Bu İşte bir yanlışlık var

Bu İşte bir yanlışlık var Şimdi Malatya adına soruyoruz

Bu İşte bir yanlışlık var
Özel Haber
Bu İşte bir yanlışlık var Şimdi Malatya adına soruyoruz

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

2 milyon TL’lik iş 20 bin TL’ye yapılamaz

Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan,” 2 milyon TL’ye verilmiş olan altyapı ihalesini iptal ederek kendimiz sadece 20 bin TL’ye yaptık” dedi.

 

-Şimdi soruyoruz 2 milyon TL’ye verilmiş olan altyapı ihalesi hangisidir?

 

-2 milyon TL’lik hangi işi 20 bin TL’ye yaptınız? 

 

-Kiralık araç ihalesini iptal ettiğiniz halde neden yeniden ihaleye çıkıyorsunuz?

-Personellerin Sosyal dengesini, arazi tazminatını, mesaisini keserek iş veriminden ne kadar kayıp yaşanmıştır?

 

Son Güncelleme: 07 Ağustos 2019 20:46

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 44

  • Mehmet | 08 Ağustos 2019 23:07

    Ben müteahitlik yapıyorum. 20 bin liraya bir dairenin tuvaletini anca yaparsın. Bu nasıl bir iş Başkan açıklasa biz de öğrensek.

  • Hüseyin Altan | 08 Ağustos 2019 16:26

    Mahmut Beye soruyorum. Maskinin elindeki malzemeler ve belediyenin imkanları bedava mı. ! Onların bir maliyeti yok mu ?

  • MAHMUT | 08 Ağustos 2019 13:47

    ÖYLE BİŞE DENİLMEDİ..BAŞKAN TV DE AYNEN ŞÖYLE DEDİ.BİZDEN ÖNCE İHALE BEDELİ OLARAK 2 MİLYON HESAPLANAN GÜNGÖR CADDESİ ALTYAPI İŞİNİ BELEDİYENİN İMKANLARI VE MASKİNİN ELİNDE HAZIRDA BULUNAN MALZEMELERLE 20 BİN TL ENERJİ GİDERİ MASRAFLA YAPTIK DEDİ..

  • Hüseyin | 08 Ağustos 2019 13:07

    Harici maaş ödemesi nedir. Bilen varsa açıklasın lütfen.

  • Kemal tahir | 08 Ağustos 2019 00:22

    Rabbim malatyalıların akıllarına mukayyet olmayı Nasib etsin inşallah. Tarihin hiç bir zamanında hiç bir belediye başkanı tarafından bu halk bu kadar aşağılanmadı vede akıllarıyla dalga geçilmedi. Zannımca temcid pilavı gibi her başı sıkıştığında ortaya koyacak ve akıllarımızla dalga geçecek taki diğer seçime kadar. Millet vekillerinin il başkanlarının sesi de cıkmayacak. Hele hele parti yöneticilerinin hiç ama hiç sesleri çıkmayacak onca aba altında sopa göstermelere vede partiyi elinden geldiğince kötülemelere kuzu kuzu salo başkanın gemiyi içeriden çökertmelerini göz yumacaklar eyvahlar olsun sizlere....!!!!!!!!!!

  • Ahmet | 07 Ağustos 2019 23:52

    Başkanım ben müteahhitim. Sizin hesaplarınızda bir hata var.2 milyonluk bir işi imkansız 20 bin liraya yapmak. Bu açıklamanızı düzeltirseniz iyi olur. Bir işin yaklaşık maliyeti var,işin poz-miktar-tutar hesaplaması var.Sizler bir bilene danışın konuşmadan önce.

