Başkan Gürkan’ın maaş ile ilgili Açıklaması

Başkan Gürkan’ın maaş ile ilgili Açıklama 300 kişinin Düşmüş 2 Bin kişinin Artmış

Başkan Gürkan'ın maaş ile ilgili Açıklaması
Özel Haber
Başkan Gürkan’ın maaş ile ilgili Açıklama 300 kişinin Düşmüş 2 Bin kişinin Artmış

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan katıldığı Vuslat Tv’de gündeme ilişkin açıklamalar yaptı. Gürkan, Büyükşehir Belediye Başkanı olduktan sonra sıkça gündeme gelen tasarruf tedbileri kapsamında Belediye çalışanların maaşlarıyla ilgili:  "2 bin kişinin maaşı arttı sadece 350 kişinin maaşı düştü. Onun sebebi de bizim bunu tahsil, meslek gibi kriterler üzerinden düzenlemiş olmamız." dedi. Gürkan'ın konuyla ilgili yaptığı açıklama şöyle: "MASKİ ve diğer kurumlarla beraber 300 çeşit maaş alınıyordu. Malatya Büyükşehir Belediyesinde de 70'e yakın maaş çeşidi vardı. Yani en fazla 5 çeşidi üzerinden ödeme yapılır. Biz adil ve adaletli olmak durumundayız.  Bu arada 2 bin kişinin maaşı arttı sadece 350 kişinin maaşı düştü. Onun sebebi de bizim bunu tahsil, meslek gibi kriterler üzerinden düzenlemiş olmamız. Diyelim ki üniversite mezunuyla, bir ilkokul mezunu aynı işi yapıyorsa ve aynı maaşı alıyorsa veya mühendis tahsili düşük arkadaşımızdan 3'te 1 oranında daha az maaş alıyorsa bu doğru bir şey değil. Biz bu adaletsizliği düzelttik. Düzeltmelerden sonra 2 bin kişinin maaşı arttı. Maaşı düşen dediğimiz kişi örneğin benim kadar maaş alan ve statü olarak da bir statüsü olmayan insanlar vardı. Biz bunu dengeledik.  12 Bin TL ve 9 Bin TL maaş alan ilkokul mezunu arkadaşlar vardı. Ben bunu ilkokul mezunu diye küçümsemiyorum ama öbür tarafta da bir mühendis 3 bin TL alıyorsa bu doğru değil" Dedi.

Son Güncelleme: 26 Ekim 2019 14:13

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 25

  • Cevdet | 28 Ekim 2019 13:38

    Başkan keşke doğru bilgi versen..Hiç kimsenin maaşında iyileşme olmadı. Allah adildir ve muhakkak seni iddiandan vuracaktır..Maaşı düşenleri alıp inceledin, mi, bu maaşı daha önce neden aldıklarına baktın mı, mezuniyetlerine baktın mı, kaç yıllık personel olduklarına baktın mı? Sana asla inanılmayacak tır, çünkü özel kalem kadrosundan iltimas geçtiğin lise mezunu olan yeğenin kültür ve sanat etkinlikleri şube müdürü..Sana hakkımı helal etmiyorum, kızımın, eşimin, annemin ötelenen herşeyine sen sebep oldun, inşallah sen de benim yaşadıklarımı yaşarsın başkan..

  • .. | 28 Ekim 2019 09:47

    Evet maaşları düşürdüler ama maaş yükseltmediler. Mühendis olup mühendis maaşı almayanlar var düzelteceğiz diyorlar ama arkası kiraz bahçesi

  • Taşeron Memur | 27 Ekim 2019 19:18

    Taşeron maaşı ile memur maaşı arasında uçurum var. Ya taşeronu yukarı yuvarlayalım ya memuru aşağı yuvarlayalım. Hangisi kolayiniza geliyorsa. Aynı işi yapıyorlar.

  • Çözümcü | 27 Ekim 2019 09:30

    Kolayı var. Ahmet ÇAKIR-H. Uğur POLAT ve Selahattin Gürkan dönemine ait maaş bordroları birer ay belediyenin internet sayfasına yüklensin herkes tüm vatandaş kıyaslama şansı bulsun

  • Doğan | 27 Ekim 2019 00:21

    Bence herkesi asgari ücret yapmak gerekli zaten bi iş yaptıkları yok Başkanım beni alsınlar ben razıyım asgari ücrete ve binlerce personel olmak isteyen var benim gibi

  • Furkan | 27 Ekim 2019 00:19

    Araştırın masa başı olup hala saha görevlisi gibi maaş alanlar var yazık günah Başkanım iyiki böyle bir düzenleme geldi allah razı olsun sizden ama büroda çalışan ve hala yüksek maaş alanlar var bunun üstünde durun

