Firma ismi vermeyeyim azıcık araştırırsanız bulursunuz. İlişkiler bildiğinizden çok daha kirli. Hayret ediyorum lafa gelince aynaya bakmadan herkesi hırsızlıkla suçluyorlar. Allah sonumuzu hayrede belediyenin de Malatya'nın da işi çok zor.

  • HAYRETTİN | 06 Haziran 2020 20:56

    ARKADAŞLAR,BAZILARINIZ,BENİM İÇİN,YALAKAYMIŞIM,YALAKALIK YAPTIĞIMDAN DOLAYI,SAYIN BAŞKAN BEY,BENİM MAAŞIMI YÜKSELTMİŞ,DİYOR,ARKADAŞLAR,BEN,SİZE, MAAŞIMI SÖYLEMEK MECBUR DEĞİLİM,AMA SİZ RAHAT EDİN VE İNSANLARA,İFTİRA VE ÇAMUR ATTIĞINIZ İÇİN,UTANIN DİYE SÖYLÜYORUM,BEN,3100 TL,MAAŞ ALIYORUM,BUNDAN FAZLA ALAN,RABBİM,BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN,YALAN SÖYLÜYENİ`DE,RABBİM`E,HAVALE EDİYORUM,RABBİM,BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN,AMİN,KİDE YALAKALIK EDİYORSA,ALLAH BELASINI VERSİN,YALAN SÖYLÜYEN ,BANA ,İFTİRA ATIP,ÇAMUR ATANDA,ALLAH BELASINI VERSİN,BEN ZAMANINDA 3 AY,BANA GÖREV VERİLMEDİ,3 AY İSE ORDAN ORAYA SÜRGÜN EDİLDİM,BİR SUÇLU GİBİ,AMA BEN O ZOR GÜNLERDE BİLE SİZİN GİBİ NANKÖRLÜK ETMEDİM VE ÜST MAKAMDAKİ AMİRLERM VE BAŞKAN`LARIMIN,ARKASINDA,FİLİM FIRILDAK ÇEVİRMEDİM,GİTTİM YÜZLERİNE AÇIK,AÇIK VE DELİKANLICA DERDİMİ ANLATTIM,BUNUDA BÖYLE BİLİN.

  • Cumali | 06 Haziran 2020 20:35

    Arkadaşlar bu işin tek çıkış yolu var. Selahattin başkandan özür dileyin sizi affetsin işinize gücünüze bakın. Başka başkanlarla kıyaslamayın. Reis arkasında Ankara arkasında. Yüzde 70 oy aldı. Seçime 3 yıl var diye düşünmeyin gelecek seçimi bağımsız girse bile kazanır. Güvendiğiniz dağların artık hiçbir gücü yok. Vekillerin belediyede hiçbir ağırlığı yok. İlçe belediyeleri ve diğer kurumlar hep ya seviyor ya korkuyor. Sitelere yorumlara güvenmeyin yarın bir reklam alınca sizi unuturlar. Size bir büyük tavsiyesi bu kadar güçlü bir başkana karşı hiçbir şansınız yok nefsinize ağır da gelse yanlış da olsa başkan ne diyorsa ona inanacak ve yapacaksınız. Yapmazsanız ne olur işte böyle sürünür durursunuz ve kimse sizi kurtaramaz.

  • HAYRETTİN | 06 Haziran 2020 12:56

    BEN REKLAM PEŞİNDE DEĞİLİM,EĞER SİZİN BİR DERDİNİZ VARSA,BAŞKAN BEY`İN,KAPISI HERKESE AÇIK,GİDİN YÜZÜNE NE DİYORSANIZ,DEYİN,BENİ BİR BELEDİYE TANIR,BEN,BANA YAPILAN HAKSIZLIK OLDUMU DİREK GİDER YÜZ YÜZE DERDİMİ ANLATIRIM,ZAMANINDA ÇOK YAPTIM,İNANMIYAN BELEDİYEDE ÇALIŞAN ARKADAŞLARA SORABİLİR,BAKIN HER ŞEY KONUŞMAKLA HALLOLUR,SİZ KENDİNİZİ BAŞKAN BEY`İN,YERİNE KOYUN EMRİNİZDE ÇALIŞAN PERSONEL GİDİP İNTERNET HABERLERİNDE,SİZE HAKARET VE KÖTÜLÜYECEK YORUMLAR YAZSA,SİZ NE YAPARDINIZ,İNANIYORUMKİ HEPSİNİ İŞTEN ATARDINIZ,YAPMAYIN,RABBİM,BİZLERE,BİR RIZIK KAPISI AÇMIŞ,ŞÜKREDİP ÇALIŞALIM,ÜNİVERSİTE MEZUNLARI BOŞ GEZERKEN,BİZ,RABBİM`E,ŞÜKÜRLER OLSUN,GİDİP GELDİĞİMİZ, AİLEMİZE BİR ŞEYLER ALABİLDİĞİMİZ,BİR İŞİMİZ VAR,BOŞ,BELEŞ,İŞLERLE UĞRAŞMAYALIM,İŞİMİZE BAKALIM,ALLAH`IN,ZORUNA GDER,ELİMİZDEN BU İŞİDE ALIR,BU GEMİ BİZİM GEMİMİZ,BU GEMİ BATARSA,HEPİMİZ BATARIZ,BİZE DÜŞEN EL BİRLİĞİ İLE BU EKMEK TEKNEĞİMİZİ BATIRMAMAK,BÜYÜKLERİMİZE DESTEK VERMEK,BİR DERDİMİZ VARSA,GİDİP BÜYÜĞÜMÜZE,YANİ,BAŞKAN`IMIZA,DERDİMİZİ ANLATMAK,BENDE KİMSENİN,BENİ TAKDİR EDİLMEYE İHTİYACIM YOKTUR,BENİ BİLEN,BİLİYOR.

