Büyükşehirde skandal

Malatya Büyükşehir Belediyesi bu skandal ile çalkalanıyor...

PAYLAŞ

Malatya Büyükşehir Belediyesi hakkında şok iddia. Eğer bu iddia doğruysa devletin kurumu çok büyük zararda.

Büyükşehir Belediyesi MASKİ Genel Müdürlüğü ile ilgili çarpıcı iddia Baylan Ölçü Aletleri Şirketinden geldi. Haber Merkezimize gönderilen bir mailde, şirket MASKİ Genel Müdürlüğüyle ilgili kaç milyonluk tutarlık bir iddiada bulundu. Şirket, MASKİ Genel Müdürlüğü tarafından abonelere ait kullanılmayan ve hurdaya çıkmış 28 ton civarında su sayaçlarının hurda olarak bir firmaya 4.5 adet sayaca karşılık bir adet yeni sayaç şeklinde verildiğini iddia etti.
İşte haber Merkezimize gelen mailde yer alan sorular;

Malatya Sanal Haber

HABERİ PAYLAŞ:

Yorumlar / 39

  • hurda sayaçlar mke yerine kime hangi ihale ve amaç ile verildi. | 03 Haziran 2020 14:22

    açıklanan bu belgeler ve haberler neticesinde belediye ve maski yönetiminin yapacağı açıklama malatya halkı tarafından merakla bekleniyor. açık olması gereken belediye işleri neden gizli sakli yapılır ve haberlere skandal olarak düşer. ihale edilenler gerekli bütün resmiyete uymuşmudur. resmiyete uygunsa neden diğer firmaların haberi yoktur? ve gizli saklı verilmiştir. bu süreçte malatyanın malı ve parası yandaşlara peşkeşmi edilmiştir? mke verilmemesinin nedeni devletin bu kurmunun savunma sanayisinde iyi işler yapan mke ye bir göndermemidir? bu söylenenler malatya sokaklarında ve mahalle kulislerinde konuşulan ve cevap bekleyen sorulardır. biz vatandaşların ne günahı varki birilerinin çocuklarını belediyede memur yapma bütün ailelerini belediyeye yerleştirme ihaleleri yandaşa peşkeş çekmelerini hep uzaktan izliyor ve haksızlığa uğruyoruz. CEVAP????

  • Hakkıcıma cevap | 30 Mayıs 2020 23:47

    Hakkıcığım imza atanlar şu an selahattin başkanın genel müdür yardımcısı oldular kimi kime şikayet ediyorsun

  • PN2Z | 30 Mayıs 2020 23:47

    MKE ülkemizde silah sanayinin gözbebeği kurumlardandır. Devlet kurumlarında hurda malzemenin alım hakkı bu kuruma verilmiştir. Maskı kimsenin babasının dükkanı değil Türkiye Cumhuriyetinin kurumudur. Hurda sayaçların yandaş şahıs ve firmalara peşkeş çekilmesine sebep olan zihniyet ile sihaların üretilmesine karşı çıkan zihniyet aynı zihniyettir. Kamunun zararı yüce türk milletinin kaybıdır. Yandaşları zengin etmek için kamu kaynaklarını kullanmak en ufak tabirle vatana ihanettir

  • ?? | 29 Mayıs 2020 18:42

    Yorumları neden yayınlamıyorsunuz?

  • Ümit | 29 Mayıs 2020 18:05

    Sayaç şirketi açık konuşmuş evraklı konuşuyor kafasından uydurmamış delil olmazsa konuşamaz kimseyide karalayamaz git o zaman şirkete konuş burda konuşacağınıza

  • İlhan | 29 Mayıs 2020 17:12

    Yaşar beye dost tavsiyesi. Aboneye ve ihalelere hakim olamazsan seni parmağında oynatırlar. Kendi haline bırakma attıkları her adımın hesabını sor.

  • Adalet | 29 Mayıs 2020 12:51

    Troller fırçayı yiyince yalaka yazılara asılmışlar yine.Siz doğrudan yana olun,aklınızı kiraya vermeyin.Rızkıda Allah verir unutmayın.Bu kokuları bu yazılarla örtemezsiniz. Herşey güneş gibi aydınlık ve net.Devletin resmî makina kimya kurumu dururken bir sürü filmle birilerine peşkeş çekip kar edenler ortada. Bakın daha sırada neler çakacak kimbilir.Bunlardan olmaz,sizde kendinizi muhafaza edin.

