Belediye yemeğine bir tepki de Anadolu Basın Birliği'nden

Belediye yemeğine bir tepki de Anadolu Basın Birliği'nden

Belediye yemeğine bir tepki de Anadolu Basın Birliği'nden
Gündem
Belediye yemeğine bir tepki de Anadolu Basın Birliği'nden

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Malatya'da "10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü" dolayısıyla düzenlenen programda kendisine konuşma hakkı verilmeyen Anadolu Basın Birliği Başkanı Zeki Dağ ve yönetimi de tepki gösterdi.

Malatya Büyükşehir, Battalgazi ve Yeşilyurt Belediyeleri tarafından '10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü' münasebetiyle Büyükşehir Belediyesi Nikâh Sarayı'nda ulusal ve yerelde görev yapan kentteki gazetecilerin katılımıyla ortak bir program düzenledi. Programda Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, Malatya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Vahap Güner, Battalgazi Belediye Başkanı Osman Güder ve Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar birer konuşma yaptı.
Malatya Gazeteciler ve Televizyoncular Cemiyeti(MGTC) Başkanı Fatih Avcı ile Anadolu Basın Birliği Başkanı Zeki Dağ’ın konuşma listesinden çıkarılmasının ardından yaklaşık 50 gazeteci salonu terk etti.

Anadolu Basın Birliği Başkanı Zeki Dağ, “Böyle Basını böl, parçala yönet mantığıyla Malatya medyasını ayrıştırmaya kimsenin hakkı yok. Bizim tepkimiz salonda bu programdan kim sorumluysa oturma düzenini, protokol düzenini ve kimin konuşacağına karar verilmesini organize eden iş bilmezleredir. Bu sadece bize yapılan bir haksızlık değildir. Tüm medya mensubu arkadaşlarımıza yapılan haksızlıktır. Biz başkanların konuşması da önemli değildir. Konuşması asıl gereken kişiler sigortası olmayan doğru dürüst maaş alamayan gece gündüz evinden ailesinden uzak olan sömürülen gerçek emekçi basın çalışanlarıdır” dedi. Dağ, “Bugün burada bu haksızlığa kim ve kimler sebep olmuşsa hesabını vermelidir. Görevden alınmalıdırlar” dedi.

Son Güncelleme: 00 0000 00:00

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 12

  • büzük selahattin | 13 Ocak 2020 21:30

    ya adam büyük bir hayal kırıklığı oldu. Rant avcılığını bırakdı direk rant odağı oldu. Yanında da yeşilyurt un büyük rantçısı yazıklar olsun size

  • tosun paşa | 13 Ocak 2020 09:09

    tosun paşa filminde lütfücüm beni kim paşa yaptı diyordu. lütfücüm bol para yedirdiği için birilerine hala şakşakcıları mevcut burada hacısı, çakırı, lütfüsü gitti imparator geldi SELAHATTİN GÜRKAN.....

  • Ziya | 12 Ocak 2020 18:49

    Ahmet de Hacı da Selahattin de ekipleri de aynı. Al birini vur ötekine. Aklı başında bir adam göremedik gitti.

  • Medet ya ey Cevdet | 12 Ocak 2020 15:58

    Belli ki hacı hacıyı mekke de hoca hocayı tekkede cevdet lütfüyü dakkada buluyor.Git de kurtar Malatya Büyükşehiri Cevdet bey yanına Yerinde olmak istemediğin kankanıda al ömrümde böyle latife görmedim ))) kendine yer bulamayan Malatyanın öz evladı olanlara savaş açmış Siz VUSLAT’a bir türlü eremediniz

  • Hüseyin | 12 Ocak 2020 15:25

    Bütün suçu yeni başkanlara atmayın. Eskiler de kendini paspas etmesin ekibini paspas etmesin. Tamam hırsızın suçu var ama sen de kapına sahip çıkacaksın. Koş yoksa düşersin diye bir reklam vardı koşmayan korumayan paspas olur. Sessiz kalırsanız kimse efendiliğe yormaz suçluluk psikolojisi olarak yorumlar.