  • Hayrettin Beye Cevap | 06 Haziran 2020 11:50

    Adını soyadını tam yaz ki Başkan görsün takdir etsin seni,sever böyle övülmeli.

  • Hayrettin | 06 Haziran 2020 10:50

    BEN DÖRT BAŞKAN İLE BERABER ÇALIŞTIM,AMA SİZLER GİBİ NANKÖRLÜK YAPIP,YEDİĞİM TABA ETMEDİM,ARKALARINDAN,FİLİM,FIRILDAK ÇEVİRİP,MEDYAYA,HAKARET VE KENDİLERİNİ KÖTÜLEYEN YORUMLAR YAZMADIM,EĞER O KADAR GRURLU,HAYSİYETLİ İSEN VE SAYIN BAŞKANIM İLE BERABER ÇALIŞMAK İSTEMİYORSAN,İSTİFA EDER,GİDERSİN,O ZAMAN,BEN,HELAL OLSUN,SANA,HARBİ DELİKANLISIN DERİM,SAYIN BAŞKAN BEYİ,BEĞENMEYİP,ÇALIŞMAK İSTEMEYEN,KİMSEYE NE ZORLA KİMSEYİ SEVDİRENİLİRİZ,NEDE ZORLA BELEDİYE’DE TUTAN VAR,HAYSİYETLİ,GRURLU OLAN,SAYIN BAŞKAN BEY’İ,BEĞENMEYİP,ÇALIŞMAK İSTEMEYEN,İSTİFA EDER,GİDER,YOKSA,EDEBİ İLE,DİLİNİ TUTARAK, ÇAĞA,ÇOCUĞUNUN,RIZKINI HELALİ İLE KAZANIR,EVİNE GÖTÜRÜR.

  • İlhan | 06 Haziran 2020 07:01

    Hayrettin bey senin maaşını dolgun veriyorlar sen memnun olabilirsin burda yalan konuşmayın Selahattin Gürkan geldiğinden belli maaş düşüyor personel huzursuz senin gibi yalakalar var onların maaşını yükseldi statüsünü yükseltti diğerlerinin yeriyle oynuyorlar iftira atıyorlar sürgün ediyorlar hiç bir suçu yokken Personeli bezdirme politikası uyguluyorlar bunları gelip burda reklamını yapma yazık onca personelin ahını alıyorsunuz hak doğru neyse onu yazın

  • HAYRETTİN | 06 Haziran 2020 00:27

    BEN ULAŞIM DAİRE BAŞKANLIĞI,ULAŞIM ŞEFLİĞİNDEYİM, BAK OKADAR İŞSİZ VARKEN BİZ AYIN 15`İNDE MAAŞIMIZI ALIP AİLEMİZE YEDİRİYORUZ,ŞÜKREDECEĞİNİZE BAŞKAN BEYİ,KÖTÜLÜYORSUNUZ,BEN SÖYLEDİĞİMİN LAFIN ARKASINDAYIM,EVET,YOL ASFALT PERSONELİNE KURBAN KESİP,YEMEK YAPIP YEDİRDİ,ÇALIŞANLARADA 200-300 TL ZAM YAPTI,

  • gitti sayaçlar ?? acısını personel çeker. mke ülkeye hizmet ettiği için devre dışı bırakılır. | 05 Haziran 2020 16:46