  • Sezgin | 26 Ekim 2019 23:52

    Ben ABD başkanı TRUMPIM. İnanmadınız demi. Eğer 2000 kişinin maaşı arttı ise bende ABD başkanıyım. Çıkarsın 2 binden fazla adamın maaşı düşmedi ise belgeyi göstersin. Yahu bir insan göz göre göre bu kadar nasıl rahat yalan söylüyor anlamadım. Yalanla belediye başkanı olan adam. Suç Selahattin Gürkan’da değil. Ona inanan bizde. Belediyede dürüst başkan ve dürüst yöneteci kıymeti bilmeyen bizde. Bizde hak ettim. Malatya da hak etti. Eğer bir daha Selahattin Gürkan a inanırsam yada oy verirsem bana eşşek deyin. Kesinlikle hak etmiş olurum. Maaşımın düşmesine mi üzüleyim oy verip vebale girdiğime mi üzüleyim şaştım kaldım.

  • YALAN | 26 Ekim 2019 23:35

    Yalan yalan yalan söyledikleri külliyen yalan.Sanal haber kurumları tek tek gezin Selahattin başkan göreve geldiği günden önce ve sonrasını sorun maaşlarda düşüş var hem de çok hodri meydan AKP den nefret ettim yeminle söylüyorum CHP CHP CHP .CHP ye verilen bir oy AKP den İki oy eksilmesi demek.CHP CHP CHP

  • Memet cenk | 26 Ekim 2019 22:54

    Ayni daire baskanliginda ayni mudure bagli ayni pozisyonda ayni universite mezunu vede ayni işi yapan 2 kisiden biri 3300 digeri 2800 tl maas aliyor. Baskan Senin adalet dedigin bu ise biz seni Allahin adaletine havale ediyoruz.

  • Baskan artık ne yaptığını bimiyor | 26 Ekim 2019 22:21

    Sadece birimlere gidip personele sorun bodrolarina bakın herkesin hak kaybı var. Çalışanların mesaileri verilmiyor.yasal yemek parası verilmiyor suç işleniyor.mahkeme şuan belediyeye yazı gönderdi ve belediye faizi ile memura ödeyecek asıl ozaman başkanı göreceğiz.sendika daire başkanlığı için satıldı ve memuru yüz üstü bıraktı. Cumhurbaşkanına mail ve yazı ile iletildi şuan memurlar mahkemeye dava açtı .belediyemiz boşuna faizi ile ödeyecek bunu .

  • Selcuk yazgi | 26 Ekim 2019 22:10

    Başkan kim bu 12 bin alan soylesenize abartmayin siz emekli olan kisileri tekrar yaninizda calistiriyordunuz soforunuz genel mudurunuz miladi dolmus insanlari bunlari soylemiyorsunuz birakin lutfen

  • Bir garip işçi | 26 Ekim 2019 20:30

    Aynı daire başkanlığı aynı müdürlük içerisinde aynı işi yapıp aynı diplomaya sahip personel arasinda maaş farklılıkları var torpili olana birşey olmadı ve maaşı daha sonradan düzeltildi. Hangi adaletten bahsediyorsunuz ?

  • göz göre göre | 26 Ekim 2019 20:20

    Çok zor bişey değil araştırın sanal haber sizden ricam şuan kanuni hakkımız olan yemek bedelimizi bile verilmiyor hukuk yoluyla geçmişi dönük bütün hakkımızı alınca sizde haber yaparsınız bunu ozaman gerçekler gün yüzüne çıkar

  • Yalan | 26 Ekim 2019 20:02

    Hele de ki yeğenleri nerde. Ne yapıyor. Arabada ona da tasarruf var mı. Diye soraydin mu Lütfü

  • Remzi | 26 Ekim 2019 19:09

    İlk geldiğinde huzur haklarını ve arabaları kaldırdım dedi hepimiz alkışladık. Sonra kendi getirdiği adamlara araba da huzur hakkı da vermeye başladı. Tabi kimsenin ruhu duymuyor.

  • Efe | 26 Ekim 2019 19:05

    Arttı dediği rakamlar da hükümetin verdiği 4 artı 4

  • Adam söylediği yalana kendisi de inanıyor | 26 Ekim 2019 19:04

    İnsan kaynaklarında çalışıyorum. Yemin ederim ki ilkokul mezununa 9 bin de 12 bin de yalan. Aynı yalanı mansur yavaş da söylüyor. Kaynakları zihniyetleri yalanları icraatları hep aynı. İnanmayan şu haberi okusun. https://www.internethaber.com/mansur-yavas-ilkokul-mezunlari-12-bin-lira-maas-aliyor