  • cevdet | 12 Ocak 2020 14:45

    Lütfi İnan'ın yerinde olsam aç kalsam dahi bu ekiple bir iş yapmam.. Ben daha rastlamadım ki Selahattin Başkan'ın ekibi arasında maşallah bu adam gerçekten iyi, helal olsun diye bileceğimiz kimse olsun...Kültürü bilmeyenleri müdür atıyor, montaj yapan personelini basından sorumlu yapıyor, sosyal medyadan anlamayanları (ki metinlerine bakınca ilkokul mezunu düzeyinde cümleler) sosyal medya danışmanı oluyor... Buradan şu atasözü aklıma geliyor " Bana arkadaşını söyle, senin kim olduğunu söyleyeyim" yani ekibin seni yansıtır... Maalesef bu ekip güven vermiyor, çünkü bu ekip geçmişe küfr edip birilerinin paçasına yapışarak makam elde etmenin derdine düşen adamlar. Ve bu ekip başkan bey'e ve şehre zarar vermektedir....Bazı dernek ve vakıfları şeytanlaştırma gayretine girenlerin başka derneklerde şirinlik yapma yarışı da kamuoyunun gözünde kaçmamaktadır... Güven tesis edilmek isteniyorsa başkan öncelikle geçmişte yapılan yatırımları gözardı etmemelidir, düşen personel maaşlarını katıldığı programlarda inkar etmemelidir, geçmişte yapılan ve hala devam eden projeleri kendi projesiymiş gibi lanse etmemelidir, ehliyet ve liyakat esaslarına imanı kadar sahip çıkmalıdır... vs.vs.vs...

  • Kalsın | 12 Ocak 2020 11:59

    Gölgelerinden korkan belediye başkanlarına sahibiz malesef. Haci ve Ahmet Çakırın adamlarının adlarını bile anmaktan korkuyorlar. Birakin adamlarını Mehmet Çınarın bir sefer bile hacinin adini andığını duymadım. Adamin yaptığı prijelerden ödül aiyor. Yine de anmıyor adını. Korkunun ecele faydası yok. 3 yıl kaldı. Gelecek seçimde bugünlerin hesabını verirler.

  • Fatih | 12 Ocak 2020 09:53

    Lütfü iyi mi kötü mü bilmiyorum. Ama bu dönem Ahmet Çakır veya Hacı Uğur'un ekibinden adam almak cesaret istiyor. Hacı'nın ekibi hep Çınar'ın arkadaşıydı ama birini bile alamadı. Büyükşehir’den 80 kişi görevden alındı, başka illere gidenler duydum ama Malatya'da başka kuruma geçebilen duymadım. Şehrin patronu artık Selahattin ve herkese korku salmış.

  • Sanal Haber Baska iş pesindesin yemezler | 12 Ocak 2020 08:25

    Yaptığınız baslık ve içerik tamamen bilgi kirliliği salon dan ayrılan 4 kişi ve bu gunde yalan haber yapmak zaten soyleneck soz bırakmıyor. Dersınız bır sahıs ile belli Onud yıyemezsınız. Donun de bi kendınıze bakın

  • ZEKİYE BAK HELE | 12 Ocak 2020 02:21

    daha dün belediyede çaycıyken har hor ede ede basına geçmiş, emekli oluncada proğram terkediyi zekiye çok ayıp etmişler...bıraksalardı ne derdi çok merak ettim (BOŞGANIM HUŞGELDİNİZ)!!!!! ne günlere kaldık

  • İş Lütfiye kaldıysa... | 12 Ocak 2020 02:04

    Lütfi İnan dediğiniz kişi Büyükşehir belediyesinin bütçesini israf ederek sürecin bu hale gelmesinin sebebidir başarılı olsa HACI başkan olurdu adam yılların Vuslat tv sini kapatarak jübilesini yaptı.Memleket emektir diye 10 günde 10 park 40 günde 50 spor tesisi 112 günde ambulans servisi diyerek halkın parasını düğünde zarf dağıtır gibi dağıttı.Selahattin Gürkanın her yaptığını onaylamıyorum ama usülsüz ödemeleri durdurmasını takdirle karşılıyorum.

  • Basın yayın işi kolay değil. | 12 Ocak 2020 00:47

    Basın yayın danışmanı, yada müdürü görevi öyle her adamın yapacağı bir görev değildir. Belediye başkanını yerel ve ulusala rezilde eden vezirde eden bir görevdir. Seçimler biteli 9 ay olmuş merkez ilçe ve Büyükşehir belediyesinde bu görevi yapanlar bence işi beceremiyor. Bu işlerde tecrübeli bir isim vardı hacı uğurun basın müdürü lütfü inan soyismi galiba, neden herhangi bir belediye degerendirmedi anlamış değilim. Basın yayın demek grafik, tasarım, haber bülteni ve belediyenin yaptığı işi kamuoyuna aktaran bu tarz programları sorunsuz bir şekilde yöneten kişidir. Maalesef mevcut belediyelerde bu görevi hakkıyla veren yoktur. Yeşilyurt ta birkaç defa lütfü inan beyle oturmuşluğum var bence vizyon ve misyon sahibi biri, değerlendiren başkan bence pişman olmaz diye düşünüyorum. Umarım lütfü bey adına böyle şeyler yazdığım için hakkını helal eder. Ben bir ak partili olarak belediyelerimizin böyle ufak organizasyon işlerinde beceriksizligini hazmedemiyorum diye sitemimi belirttim. Değerli başkanlarimiza kolay gelsin diyorum saygılar.

BUNLARA DA BAKIN