  • avukat | 29 Mayıs 2020 10:13

    Bence; bu firmanın durumu, elinden oyuncağı alınmış çocuğun huysuzlanmasına benziyor. Bir başka husus, elinizde hiçbir kanıt olmadan "Eğer bu iddia doğruysa" şeklinde ve sadece firmanın beyanı ile suçlama yapıyorsunuz. Karşı tarafa da sordunuz mu?

  • Ömer | 29 Mayıs 2020 08:27

    Cebine bir şeyler giren var ki herkesi kendi gibi sanıyor. Cuma günü kimsenin günahını almayın. Hakkı hakikatı konuşun.

  • malatyali | 29 Mayıs 2020 02:58

    Bu firmanın teklifi neymiş peki. 3 hurdaya 1 yenisi mi..

  • Yasin ve türevlerine | 29 Mayıs 2020 01:10

    Çevreyolunun altında bir metre iş yapmayıp ,f.kayahani da batıran zatı muhterem kendini sağlama almak için özhasekiye yanaştıysa ve yol dairesine yapılan haksızlık sadece dışarı yansıyan olup yansımayan birkaç örnek varsa dümene kim oturmalı?

  • Yasin | 29 Mayıs 2020 00:12

    Ömer denilen arkadaş sen ne kazanıyorsun şimdiki düzenden, yoksa seninde mi bu işlerden cebine bir şeyler giriyor. Ne günah işleseniz yaptıklarınızı unutturmak için eskiye topu atıyorsunuz. Giden gitti. Eskiyi unutun. Siz kendinizden sorumlusunuz. Ha kendinize de dikkat edin. Gözümüz üstünüzde. Öptüm

  • Kiremit | 28 Mayıs 2020 20:14

    Bu firma gör ne veride de olmadı karşılığında bu haber yapıldı. Vatan millet için yaptığını hiç sanmıyorum.

  • Ziyaaa | 28 Mayıs 2020 19:50

    Hurdacııı alırım alırım dedimmide alırım.....acaba busefer kaç liralık işi kaça yaptırdı bizim başkan

  • Ömer | 28 Mayıs 2020 17:21

    memlekette bir yıl öncesine kadar hiçbir işte hatalı yada kusurlu yada yanlış bir şey yokmuş gibi davrananlar kusura bakmayın ama kimse kimseyi kandıramaz.

  • Cihan | 28 Mayıs 2020 13:40

    Büyükşehirde bir sürü ihale dönüyor ama kimsenin ruhu duymuyor. Maski’de ne olursa bütün malatya duyuyor. Buraya da Battalgaziden bir transfer yapalım. Battalgazi ekibinden hiçbirşey sızmıyor. Adamlar profesyonel. Deprem dönemi kaç araç alındı kimden alındı kaça alındı duydunuz mu hiç?

  • Kadir | 28 Mayıs 2020 13:33

    Dezenfekte ve maskeler kitapçıdan alınmış deniliyor. Eğer doğru ise o kitapçının kim olduğunu Yaşar Karataş çıksın açıklasın. Dezenfekteni kaç liradan almışlar sanal haber bunu da araştırın.

  • Kadir | 28 Mayıs 2020 11:55

    Bi su sayacları tam olarak kaç kg gelir bilmiyorum ama 4,5 hurdaya 1 yeni ürün kulağa çok kötü gelmiyor. Bu firma çağırılması durumunda nasıl bir teklifte bulunacağını belirtseydi konu daha iyi anlaşılırdı. Umarım 4.3 veya 4.2 hurdaya yenisini verirdim demiyordur. Bu arada bir arkadaş sarı pirinçin kg hurda fiyatı 22 demiş, doğru demiş ama su pirinç değil döküm, evet pirinç var ama çok az. Yoksa en az 3 kg gelen saat perakende 60 70 tl ye satılır mı hiç?

  • Nedim | 28 Mayıs 2020 11:53

    Mehmet hazarbey sen selahattin başkanına ver oyunu sen zaten oh bile vermedin ortada yolsuzluk var adam açıkça anlatıyor sen hangi algının peşindesin Selahattin’e kişi karşısındaki gibi götürürmüş kendini iftiraları ayaklarına dolaştı

  • Sedat Alpaslan | 28 Mayıs 2020 11:47

    Maski gözden ırak diye kirli işlerde kullanılmamalı. Vekil çocukları burdan memur yapılıyor. Sözleşmeli müdürler cirit atıyor. Tartışmalı araç sayaç arıtma program yatırım ihaleleri yapılıyor. Aylık 20 milyon TL geliri olan çok önemli bir kurum burası.