    Ah sanal haber ah sana ne sayaçtan sana ne algıdan göm kafanı kuma birkaç olumlu haber yap. Olumsuz yorumları yayınlama kap efsane başkandan reklamları paracıkları senin de su borcunu ödesin maski nolur ki... Ama yok illaki gerçekleri yazacan, sonuç ne başkanın sopası personelin kafasında.. Şimdi mevzu sayaç yolsuzluğuna yapılan haber yorumları. İlginç gnl müd yrdc için getirilen ve daire başk verilip razı edilen ve sayaç işinin içinde olan kişi A.Y. hiç adı geçmiyor. Püri PaK sanki hele bi geçmişine bakın,, hele bi şimdi çevresindekilere bakın.. S.K. nın makamına kendi geçecekti olmadı.Tabi R. T. De bekliyordu genel müd yrdc lığı görevini. Tabi tabi R.T. avantajlı bilgi işlemde akrabası var ve bilgisayarı aldırıp SK.ya operasyon yapar...bırakalım koltuk ve makam kavgalarını iş yapın malatya hizmet görsün. başkanlar gider millet ve çalışan personel kalır.milletin koridorların sokakların konuştuğu bu

  • Deniz | 05 Haziran 2020 15:40

    Ortada herhangi bir suç olmadığını herkes biliyor. Büyükşehir'deki işlem de maski'deki işlem de siyasi. O yüzden çözümü de yorumlarda mahkemelerde soruşturmalarda aramayın. Bunlar parti içi sorunlar il başkanı milletvekilleri veya genel merkez çözüm bulmalı. Oralara başvurun şikayet edin birbirinizi. Kim haklı onlar karar versin siz de uyun. Sayaç işi parti içi değil onu da ittifak içinde çözmeniz gerekiyor. Buradan birbirinize atıp durmayın.

  • Başkanın sopası | 05 Haziran 2020 15:34

    Sahi şu sayaç meselesi döndü dolaştı yine personelin başına patladı .Cezasını da personel çekiyor. Alan razı veren razı, bu duruma onlar da bakıp kıs kıs gülüyor. Direnen imza atmayan istifa eden müdür harbinden vatansever milliyetçi müdür, geçmişte erkenekte kurucu başkanlık yapmış haksızlığa boyun eğmeyen 5 yıldır malatya da ayak basmamış yer bırakmayan hizmet eri.. Abonelik sayaç kaçak tüm işlerde emeği var.. Onun harcanması kurumun zararınadır. Birileri kendi işlerini örtbas etmek için ona haksızlık etmiştir. Bilgi ve birikimi ile nice yıllar bu kuruma hizmet edecek kişiler varken, kurumda bunun göz ardı edilmesi hatadır. Tabi iş dönüp dolaşıp alakasız kişilerin hedef gösterilerek bilgisayarlarının alınmasına gelmiş ve yine kabak ilgisiz kişilerin başına patlatırak makam ve koltuk savaşlarına dönmüştür. Hade hayırlısı

  • Bekir’e cevap | 05 Haziran 2020 15:18

    RT bu memleketin evladıdır.

  • Bekir’e Cevap | 05 Haziran 2020 14:26

    Bekir kardeş S.K. Dan çok ekmek yemişsin belli,herkes kimin ne olduğunu biliyor.Hatta vatandaşta biliyor.R.T. Nin tırnağı etmezler sende biliyorsun aslında.Neyse hayırsılı

  • Necati | 05 Haziran 2020 14:17

    Malatyalı ismi kullanan kardeşim öncelikle o durum öyle değil, cemal ahmet hacı kim olursa olsun hata yapmışsa suç işlemişse yakasına yapışın ordalar ölmediler daha. Şayet bu durumların doğrularından haberin varsa senin de susmaman gerekir, mücadele etmen gerekir. Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. Ancak onlar yanlış yaptı haksızlık etti diye selahattin başkan da başkalarına mı zulmedecek haksızlık edecek bu adalet olur mu? Şimdi sen burada bunları yazarken Hacı, çakır, çolak, gürkan, kahvesini içip yorumunu okuyup gülüyordur.. Böyle dewam ederse siz personeller birbirinizi kırıyor olacaksınız..hep bir sonraki dönem yine aynısını yaşayacaksınız. Hasutluğu bırakıp basın ve fikir özgürlüğünün olduğu ülkemizde kimin yaptığı belli olmayan yorumlardan korkarak kendi emek vermiş çalışmış personeline hain damgası vurmak adaletli yönetici işi değildir. Bahsettiğin kişiler bağımsız olarak seçime girsin kaç oy alacaklar bizden. Biz Tayyip Reise oy verdik, gelip de çocuklarımıza hain damgası vurmaya çalışanlara değil.. Adalet var hukuk var her yerin de hafızası var bu saatten sonra kanıtlar kaybolmaz. Bir şekilde bu süreç de geçer elbet, haksızlık edenler hesap verecek. Zulüm ile abad olunmaz. Varsa bi yolsuzluk onu çözün personelle uğraşmayın onlar sabit başkanlar geçici

  • Cuma | 05 Haziran 2020 13:53

    Bugün Cuma. İftiracıların yolsuzların kulakları çınladı mı?