  • Ahmet durmuş | 07 Ağustos 2019 23:44

    Büyükşehir Belediye personeli mutsuz kimse işini doğru düzgün yapmıyor maaş kesintisi yapılmadı dendi yapıldı hem bunun dışında mobing var. Böyle 5 yıl gitmez başkan personeli yanına al karşına değil

  • Selocan | 07 Ağustos 2019 23:39

    Herkim ki bu halkı kandırıp iftira, yalan,dolan ile kendine makam mevki yapa, bu insanları töhmet altında bıraka, kendi akrabaları için malatyayı ateşe atmaktan çekinmeye, çalışan dürüst ehliyetli liyakatli insanları sorgusuz sualsiz haklarından ede algı operasyonları ile halkı yanlış bilgilendire, ayrıca bu durumları bilip hala onunla iş tutanlara, zulme karşı ses çıkarmayanlara en azından kalbiyle buğz etmeyenlere söylenecek söz; اِلٰى جَهَنَّمَ زُمَرًاۜ

  • Dayak Yiyen Bağcı | 07 Ağustos 2019 23:28

    Anaborcu destan borç yapan Selahattin başkandan da bu beklenirdi. Helal olsun adam yapıyor. Kıskanmayın.

  • Ünal | 07 Ağustos 2019 23:18

    Hepimiz biliyoruz ki başkan devletin kuruş parasını zahi etmez maaş kesintisine gelince sendikaların görevini nedir acaba aidatını alıp kenarya cekilmekmi başkan devleti milleti düşünmekte insanlar geçim derdinde şoför trafik derdinde pilot türbülans derdinde kedi et derdinde herkesin bir sorunu var baskanim halka kulak ver halk seni seviyor..

  • Ahmet | 07 Ağustos 2019 23:09

    Bu ihale hangisi ise açıklanması lazım.

  • Kimliksiz | 07 Ağustos 2019 23:05

    Ya bu adama çok kiziyorsunuz boşuna. Ne yapsın yani açıkça ben Ahmet Çakır'ı Hacı Uğur'u sevmiyorum onların büyükşehir belediye başkanı olmasını kıskanıyorum ondan yapıyorum bunları mı desin. Gerçi kiskancligi var yalan değil, seçimlerde osman guder daha çok oy aldı diye ysk ya itiraz etmiş. Malatya'nın siyasetcilerinden rica ediyoruz lütfen selahattin beyin zoruna gidecek onun ismini gölgede bırakacak işlerin makamların içerisinde bulunmayin.

  • Borç varsa belediye çalışanları öder | 07 Ağustos 2019 22:46

    Relaks sıkıntı yok borç varsa maaşlardan keser öder.Hiiiiiç dert etmeyin başkan öyle bir çözüm bulduki anında keser valla hemen öder.Rahat olun malatyanın sırtı yere gelmez.Destan şehir Malatya

  • Hırsızı Bul | 07 Ağustos 2019 22:40

    Sayın başkan 20 bin TL lik işi kim 2 milyon liraya ihale etmişse belgelerle açıkla.Hangi iş ihale tarihi ne zaman ihaleye çıkıldı kim aldı kim verdi hepsini açıkla.Malatya ve tüm Türkiye öğrensin.

  • Muhammed Faruki | 07 Ağustos 2019 22:34

    Selahattin bey bilmiyor ki halkın gözünü hangi yalanlarla boyasın. Yazık ki bu adamı başımıza belediye başkanı olarak getirdiler. Geçen de Gürkan ilk 100 günde ne yaptı diye haber yapmıştınız. İlk 100 gün ile 1.000 gün arasında hiçbir fark olmayacak. Aha bunu da burada söylüyorum. Bu adamın belediye de ki danışmanları araştırılsın. Daire başkanlıklarını verdiği kişiler araştırılsın. Hepsi de boş ve ehil olmayan kişiler. Ah Malatyam ah olan sana oluyor.

  • Eyüp BOZTEPE | 07 Ağustos 2019 22:33

    Artık bu kadarına da pes doğrusu..Gürkan bu kardeşim..Yıllarca yaptığı gibi..Yerseniz!Malatyanın geldiği durum yüz karası..Utanıyoruz artık..Yiğitseniz bu ihaleyi çıkın açıklayın.Savcıları göreve çağırıyoruz Çaylaaaarrrr!!