  • Mustafa | 28 Mayıs 2020 11:45

    MASKİ dezenfektanı maskeleri kimden aldı

  • Kedi burdaysa et nerede | 28 Mayıs 2020 10:59

    Kamu kurumlarında hurdayı MKE alır. Nasıl olurda sayaçlarına güvenmeyip ihalelere girmeyen firmalara verilir. Nasıl bir şartname hazırlanmıştır. Bu sayaçların muayenesi yapılmışmıdır. Hassasiyetleri ölçü ayar kanununa uygun mudur. El altından ambar çıkışı ve girişi yapılmışmıdır. Yapılmışsa nasıl yapılmıştır. Muayene kabul komisyonu varmıdır. Varsa nasıl muayene etmişlerdir.. Sahi şu battalgaziden getirilen ama bir iş yapmayan ve yüksek maaşla emekli olmayı bekleyen ağalar ne zaman emekli oluyor , ortada hem kedi hem et yok diyor kulisler ve sokaklar. Hadi eti yediler kediden ne istediler acaba????? Bunlar sokakların ve kulislerin dilinden düşenler . Bizim haberimiz hiç olmuyor nedense . Hazır millet virüs derdine düşmüşken fırsatları iyi değerlendirmek isteyen bir takım şahsiyetler hep olmuştur Kamuoyu açıklama bekliyor . Belediye milletin mekanı hassasiyet ve şeffaflık gerektirir.

  • SAYAÇ | 28 Mayıs 2020 10:48

    İçeriği ve konunun detayı itibariyle önemli bir Bilgi..Asla sıradan ve basit bir mevzu değil.Geçmişi şaibeli insanlar işbaşında.Milletin,kurumun kazancına göz dikmişler.Belediyede çok tezgahlar var.Şirketlerden pis kokular geliyor. Genel müdür ve ilgili birimin sayaçların satışını MKE yerine tenezzül edip birilerine vermelerinin altındaki çıkar ilişkisi İncelenmeli.Bu işi yapmak için B. Şehir meclisinde yönetmelik değişikliğine gitmeleri hikayesi araştırılmalı.Parti yok,vekil yok,Başkan havalarda,çıkarcılar da ortamı değerlendiriyor. Çok yazık!Haydi Adalet!

  • Mustafa | 28 Mayıs 2020 09:29

    Arıtmanın ihalesi de sorgulansın.

  • Selahattin başkanın dikkatine | 28 Mayıs 2020 08:28

    Selahattin başkan maskideki tüm ihaleleri inceletmeli. Bir Adana firması birşeyler çeviriyor ona da dikkat.

  • Mustafa | 28 Mayıs 2020 08:23

    Bu firmanın huyu bu. Eski yönetimi de şikayet ediyorlardı. Bunlara yaranmak zor.

  • Hakan | 28 Mayıs 2020 08:21

    Abonede şefler birşeyler çeviriyor. Müdür başkan taktıkları yok. Daire başkanının güvenini suistimal ediyorlar. Özellikle başkanla aynı mahalleden olanlar.

  • Arif | 28 Mayıs 2020 08:18

    Ak Parti seçimi ittifakla kazandığını unutuyor. İttifak için Ahmet beyi buraya getirdiler. Genel müdür yardımcısı yapacağız sözü verdiler. Şimdi tuzak kurarak bu koltuktan da almak istiyorlar. Pişman olurlar.