  • Bekir | 05 Haziran 2020 13:42

    Yolda çalıştıysan o senin yol arkadaşın yol arkadaşın kötüde olsa burda konuşulmaz S.K sizin gibi 1000 tane adam eder ben sizin hangi amaçla burda yazdıklarınızı biliyorum genel müdür yar. vermediler diye R.T daire başkanı bekledi ama kapasite yok sıfır S.K nın bilgi olarak kapasitesi çok iyi

  • Ömer | 05 Haziran 2020 13:35

    Aklıma takıldı sormak isterim hani bir şirket yada başka bir yer maaşları ödemek için kredi çekiyorsa mali yapısı nasıldır siz düşünün. Hani güllük gülistanlık olan bir yermiydi cennet miydi? Kimse algı yapmaya insanların aklıyla dalga geçmeye çalışmasın.

  • Sinan | 05 Haziran 2020 13:20

    Artık malatya için bir şeyler yapacak mi bu adam ya. Yoksa zaten daire başkanlığından alıp pasif göreve getirdiği bu günahsız insanlar üzerinden gündem çabasına devam mi edecek. Başkan bey artık malatya için hizmet haberleri bekliyoruz. Ahh ihsan hocam bu yaşında ne emekler verdin malatya için ne kadar çok çabaladın. Biz seni biliyoruz

  • Erdal’a cevap | 05 Haziran 2020 12:21

    Arkadaş çok güzel yazmışsın asıl Selahattin Başkanıma ihanet eden S. K dir. Ben bu adamla yolda birlikte çalıştım makam için her türlü iş yapar.

  • Hikmet | 05 Haziran 2020 11:51

    Selahattin Gürkan geldiğinden belli partiden soğuttu herkesi ben bunun partili olduğuna inanmıyorum

  • Malatyalı | 05 Haziran 2020 10:18

    Yorumları okudum bakıyorum da kedisine dokunduğu zaman adalet arayanlar var güzel bir söz vardır derki senin canın incitilirse his ediyorsan canlısın başkasının acısını hissediyorsan insansın 5 yıl önce H P evinde kaçak su uygulaması yaplıdığında daire başkanı sayın M Ç hiç bir suçu günahı yokken ekibiyle atık suya sürüldüğüde halen sürgünde olan personel var kimse adalet nerede demedi bugün canı yanan adalet diyor adalet yerini bulacak inşallah kimsenin ahı kimsede kalmaz nokta.

  • Erdal | 05 Haziran 2020 06:45

    Maskide bilgisayara el koyma kriteri soyadlar mı? Hepsinin soyadı K ile başlıyor. Kalan K'lar sıra size de gelecek.

  • Görüntüler bende. | 05 Haziran 2020 02:55

    Bir önceki yönetim ne halt yemiş ortaya çıkar şimdiki yönetim ne halt yemişse de ortaya çıkar zaten kurumda herkes parti tarafından işlere gönderilmiş hepsinin bir tanıdığın bir dayısı var baylan şirketinin Malatya temsilcisi Emrah emirhan fabrika açmış birileri buna sus payımı veriyor inan anlamış değilim. Selahattin başkanım doğrunun yanında mert bir insan. Ne var ise ortaya çıkarır. Atalı olan yaşar Karataş bey ise bile gözünün yaşına bakmaz. Asıl vatansever Selahattin başkan

  • İsmail | 05 Haziran 2020 01:12

    Bilgisayarına el konulanlardan genel müdür yardımcısı S.K yi çok iyi araştırın sanal haber ucunda neler göreceksiniz.

  • HAYRETTINE CEVAP | 04 Haziran 2020 23:47

    Arkadas bilmeden kinusmaui nekadar cok seviyorsunuz kime zam yapti ? Bende belediye yol asfaltta calisiyorum kurban kesti demissin ben gormedim sen hangi birimde calisiyorsun yarin gel bi yuz yuze goruselim bu kurban zam isini ? Ispatlamazsan yalancisin batyalgazi personeli kurban kesti selo baskan gitti diye kestiler zamıda senin gibi yaverleri aldi yillardir calisiyorum selahttin gurkan, zamaninda kesildi birtek maasim gel ispatliyayim sende ispatla

  • Y. Ağa | 04 Haziran 2020 23:45

    Hırsız herkesi hırsız zannedermiş

  • Kerim | 04 Haziran 2020 23:45

    Belediye başkanı diye seçtik ama adam hırslarını bir kenara bırakamadı. Oyum haram olsun. Hizmete ihtiyacı var bu halkın. Reklama dayalı bir çalışma düzeni ile gitmez bu iş. İnşallah reis tekrar çağırır ayağına. Ne partiye yakışıyor ne Malatyamıza. Parti bile değişmedi ama bu adam CHPli gibi çalışıyor.