  • Hakan | 07 Ağustos 2019 22:23

    20.000tl ye alt yapi ha, harika varya gurur duymak lazim, dunyada emsalimiz yok bence, Yaşa Başkan Turkiyede bir numarasiniz bundan sonra

  • Maaş Kesintileri Tasarruf Değildir | 07 Ağustos 2019 22:17

    Türkiye'de borcu olmayan bir belediye varmıdır.Ben söyleyeyim vallahi yoktur.Tüm belediyeler borçludur.Bu borcu çalışanlarmı yaptı.Yazıktır günahtır bu nedirya her televizyon programında çalışanın maaşını kestik diye övünerek söylemek.Bunların suçu nedir.Herkesin çoluğu çocuğu bakmakla yükümlü bir ailesi var.Maaştan kesmek nedir.

  • Meydan boş | 07 Ağustos 2019 22:09

    Akıl var izan var eğer 2 milyonluk ihaleyi 20 bin liraya yaptıysanız birileri hırsızlık yapmaya kalkmıştır. Ve maski de o işleri yapan daire başkanları halen aynı görevdeleler. Niye görevden almadınız. Tabi meydan boş ne söylerseniz millet yiyor. Milleti koyun yerine koyuyorsunuz. Yazık hemde çok. Bu millet izan sahibidir. Gün gelir hesap sorar.

  • Ali | 07 Ağustos 2019 22:09

    Başkan elbette güvendiği kişileri getirecek yoldan geçeni gel buraya sen otur diyecek değil ya kurumlarda hep haksızlıklar dan bahsediyosunuz tanımadığı kişileri getirip tanımadığı sorunlarlami karsilassin arkasından birilerimi işmi dondersin maaş kesintisine karşıyım tabi yanlış bişey borca gelince Selahattin başkan battalgazideyken devletin arazisini arsasını hiç satmadı büyükşehir ile Yeşilyurt arsa satan degilmi yiğidin hakkını verin burda olumsuz yazanlar makamları mevkileri elden gidecek diye başkan üzerinden algı pesindelerki başkan desinki biz yine eskilere devam edelim başkanım her zaman arkandayiz

  • Faruk | 07 Ağustos 2019 22:07

    Üfüren esnaf gibi: 4000 değil 3999 tl. 2 milyonu 20 bin ettinmiydi avam da helal olsun diyecek. Tam bir miomani vakası. Dediklerine kendi de inanmaya başlamış.

  • Matematiği kaçtı acaba ilkokulda | 07 Ağustos 2019 22:04

    2 milyonluk işi 20 bin liraya yapmış yüzde birine emin olun büyükşehirin borcuda 1.8 milyar değil 180 bindir kesin onla bunu karistirmilardir borcu yanlış hesaplayıp demişlerdir bu matematikle ancak hoş görün artık borcuda nasıl algı yaptılar bu algiylada nasıl personelin parasını kesti helal sana başkan kırk yıl geçse kimsenin aklina gelmezdi parayı kesince düzlüğe çıktı mı belediye matematikcilerine sorarsın artık karda mıyız?

  • Tusubasa | 07 Ağustos 2019 22:02

    Madem her iş böyle ucuz, tecdeden çevreyoluna inerken neden 7 kez ayetel kürsi okuyoruz, sayenizde kuranı hatmettim

  • Gerçekler | 07 Ağustos 2019 22:00

    Peki siz bu kadar böyle memleket sevdalısı olarak görünüyorsunuz ya peki Selahattin başkandan bi önceki başkan hacı bey yanında a danışmalık yaptığı şahıs 8 bin küsür maaş alan yanık daki arkadaş 8 binliralok ne iş yapıyordu da 8 bin lira maaş alıyordu

  • Sedat Onbeş | 07 Ağustos 2019 21:52

    Selahattin başkan akraba atamaları yüzünden zor durumda. O yüzden bir ekibe hakan kahtalinin esenlik dosyasını açtırıyor. Bir ekibe bankamatik memur söylemini servis ediyor. Kendisi tasarruf yalanına sarılıyor. Söylediği rakamların hepsi yalan yanlış. Bu ekibin çoğu ile çalıştım. Hesap kitap bilmezler. Diplomaları genelde dışarıdan ya da açık öğretim. Hicbir teknik bilgi ve becerileri yok. İlişkileri güçlü ve derin. Ordan götürüyorlar.