  • AKIN AKIN | 28 Mayıs 2020 02:49

    Arkadaşar, Bu Nasıl Bir İş. Madem ki Vatandaştan ÜCRETSİZ Toplanan hurda Sayaçlar Makine Kimya Enstitüsüne Gönderilecek, neden para ile Biri yada birilerine Satılıyor? Şimdi Burada Devlet Devleti mi dolandırmış oldu? Yoksa Birilieri para mı yedi.. Söz Konusu olan Su sayacı 28Ton diyor. Sayaç materyal olarak Prinç malemeden (Halk Arasında SARI'DAN) imal edilmiştir ve 1kg fiyatı hurdacılarda takriben 22,00TL-24,00 TL arasında değişiyor. Yani Söz konusu İşin Topalam Bedeli 672.000,00TL aLTIyÜzYetmişİkiBİN TÜRKK LİRASI eder. Şimdi MASKİ bu sayaçları satarak karşılığında takribi 5.500 sayaç almıştır. yani bir adet su sayacını 125,00 TL ye almış. Bu Nasıl Bir Mantık Maski Perakende Fiyatının Üzerinde bir fiyat ile sayaç almış oluyor. Çarşıda Bazarda su sayacı Perakende 70.00 TL zaten. Şimdi devletimin 320.000,00 TL Sİ Nerede ve KİMde? Hoca Der Kİ! Kedi Burada İse Et Nerede? Et Burada İse Kedi Nerede(!) Lütfen Alım Satım İşlerinde Matematiği İyi Birine Teslim Edelim Koltukları, Benim Gibi OkurYAZARA değil.. Selamlar, Saygılar... o_bilir

  • YAZIK OLMUŞ | 28 Mayıs 2020 02:15

    BU FİRMA BİR DAHA İHALEYE GİREMEZ.. DİREK NET AÇIK HAKKINI ARAMIŞ. HAKLI OLANA EKMEK YOK GARDAŞ BU ÜLKEDE

  • SERTT ÇLK | 28 Mayıs 2020 02:06

    U... mı U.... mı soy ismi bilmiiyim ama o ayarlamıştır kılıfı.... eee nede olsa minareyi çalan kılıfını hazırlar misali. bu arada daha imzalar atılmadan depolardan sayaçlar gitttiiii bile diyenler var... birilerinin elinde güvenlik kaamera kayıtları bile varmış... bu firmayı bilirim tek işi su saati başka bişe yapmaz, çok güzel dile getirmiş dertlerini. ve halkın devletin parasını sormuş.. belki de kurumla ters düşeceğini bile bile...

  • ahmet g. | 28 Mayıs 2020 01:36

    Milletten aldıkları bedave sayaçlarıo mı satmışlar,,,,, abowww bu sayaçlar Makine kimya ya gitmeli.. yaşar amca bilmiyormusun bunu. Sakın Sorma Makine KİM yaaaa Diye? Birileri anlatmış olmalı size..

  • Mehmet Hazar | 28 Mayıs 2020 01:03

    En başta söyleyeyim ben oyumu Başkan Gürkan’a verdim bugün olsa yine verecem. Çünkü Malatya’nın Selahattin Başkan’a ihtiyacı var. Benim aslında demek istediğim gerçekten Sanal Haber tarafsız bir haber sitesi olduğunuza inanıyorum. Başkan’ın günde en az iki olumlu haberini yapıyorsunuz. Eleştirmek her zaman iyidir zamanında Çakır Başkanı eleştirmedi kimse şimdi bak belediye ne hale geldi. Selahattin Başkanım sizde dua edin iyi ki Sanal Haber var deyin Siz her yere yetişemesiniz buralarda bir eksiklik gördünüz mü çözüme bakın başkanım. Bir tavsiyem de Sanal Habere gerçekten iyi yoldasınız ama Yeşilyurt ve Battalgazi ve diğer ilçelerinde yanlışlarını yazın kazanan biz Malatya oluruz

  • Yaşar | 27 Mayıs 2020 23:29

    Yaşar bey ne zaman emekli oluyor? Kuruma daha fazla zarar gelmeden gereğini yapmalı.

  • Mustafa | 27 Mayıs 2020 23:23

    Abone müdürü bu ihaleyi imzalamamak için istifa etmişti. Demek yeni gelen müdüre imzalatmışlar.

  • Haydar | 27 Mayıs 2020 23:17

    Ahmet başkanın suçu yok. Yegeniyim diyerek ortada gezenler bu çorapları örüyor.

  • Sedat | 27 Mayıs 2020 23:15

    Her dönem Uçan başkan ihale işlerinin başında kaldığı sürece Selahattin başkan maskide çok gol yer.

  • Alparslan Çelik | 27 Mayıs 2020 23:14

    Olayın aslını astarını araştırmadan töhmet altında bırakmak habercilik değil. Siz şimdi yandaşlarına sayaçla alakası olmadığı halde peşkeş çekti de dersiniz.

  • Malatyalı | 27 Mayıs 2020 22:47

    Tarafsızlık budur tebrikler.

BUNLARA DA BAKIN