Büyükşehir Belediyesi Kepçe yetersiz

Büyükşehir Belediyesi: Kepçe yetersiz

Büyükşehir Belediyesi Kepçe yetersiz
Özel Haber
Büyükşehir Belediyesi: Kepçe yetersiz

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Malatya’da belediyeler kar temizliğinde sınıfta kaldı haberimize Tecde Muhtarı Ali Yiğit tam destek verdi.

 

Günler öncesinden uyarılar yapılmasına rağmen yeteri hazırlığı yapmayan ve hazırlıksız yakalanan belediyelere halk ateş püskürdü. Tecde Muhtarı Ali Yiğit, Büyükşehir belediyesi ile Yeşilyurt Belediyesini aramasına rağmen karla mücadele ekipleri göndermediğini söyledi. 

 

Kepçe yetersiz cevabını aldık

 

Yiğit Facebook sayfasında, “Değerli mahalle sakinlerimiz sabahtan beri belediyelerimizi aradım kepçe yetersiz cevabını aldık.Malatya Büyükşehir ve Yeşilyurt Belediye  başkanlarım akşandan 30-40 tane kepçe kiralanabilir ve sıkıntı yaşanmaz. Vatandaşlarımızda acil ihtiyaç dışında trafiğe çıkılmaması temennimizdir”

Son Güncelleme: 13 Şubat 2020 12:15

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 12

  • Hep hüsran hep hüsran | 14 Şubat 2020 15:37

    Hizmet yok çalışma yok araç yok antifiriz yok işçi çıkarma ekmekle oynama var adı büyük şehir hizmete bakarsan küçüğün de küçügü şehir yazık gerçekten yazık malatya halkına.

  • SSS | 14 Şubat 2020 11:22

    BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYESİ SINIFTA KALDIN KALDIRIMLAR YIĞINLA KAR YOLLAR BERBAT ARA SOKAKLAR ÜVEY EVLAT MUAMELESİ GÖRÜYOR AMA KENDİ YAKIN EŞ DOST AKRABA İLİŞKİSİ OLAN MUHTARLARIN MAHALLELERİ TERTEMİZ GERİ KALANININ CANI ÇIKSIN HESABI YAPIYORSUN GÜNLERDİR METEOROLOJİ UYARIP DURUYOR AMA DİNLEYEN KİM VATANDAŞIN ÇIKSIN YAPIYORSUNUZ BÜYÜK VEBALDESİN SAYIN BAŞKAN BİR MALATYAN'IN HAKKI ÜSTÜNDE ALLAHIN'DA HESABI VAR UNUTMA UNUTMAYIN Kİ KESER DÖNER SAP DÖNER GÜN GELİR HESAP DÖNER..

  • ali | 14 Şubat 2020 10:13

    benim arabamda 10 milyarlık mal çoluk çocuğumun rızkı o mal yaş meyve arabamı kapıdan dışarı çıkaramıyorum sonrada çıkıp sağda solda kabadayılık yapıyonuz hizmette sınır yok diye benim o malım arabada bozuldu ve benim bütün sermayem buydu kurban olduğum allahım sizden fazlasıyla çıkarsın ulan sıçmaya giderken bile vergi alıyonuz bi kar temizliyemiyonuz bi tane iş makinası bi kepçe görmedim malatyada utanın lan

  • metin | 14 Şubat 2020 07:22

    selahattin gurkanin yakın arkadaşı cik tv de konuş olanı anlat herkes kimin ne olduğunu bilsin akp görülüp mhp görülüp halk kahramanlığı yapıyor bunlar

  • ben selonun yakın arkadaşı | 13 Şubat 2020 23:44

    Belediye başkanlığı koltuğuna oturur oturmaz benden önceki herkes hırsız 2 milyonluk işi 20 bin liraya yaptım deyip bütün kiralık iş makinelerinin sözleşmelerini fesheden, ben çatısına sundurma yaptırdığım arkadaşımın ( ki belediye bütçesinden yapılmıştır) terasında mangal yaparken bu sene kar yağmaz deyip tuz stoklarını azaltan kendince ülkücü vatan sever olan , sosyal medyada kendince trolcükleri bulunan gittiği her yere 3-5 tane çakal görünümlü çalışan götürüp " Allahına gurban " başkanım dedirten , bütün dinozor çağından kalmış adamları toplayıp bu iş çağa çocuk işi değil gardaş deyip genç ve dinamik insanların şevkini kıran, işi sadece bıyığını boyamak olan , türbinlere oynamak olan, çalışanlarının maaşlarını kesip bütün belediye çalışanlarında çalışma hevesi bırakmayan, torpil yok deyip maski genel müdür yardımcısının kızına kadro veren ... vs vs böyle bir başkanı seçtiniz ya Malatya'm isterse böyle 100 tane değil 1000 tane böyle olay olsa revadır sanırım bu şehire . Sn. Milletvekilleri uyumayın bu adamı uzaklaştırın o koltuktan zira seçim dediğine 2 sene var biz sizi uyandırırız seçimde AlimAllah ..

  • siyasi mi | 13 Şubat 2020 20:44

    ben üniversite mezunuyum benim stadumu değiştirip düşürdüler ilk okul mezununu benim yerime bıraktılar adalet buysa başka birşey diyecek yok yazıklar olsun bunlata

  • Bora | 13 Şubat 2020 20:31

    Ahmet başkanın döneminde kışa hazırlık yapılırdı.Bu dönemde vatandaşı çarpmadan başka bi hazırlık yok.Millete çektirdiğiniz eziyetin hesabını Allaha nasıl verceksiniz

  • Adaletiniz batsin | 13 Şubat 2020 18:11

    O kadar da çalışkanların aylığından kestiyormus neden halen kepçe alamdı .

  • Kadir | 13 Şubat 2020 17:56

    100liraya antifriz almayan belediye yol temizler mi,maskiye de kendi gibi adamı koymuş, ısıtıciyi kapatıp pazartesi herkesi hasta etti ,"tecde araçları neden 30 40 dk da bir çalışıyor" sorduğumuzda "potansiyel"yok diyor, malatya yı gezen araca kimsenin binmeyeceğini hesaplamadigina göre belediyenin "zeka potansiyel"i belli oluyor

  • Turan | 13 Şubat 2020 16:46

    Büyükşehirde ne yeterli ki? Emekliler parkına çevirdiler belediyeyi. Kapatsalar çok güzel tasarruf olur.

  • Ah Malatya’m | 13 Şubat 2020 16:27

    Malatya Muhtar Ali Beye kaldıysa..... Vay halimize sosyal medyada görüyoruz bazen Ali beyi Sayın Başkanların yanında konuşmaya çekinir. Şaşkınım hayret Ali bey böyle konuşmuş ?????????

  • Geleceğin başkanı muhtar Ali | 13 Şubat 2020 14:50

    Selahattin gürkan ve ekibi sınıfta kaldı çok kibirlendi şöyle. Böyle yaptım saksakcilar i başkan tasarruf yaptı baba dediler ışçinin milletin ahini almaktan başka ne yaptı çakır başkan i mumla arıyoruz cemal başkanı mumla arıyoruz bu başkanın gitmesi için dua ediyoruz

BUNLARA DA BAKIN