  • Salih | 07 Ağustos 2019 21:51

    Ak partinin eski belediye başkanları zan altındadır. Savcıları göreve çağırın bu alenen suç duyurusudur.

  • Hakan | 07 Ağustos 2019 21:44

    Personelin ekmeği ile oynadığımız için zor durumdayız. Acil eski dönemle ilgili suçlayıcı malzeme lazım. Doğru yanlış farketmez. 12 bin TL alan ilkokul mezunu, 20 bin TL alan danışman, pikniğe götürülen araba, bankamatik memur, suçlanacak dernek, akraba ataması... Bunlar yalan, yalan olmayan bizde de var. Önemli değil, günü kurtarmamız gerekiyor.

  • Ağam bizimle egleniiiii | 07 Ağustos 2019 21:40

    Battalgazi in de borcu yoktu seçimden önce 135 trilyon borcuda Ahmet Çakır la hacı Uğur yapmistir demi selattin başkan? 20 bin lira ya 2 milyonluk iş matematik bile saf dışı kalır kaldıramaz bu iddiayi

  • Milletin aklıyla dalga geçmeyin | 07 Ağustos 2019 21:34

    Milletin aklıyla dalga geçmeyin Allah aşkına 2000000 iş nasıl 20000 ne yapılır yüzde 1 fiyatına yapmış oluyor bunu konuşurken acaba birileri demedi mi başkan atalım da biraz ufak atalım yüzde biri ya bu kadar da sallanmaz bu adamı çok aradı mı ak parti bu iş deki gibi yüzde 1 fiyatına yaparsa her işi Malatya büyükşehir belediyesi merkez bankasına para verir helal sana Selo başkan çalışkan başkan belediye senle şaha kalktı diğer belediyelere de bu calismani ver ya seni örnek alsınlar bu yapılanlar ak Parti'nin çöküşüdur

  • Ali | 07 Ağustos 2019 21:34

    Çok ümitliydim ama galiba Büyükşehir Belediyesi Selahattin Başkan'a bi numara büyük geldi. Beceremeyecek İKİ GÖZÜMÜN ÇİÇEĞİ Üzgünüm ????

  • Ahmet Kaya | 07 Ağustos 2019 21:33

    Haberi okuyunca Selahattin beyin yaz bozu aklıma Ahmet Kaya’nın bir parçasını getirdi. Başım beleda , twitimi unutmuşum kopyada. Millet resmini çekmiş beni aleme rezil etmiş Nerden baksan tutarsızlık nerden baksan ahmakça başım belada. ???? komik olmadımı????Gülermisin ağlarmısın

  • Ali veli | 07 Ağustos 2019 21:30

    Bu Zübük kadınları “ seni mebus karısı yapacam! “ diye kandırmıyorsa ne olayım.

  • Haber geri kaldirildi | 07 Ağustos 2019 21:27

    Demek dogru degil haber. Sosyal medyadan hemen geri kaldırıldı.

  • Şehmus | 07 Ağustos 2019 21:27

    Bu işi 2 milyona ihale edenler hakkında derhal soruşturma açması lazım Karşısında soru soran yok ki bu ne iş diye

  • Peyzaj Alanları | 07 Ağustos 2019 21:27

    Personelin maaşını mesaisini neyini veriyorsan verse şu pislikten kurtulalım, park alanları peyzaj düzenlemeleri pislik içinde yakında olmadık virüsler mikroplar çıkacak.. Personelini mutlu etmezsen onlarda Malatya ile ilgilenmezz, cok şey kayıp edersiniz.