  • Özlem | 04 Haziran 2020 23:34

    Bilgisayarına el konulanlardan Ö. K

  • Malatya | 04 Haziran 2020 23:33

    Bunlar görevlerine iade edilirlerse kesin battalgazi veya Yeşilyurt ta üst düzey yönetici kadrolarına atamaları yapılır.... Eeee ne de olsa bu tipler doğuştan yönetici çok kabiliyetliler

  • Hakki | 04 Haziran 2020 23:15

    Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste... Çakir gitti personeli ihanet etti. Cakir 1 gunde 5 kişiyi sorgusuz sualsiz isten atti . şuanda cakira kuyu kazanlari GÜRKAN gorevden aldi. Maskide karataşa operasyon karalama yapanlar sayaç hirsizlari diyenler Aciga alinip pc lerine el konuluyor takdir edin. Destek olun.

  • 12.000 alan çaycı | 04 Haziran 2020 21:38

    Rivayet olunur ki yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen birkaç öküz otlakta birlikte otlarlarmış. Çevrede yaşayan aslanlar ne zaman öküzlere saldırmaya yeltense hepsi bir araya gelir ve aslanları alt ederlermiş. Bunun üzerine aslanlar çare aramaya koyulmuşlar ve boz öküzü piyon olarak seçmişler. Hepsi birlikte boz öküze yanaşmış ve “Size zarar verdiysek özür dileriz fakat bu bizim değil sarı öküzün suçuydu. Sarı öküzün rengi gözümüzü alıyor ve dayanamayıp saldırıyoruz. Sizinle hiçbir sorunumuz yok onu bize verin rahat edin” demiş ve boz öküzü ikna etmeye çalışmışlar. Boz öküz aslanların fikrini arkadaşlarıyla değerlendirmiş ve sarı öküzü aslanlara vermeye karar vermişler. Aralarından benekli öküz onların bu kararına karşı çıkıp ve tehlikenin yakında kendilerine de ulaşacağını, o zaman sorunların daha karmaşık hale geleceğini söylemiş. Fakat onun sözüne hiç biri itibar etmemiş ve sarı öküzü aslanlara teslim etmişler. Bir süre sonra aslanlar aynı yöntemi kullanarak öküzleri tekrar ziyarete gelmiş ve sizi çok severiz fakat şu uzun kuyruklu öküz kuyruğunu salladıkça öfkeye kapılıyor ve size saldırma ihtiyacı hissediyoruz. Aslında sizinle hiç sorunumuz yok, sorun uzun kuyruklu öküzde, onu verin kurtulun demişler. Öküzler benekli öküzün karşı çıkmasına rağmen uzun kuyruklu öküzü aslanlara vermişler. Her seferinde bir bahane ile gelip aralarından birini alan aslanlar gittikçe güçlenirken, öküzler iyice zayıflamış. Aslanlar artık hiçbir bahane ileri sürmeden şunu bize verin deyip geri kalanları tek tek almaya başlamışlar. Aralarından biri ne oldu bize, nerede hata yaptık diye sormuş. Boz öküz biz savaşı benekli öküzü dinlemeyip, sarı öküzü verdiğimiz gün kaybettik demiş birlikte çare aramaya başlamışlar. 12.000 alan çaycı var dendiğinde inandığımız için kaybettik

  • Kiremit | 04 Haziran 2020 20:54

    İyide neden tek derdiniz pc ye el koymak olmuş açığa alınanlar hakkında en ufak bir yorum yok ateş düşmüş sıra size de gelecek

  • Buse nur | 04 Haziran 2020 20:22

    Başlıkta büyükşehirden algı operasyonu diyorsunuz. Birinci paragrafın sonunda büyükşehir aleyhine algı operasyonu diyorsunuz. Tarafsız bir haber sitesi olarak 7 bine yakın personeli olan bir kurumda iki personel hakkındaki inceleme neden çok önemli bir habermiş gibi yapılıyor. Ayrıca inceleme sonuçlanıp suçsuzluğu ispatlandıktan sonra bu başlık atılsaydı belki haklılık payı olurdu. İşin sonucu belli olmadan haberin başındaki algıyı oluşturmayı kim yapmış oluyor o zaman.

  • Murat Ünsüz | 04 Haziran 2020 20:05

    Eski Başkanlar daha ne zamana kadar izlemekle yetinecek. Sen il başkanlığı yaptın, belediye başkanlığı yaptın, şu an Milletvekilisin ve Genel Merkezde görevin var. Senin ekibine yapılanları görmüyor musun. Hangisi bu muameleleri haketti. Hangisi sana veya belediyeye yanlış yaptı? Tek suçları senin döneminde görev almak olan insanlar şimdi kimi arıtmada kimi açıkta kimi sürgünde kimi istifa etti kimi kurum değiştirdi. Bu insanların bir suçu varsa bir tekme de sen vur ama masumlarsa bu zulme sessiz kalma. Hz. Ali der ki: "Haksızlığa karşı susarsanız, hakkınızla birlikte şerefinizi de kaybedersiniz."