  • Malatyalı | 26 Ekim 2019 18:50

    İlkokul mezunu diye küçümsememek lazım, memleketimize faydalı olmuş nice okur yazarı olmayanlar var, memlekete zarar vermiş nice üniversite mezunu var, önemli olan yaptığı işle, memlekete ve millete olan dürüstlüğüyle ve yaptığı işte kalifiyeli başka herhangi bir kişi olmamasıyla değerlendirmek gerekir diye düşünüyorum. Bununla ilgili güzel bir hikaye örneği bile var. “Bir geminin makinesi bozulmuş, hiç kimse tamir edememiş. Son işin de 40 yıllık tecrübesi olan bir usta getirmişler. Usta, makineyi tepeden tırnağa dikkatli bir şekilde kontrol etmiş. Biraz bakındıktan sonra alet çantasına uzanmış ve Küçük bir çekiç çıkarmış. Yavaşça bir yere vurmuş. Bir anda makine hayata dönmüş ve çalışmaya başlamış. Makine tamir olmuş! Bir hafta sonra geminin sahiplerine bu tamirle ilgili 10bin dolarlık bir fatura gelmiş. “Ne!?” diye yerinden sıçramış gemi sahibi “neredeyse hiç bir şey yapmadı ki. Faturayı detaylandırsın. Neye ne veriyoruz onu görelim.” Cevap basit olmuş: Çekiç 2 dolar. Nereye vuracağını bilmek 9.998 dolar. Tecrübeye bilgiye emeğe saygı duymak gerek…

  • Bakın bir paylasimina | 26 Ekim 2019 18:47

    Selahattin gurkanin paylasimina bakın sanalda ak parti toplantısında veya konuşmalarında bir paylaşımı var mi halki kandırıyor kendini öne sürüyor partiden önce yalan söylüyorsam Allah'ın üzerine yemin olsun ak partiye oy vermeyeni belediyede belli konuma getiriyor verenide sen çalışıyorsun diyor iftira atıyorlar yerleriyle oynuyorlar birde gelmiş yalan konuşuyor maaşları düzeltildi diyor kimsenin yeriyle oynamadık diyor ıftiraci yalancılar

  • Salim | 26 Ekim 2019 16:58

    Kapalı spor salonunda milleti toplayıp ben padişah değilim ki maaşları düşüreyim benim öyle bir yetkim yok diyen Salahattin Gürkan şimdi diyor ki 300 kişinin maaşını düşürdük. Yalan söylüyor. Herkese yalan söylüyor. Yalancının mumu yatsıya kadar yanar derler ama bununki değişik.

  • Özgür | 26 Ekim 2019 16:49

    12 bin TL alan ilkokul mezunu destan bir yalan. Kim yalan söylüyorsa Allah belasını versin.

  • Yalana bak | 26 Ekim 2019 16:19

    Yalan yalan üniversite mezunu 2580 alıyor maskide ilk okul mezunu 3500 alıyor 3500 aman oda 2800 düşürdü geçmiş pişkin pişkin yalan söylüyor personeli rahat bırakmıyor üstelik yerini değiştiriyor battalgazide kurtuldu bunun elinde Malatyanin belasi oldu Yaşar karakas akşam kesiyor personele kelle kesen kör hasan oldular ram. fat. yalakalik yapıyor

  • Mimar | 26 Ekim 2019 15:36

    Ve en önemlisi personelin gözünün içine baka baka yalan söylediğiniz için personel yüzde 90 sizden nefret ediyor . Şakşakcılarınız hariç ...

  • Mimar | 26 Ekim 2019 15:34

    Herşey iyi hoş güzel peki başkan aynı oda da yan yana oturan iki mimar ele alalım. Biri zamanında adamını bulmuş sözleşme almış 6000 tl maaş alıyor iş beğenmiyor hizmet alımları (bit) ler yapsın diyor özlük haklarını zaten söylemiyorum bile diğer arkadaş ise 3500 tl maaş alarak 2 yıldır enflasyonunun altında eziliyor odanın hatta müdürlüğün işini sırtlıyor karşılığında bir de bununla şükret çıkartırız diye tehdit ediliyor şimdi bu iki arkadaş bugün sizin terazinize sığdı sizin vicdanınıza sığdı diyelim ahirette sizce terazide şaşacak mı ? Hakkını ödeyebilecek misiniz bu insanların ? Tüm vicdan sahibi yetkililere sesleniyorum gidin Selahattin Gürkan öncesi ve sonrası maaşları inceleyin doğru mu söylüyor bunu herkesin gözü önünde açıklayın. Yazık günah aile düzenim bozuldu sosyal düzenim bozuldu bu maaşlarla çok insanın yuvasına huzursuzluk soktunuz vebali boynunuzda bu hakkı ödeyemeyeceksiniz benim ki en azından haram olsun haram olsun haram olsun ...

  • Yalan rüzgarı | 26 Ekim 2019 15:14

    Yalan söylüyor. Çok rahat söylüyor. Selahattin Gürkan bu ilkokul mezunu 9 bin 12 bin lira maaş alanları açıklasın maaş bordrolarini göstersin. Açıklayamaz. Çünkü yok öyle bir şey. Yalan söylüyor.

BUNLARA DA BAKIN