  • Reisin Fedaisi | 07 Ağustos 2019 21:22

    Bu ne rezalet.Dehşete düştüm Ak partinin altı oyuluyor. Ak partiye saldırılıyor. Reise davaya ihanet ediliyor. Ak partili belediye yolsuzluk yeri gösteriliyor. Yolsuzluk yapanı atan Ak parti belediyeciliğine çamur atılıyor. Ak parti içerden çökertiliyor. Ak partiye girmiş Truva atı Selahattin beyefendi. Reisi Ak belediyeciliği gömüyor. Yarın başka partiye gitse şaşırmam. Kendi yeğenini özel kalemden memur yapan sonra müdür yapan eşinin yeğenini özel kalemden memur yapan halasının oğlu esenliğin başdanışmanı yapan bu adam neye hizmet ediyor kime hizmet ediyor. Kafasını kuma gömen dört ak partili vekil ne işe yarıyor il teşkilatı lal mı oldu. Çapsızsınız çapınız olsa sesinizi duyardık. Reis sayesinde var olmuş adımlarsınız. Ne Selahattin efendi nede dört vekil siz Reis olmasa Malatya’da seçilmezdiniz. Reise ihanet edeni affetmeyeceğiz. Allah bu yiğit adamın yüzü suyu hürmetine sizi rezil edecek. Reis sayesinde seçilen ve Akpartide görevde olup reise ihanet eden partili vekilde olsa başkanda olsa haindir. Gazap Azap yakındır

  • Başkan belge yayınla laf değil.hukuk devreye girsin | 07 Ağustos 2019 21:22

    20 bin liralık ihaleyi 2 milyona yapanları hemen mahkemeye ver başkan.belediyeyi zarara uğratmışlar diye ama belgeleri de göster. Ozaman sonuna kadar seni destekleriz. Ancak bu bir siyaset ve laf oyunu akrabalarını işe almak için manipüle söylemler yapilirki yeni personel alınsın. Yeter malatyayı rahat bırakın. Buyrun eskiler ve yeniler hep birlikte hukuka hesap verin.bizum paramızla keyif surmeyin

  • Hacı Ahmet | 07 Ağustos 2019 21:18

    Bu ihalenin numarasını ver bi ekap'tan bakalım yaptığın işle karşılaştıralım diyecek delikanlı bir vekil, teşkilat, savcı, Reis, bakan yok mu?

  • Saykooo | 07 Ağustos 2019 21:14

    Artık başkan saçmalıyor. O zaman erkek olan reklam yapana kadar bu ihaleyi yapanlar hakkında soruşturma da açar. Nerde açabilir mi? Tabi ki açamaz. Ancak atar ortaya böyle. Yazık ki sana oy verdik yazık ki sana inandık başkan. Yalanın boyunu geçti bizde sandık icraat yapacaktın. 2 milyonluk İptal edilen ihalenin proje içeriği neydi sen ne kadarını yaptın da hepsini yapmis gibi anlatiyon demezler mi başkan. Yazık yazık yazik

  • Selo mu Teyo mu | 07 Ağustos 2019 21:14

    Adam nasıl bu kadar rahat yalan söylüyor hayret ediyorum.

  • Turan | 07 Ağustos 2019 21:12

    20 bin TL'lik işi 2 milyon TL'ye ihale edenin ve bu konuda yalan söyleyenin .... Bu şehirde yolsuzluğun da yalanın da bedeli olmalı. Mahkemeye verin, küfredin, birşeyler yapın.

  • Bizim selo | 07 Ağustos 2019 21:11

    Bizim Selo mu yapmış bunları vay be yegenini daha rahat zengin eder artık ah Malatya ah bu adama nasıl oy verdiniz

  • Adalet | 07 Ağustos 2019 21:04

    Benim bir önerim var başkana personele hiç maaş vermesin personel b*** yesin belediye daha fazla kâr eder.

  • Yalan. | 07 Ağustos 2019 20:59

    Gerçekten teyo ile yarışıyor bizim Başkan

BUNLARA DA BAKIN