  • Yusuf Kocaman | 04 Haziran 2020 20:05

    Harcadığınız insanlar yetmedi mi? Nereye kadar devam edeceksiniz, memleketin yetişmiş insanlarını harcamaya? Yazık gerçekten. İnsan üzülüyor, memleketi için üzülüyor. Memleketi için gecesini gündüzüne katıp canhıraş çalışan insanların bir çırpıda harcanmasına üzülüyor.

  • Av Anıl HÜR | 04 Haziran 2020 19:56

    Açığa alma tedbiri “delil karatma, kendine ya da çevresine zarar verme (silahıyla)” ihtimali olan çalışan için uygulanır. Eski daire başkanları şuan bir yetkisi olmayan kişilerse açığa alınması hukuken çok mantıksız görünmekte. Belediye başkanının hukuk danışmanlarını acilen gözden geçirmesi gerekir.

  • Lutfu | 04 Haziran 2020 19:42

    Ayva çiçek açmış yaz mı gelecek. Başkan bu işin sonu tez mi gelecek

  • Esad | 04 Haziran 2020 19:37

    Bu nasıl bitmez tükenmez bir kin anlamadım. Bir yıl geçti ikinci yıl geçiyor hala geçmişle uğraşıp duruyorlar. Emekli amcalar zaten emekli olur kurtulur ama kalanlar için çok kötü bir miras bırakıyorsunuz. Yıllarca insanlar birbiri ile uğraşıp duracak. Bilgisayar incelettiğin adamlar, muhakkik yaptığın, teftiş yaptırdığın, illa birşeyler bulun dediğin gencecik çocuklar senden sonra aynı akibeti yaşayıp duracak. Malatya bunları haketmiyor, projelerle yatırımlarla anılmanızı isterdim ama siz ayak oyunları, algı operasyonları, kindarlıkla anılmayı tercih ediyorsunuz. 5 başkan gördüm, yapılanlar kimsenin yanına kalmıyor, kendisinden çıkıyor, çağasından çocuğundan çıkıyor, öbür dünyası da var tabi. Ahmet Çakır'ın yüzüne nasıl bakabiliyorsunuz. Aynı partide nasıl mücadele edeceksiniz. Bu yaşananlar genel merkeze yansırsa nasıl hesap vereceksiniz?

  • Bilenadam44 | 04 Haziran 2020 19:31

    Birşey olmaz Battalgazi belediyesinde iken konkrasör şirketin gelini adına olan aracı kiralatıp sonra kendisi kullanan adamlar şuan birim müdürü.Sahte makbuzla esnafa ceza kesen zabita müdürü hakkinda işlem yaptimi selocan yok ama burda başka hesaplar peşinde biat edin açıkları kapatın biri bin gösterin tek derdi bu rahat olun her skandal gibi buda kapanır.

  • Tarık | 04 Haziran 2020 19:31

    Genel Müdür yardımcıları S.K.,İ.K. nın ne suçları neymiş? Onlar Özel idareci, onlara bi şey olmaması lazımdı.

  • Mahmut | 04 Haziran 2020 19:20

    Hangi teftiş kurulu, öyle bir birimi mi var belediyenin. Beyimiz kızmış şunlara bir operasyon çekin demiş. Biz bir aileyiz bu aileden dışarıya haber çıkmaz, nasıl olur da sayaç usulsüzlüğünü dışarı sızdırırsınız, kol kırılır yen içinde kalır demiş. Usulsüzlükte yapılsa kendi içimizde çözmeliyiz, beni medyaya nasıl reklam edersiniz demiş.

  • Mazlum | 04 Haziran 2020 18:49

    Bilgisayarımızı aldılar yorum da yazamıyoruz BAŞGANIMMM...

  • Erkan | 04 Haziran 2020 18:08

    Sabıkalı teknoloji danışmanları ile mi bilgisayarları kontrol edeceniz başkan... Şıracı bozacı O bilgisayarlara da istediğinizi yüklersiniz... Hem teknoloji danışmanınız hangi devrin teknolojisini size anlatıyor. Zaten bilgi işlemde serverleriniz yok mu herşeyi kaydediyordur. Oradan bakıp bişey bulamadınız da bu garip siyaset dışı personelleri mi gözünüze kestirdiniz. Bilgisayarları almak da nedir. Belki de abi kardeş serverden bakmayı bilmiyorlardır. Devran başındaki muhtar şapkasıdır. Başında bir dönderirsin ön arkaya arka öne gelir devran da böyle

  • 10 parmağında 10 marifet Selahattin Başkan(!) | 04 Haziran 2020 17:44

    Selahattin bey maskide 3 genel müdür yardımcısının bilgisayarına el koymuş. Daha ne diyelim sözün bittiği yer. yaşar beyin 3 yardımcısının bilgisayarına el koymuş.

  • Ali | 04 Haziran 2020 16:17

    Belki o daire başkanları tertemizdir veya kusurları var. Önemli olan adam gibi muamele etmek. Ne demiş başkan "soruşturmanın selameti için arkadaşları açığa aldık" bu beyefendiliktir. Ne yapmıştı çakır!! Birsürü adamı açığa alıp sabahı yolsuzluk çetesini çökerttik deyio tüm basına demeç verdi, belediye başkanlarının uykusuz kaldığı günlerde kendini sıyırmaya çalıştı. Ne mi oldu? Adamlar sayıştayın 5 hakim ve 1 savcının bulunduğu bir yargılama sonucunda tamamen aklanıp görevine döndü. Mahsumiyat karinesi diye bişey var, dedikodu ile iş olmaz. Umarım bi yanlışları yoktur. Bu arada malatya Sanal haber bazı konularda çok tarafsın. Haberin başlığı bunu haykırıyor.

  • Mehmet | 04 Haziran 2020 15:50

    Açığa alınan 2 daire başkanını tanıyorum. Tertemiz adamlar. Hiçbir şey yapışmaz. İftira atanlara ve sahip çıkmayanlara yazıklar olsun.

  • Yolsuzluksa yanına bak | 04 Haziran 2020 15:12

    Geçen dönem 8 milyon yolsuzluk yapanları aklayıp yanına aldın. Şimdi başkalarına çamur atıyorsun.

  • Muratcığım | 04 Haziran 2020 13:38

    Koskoca kurum tüm personel sadece sanal haberi konuşuyor. Tebrikler sanal haber. 10 tane yorumdan bu kadar mı korkulur. Başkanın ihaleyi incelemesi lazımken tutmuş personelin bilgisayarlarını almış yorum yapanların peşine düşmüş. İlk önce o ihaleyi yapan usulsüzlüğe göz yumanların ve beceriksiz yöneticilerin peşine düşeceksin başkanım. Hesabını soracaksın o beceriksiz ve usulsüz ış yapanların. Sonra haksız yorum yapan biri varsa onu bulacaksın onunda hesabını soracaksın. Lakin sen mevzuyu saptırarak yoruma gidiyorsun yanlış olan yorum değil İHALE VE O İHALEYİ YAPANLAR.

  • Sedat | 04 Haziran 2020 13:33

    Selahattin Gürkan gelecek her şey güzel olacak diyenler şimdi bilgisayarların peşine düşmüş gibi. Çünkü Selahattin Gürkan'ın içi nefret dolu. Yüzüne bakin anlarsınız. Yazık oluyor Malatya'ya...

  • Hakan | 04 Haziran 2020 13:30

    El koymuş ne olacak Maskideki ihalesiz sayaç satarak sonrada yok bilgisayar toplatmış falan filan yok açığa alınmış Maskideki bu konunun üstünü kapatmayın algı yaparak neyse onu açıklasınlar

  • Aykut | 04 Haziran 2020 13:29

    Anlamıyorum, yöneticiler sayaç işinde yapılan usülsüzlüğün üzerine gideceklerine bu olay unutulsun diye gariban insanların bilgisayarlarına el koydular. Bu kadar olmasaymışsınız keşke. Keşke yanlış işlerin hesabını sorabilseymişsiniz. Yapılan bu yanlışlığı başka bir yanlışlıkla gidermeye çalıştınız. Yazıklar olsun

  • Recep | 04 Haziran 2020 13:24

    Maski içerisinde öyle bir ekip var ki tam fitne fücur. Bu ekip göreve başladığından beri tek işleri insanlarla uğraşmak oldu. Proje anlamında ortaya koydukları hiçbir iş yok. Hala geçmişle uğraşmaya devam ediyorlar.

  • Eyüp Sürücü | 04 Haziran 2020 13:11

    Başkan Maski su sayaç ihalesini gündem dışına mi almaya çalışıyorsun?Maskiye ihale sürecini sorgulayan Baylan firmasının yazısını medyaya ileten bilgisayarın kime ait olduğunun derdine düşeceğine ,sorumluların peşine düşsene?kalan 3,5 yılında bu kafayla işiniz çok zor.

  • HAYRETTİN | 04 Haziran 2020 13:10

    SAYIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANIMIZ;SELAHATTİN GÜRKAN BEYE, YALAN YANLIŞ ÇAMUR ATMAYA KALKMAYIN,BAŞKAN,BU MATYA İÇİN DURMADAN,HERKES EVİNDE,AİLESİYLE OTURUP,GECE ERKEN SAATE YATARKEN, SAYIN BAŞKAN,GECE SAAT;01;00 DA EVİNE GİDİYOR,SABAH SAAT;06;00 DA YOLLARA ÇIKIYOR,TÜM DAĞ KÖYLER YOLLARINA KADAR ASFALT YAPILIYOR,BENDE BELEDİYE ÇALIŞANIYIM,ÇALIŞANA ZAM YAPTI,YOL ASFALTTA ÇALIŞANLARA KURBAN KESİP,YEMEK YAPTIRIP İŞÇİLERE YEDİRDİ,HEM MALATYA HALKI,HEMDE BİZ ÇALIŞANLAR OLARAKİBÜYÜK BAŞKAN DAN RAZIYIZ RABBİM,RAZI OLSUN,RABBİM,ESİRGESİN,SİZDE,SIRF HABER YAPAM DİYE,YALAN,YANLIŞ,KİMSEYE ÇAMUR ATMAYIN VE O KALEMİN VE MESLEĞİNİZİN HAKKINI VERİN,İŞTE SİZİN GİBİLER YÜZÜNDEN DÜRÜST BASINCILARIN DA ADI KİRLENİYOR,BAKIN ORDA KAZANDIKLARINIZI,AİLENİZE YEDİRİYORSUNUZ,YANİ BÖYLELİKLE HELAL KAZANÇ HARAMA DÖNÜYOR,SİZİN YAPTIĞINIZ BİR YANDAN KUL HAKKINA GİRİYOR,RABBİM,NEYLE GELİRSENİZ GELİN AFFEDERİM,AMA KUL HAKKIYLA KARŞIMA GELMEYİN DİYE,AYETLERİNDE BUYURMUŞTUR,BAŞKAN,SİZDEN DEĞİL,SİZ SAYIN BÜYÜKŞEHİR BAŞKANI,SAYIN SELAHATTİN GÜRKAN BEYDEN,HEM ÖZÜR DİLEYİP,HEMDE HELALLİK ALMANIZ LAZIM.

  • Samet | 04 Haziran 2020 13:07

    Koca belediye geçmişle bir türlü hesaplaşamadı.Bu asılsız ve mesnetsiz işlerle nereye gidebilir bir Başkan?Kesinlikle fitne kapılarını kapatmalı. Etrafında bu işten prim yapmak isteyen çapsızlara kapısını kapatmazsa işi zor.Pasif görevdeki adamları açığa alma çok anlamsız.Gündemde böyle kalmak başkanın tarzını da yansıtıyor. Kimseye güvenmiyor ve öngörüsüz davranıyor. Daha geçenlerde Genel müdür Yardımcısı yaptığı insanın bilgisayarına el koymak nedir?Belliki fitneciler başkanı esir almış. Koca Malatya’nın hikayesine bak..

  • NE BU TELAŞ??? 3-5 YORUMDAN KORKULUR MU???? | 04 Haziran 2020 13:02

    birileri bilgisayarları toplayıp kim yorum yapmış kim bizim açığımızı buldu ise onları susturalım mı demiş?? çok ilginç şaşırdık şimdi ,hakaret etmeden haber ve yorum özgürlüğü var. bu resmi olamaz çünkü o bilgisayarlarda bir şey yoksa toplayanlar ve ısmarlama emir verenler suçlu duruma düşer. bir vatandaş ve hukukçu olarak uyarayım illegal davranışta bulunanları. DEMEK Kİ BU SAYAÇ İŞİNİN ALTINDA ÇOK CİDDİ BİR SORUN VAR MKE YERİNE BİRİLERİNE KİMSENİN HABERİ OLMADAN VERİLMİSŞE İYİ İNCELEMEK LAZIM. MKE DEVREYE GİRMELİ.Çünkü devletin malı saklı birilerine verilemez. gecen yorumlarda da vardı gece yükleyip kaçırdılar diye elimizde de görüntüleri var diye. biz vatandaş ile bu paylaşılmalı ki gerçekleri görelim. kimleri korumak için kimler harcanıyor bu fetö vari taktiklerle .halk açıklama bekliyor

  • Emir | 04 Haziran 2020 12:57

    Belediyede huzur bırakmadılar hepimizi birbirimize düşürdüler. Proje yok yatırım yok dışarıda reklam içeride baskı var. Eski dönem yapılmış işleri boyayıp ben yaptım diye poz verip duruyorlar. Eskiler sahipsiz diye oradan oraya sürüyorlar. Yetmedi soruşturma mahkeme. Vekillerimiz uyumaya devam ediyor.

  • Sedat | 04 Haziran 2020 12:46

    Hep sizin haberler yüzünden. Şu an bütün bilgisayarlarda sanal haber yorum saatleri ile ilgili bilgi arıyoruz. Sizin saatler doğru mu?

  • Turhan | 04 Haziran 2020 12:43

    Eski dönem yöneticileri bezdirme ve eski belediye başkanlarına mesaj amaçlı soruşturmalar. İki dairenin de ihalelik işi yok, Sadece belediye şirketleri ile çalışıyorlar. İmzasız ihbar mektupları bir fetö taktiğidir, başkan tenezzül etmemeli. Bir derdi varsa ağalarla uğraşmalı garibanların ekmeği ile oynamamalı.

BUNLARA DA BAKIN