Başkan Gürkan’dan Yalanlama

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahatin Gürkan, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın başlattığı yardım kampanyasına 12 maaş bağışladığı iddialarını yalanladı.

Başkan Gürkan'dan Yalanlama
Malatya
Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahatin Gürkan, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın başlattığı yardım kampanyasına 12 maaş bağışladığı iddialarını yalanladı.

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahatin Gürkan, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın başlattığı yardım kampanyasına 12 maaş bağışladığı iddialarını yalanladı.

Gürkan yaptığı açıklamada, sosyal medyada, şahsına ait olmayan bir hesaptan beyanat yayınlandığını belirterek 12 maaş bağışlamadığını söyledi. Destek vereceğini söyleyen Başkan Gürkan ne kadar destek vereceği hakkında ise bir açıklama yapmadı.

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, “Cumhurbaşkanımızın çağrısına uyarak, mensubiyetimizden gelen mesuliyetlerimizin farkında biri olarak, gereğini yapacağımdan hiç şüpheniz olmasın” dedi.

Gürkan yaptığı açıklamada, sosyal medyada, şahsına ait olmayan bir hesaptan beyanat yayınlandığını belirterek, “Sosyal medyada, şahsıma ait olmayan bir hesaptan, “Biz bize yeteriz” kampanyası ile yine tarafıma ait olmayan açıklamalar olmuştur. Ülkemizin ve şehrimizin bu zor günlerinde Malatya Büyükşehir Belediyesi olarak 24 saat esaslı vazife yapmaktayız, yapmaya da devam edeceğiz. Ayrıca şahsım adına Sayın Cumhurbaşkanımızın çağrısına uyarak, mensubiyetimizden gelen mesuliyetlerimizin farkında biri olarak, gereğini yapacağımdan hiç şüpheniz olmadığı düşüncesi ile kamuoyuna duyurulur” ifadelerine yer verdi.

Son Güncelleme: 31 Mart 2020 17:35

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 21

  • Ersin | 01 Nisan 2020 16:57

    Utanç verici bir durum. Bütün Büyükşehirler bağış açıklamış veya kendileri kampanya başlatmış. Bizimki inkar ediyor. Bari duymamazlıktan gel. 1 maaş bağışlamak la ne zengin olursun ne fakir.

  • Teyo Emmi | 01 Nisan 2020 09:41

    Cumhurbaşkanımız ulusa sesleniş konuşmasıyla açıkladı Teyo başkanda Malatyaya sesleniş konuşmasıyla açıklayacak personel maaşlarından yapacağı bağışı.Aşağısı kurtarmaz dikiş tutmazı.

  • Güder ne bağışlamış | 01 Nisan 2020 09:21

    !Millete hizmet edin millete !!!ortalık virüs dolu ilçeler çöp toplayamıyor siz daha kaç TL vermiş onun peşindesiniz ne Yeşilyurt ne Battalgazi 1 metre yer dezenfekte etmemiş yok 5 maaşını bağışlamış yok 7 ne fark eder evimizin önü virüs dolu

  • Malatya’lı | 31 Mart 2020 23:45

    Sayın Başkanımız gerekeni yapar, yapıyorda.Böyle durumlarda ağzı olan konuşuyor. Sahte hesaplarda millet yazıyor. Offff yeter artık net ve doğru bilgi edinip yazın lütfen. Bu arada Osman Güder beyi söylemişsiniz bağış yapmış ama resmi sosyal medya hesaplarına erinmeyip bakarsanız sizin dediğiniz gibi bir bağışda yapmamış :)))

  • Ali | 31 Mart 2020 22:12

    Reis 7 maaş bağışlamış yüreği olan fazlasını bağışlasın bakayım..

  • Trollsavar | 31 Mart 2020 21:51

    ortada bir aslan var Adı Selahattin Siz haçlılar ne yaparsanız yapın Kudüs çoktan fethedildi

  • Turan | 31 Mart 2020 21:25

    Battalgazi Belediye Başkanının da 7 maaş bağışladığına dair haberler vardı. Cumhurbaşkanının çağrısına kulak vermeliyiz. Büyükşehir Belediye Başkanının açıklaması şık olmamış. En azından bir maaş bağışlayabilirdi. Yeşilyurt Belediye Başkanı bu konularda çok hızlı tebrik ediyorum. Bu kampanya dışında da esnafımıza işsizimize hep birlikte sahip çıkmalıyız. Belediyeler Mansur Yavaş’ın uygulamalarını da örnek alabilir.

  • Resul | 31 Mart 2020 21:03

    Reis'in ve diğer başkanların şov yaptığını ima etmek en hafif tabiriyle ayıptır, terbiyesizliktir. Sıradan vatandaş gizli yardım yapabilir ama büyüklerimiz topluma örnek olmak için açıktan kampanyaya katılmalı. Çınar başkan 5 maaş, Osman başkan 7 maaş bağışlamış. Teşekkürler. Allah kabul etsin.

  • Remzi | 31 Mart 2020 20:57

    Asgari ücret alıp bir maaş bağışlamak kolay. Siz aylık 40 bin TL kazanıyor olsanız bir aylığınızı bağışlar mısınız?

  • Tolga | 31 Mart 2020 20:54

    Yalakalara kalırsa yapacakmış ama gizli yapacakmış. Cumhurbaşkanı gizli bağış yapmayı akıl edemiyor da sizin Selo başkan mı akıl ediyor paralı troller. Başkan bu trollerin maaşlarından da bir ay kesinti yapıp bağışla bir işe yarasınlar.

  • Tahir | 31 Mart 2020 20:54

    Başkan değil de kim olursa olsun gıyabında onun adına algı yöntemli sosyal medyada haber yapılması hiç hoş bir durum değil bilakis kasıtlı ortaya çıkmış bir durum söz konusu bu süreçte herkes gönlünden geçeni kadar yardim eder.

  • Murat | 31 Mart 2020 20:34

    Başkan zaten Sayın Cumhurbaşkanımızın çağrısına uyarak, mensubiyetimizden gelen mesuliyetlerimizin farkında biri olarak, gereğini yapacağımdan hiç şüpheniz olmasın demesi yeterli olması gerekiyor bence.. Daha ne gerek var bunu tartışmaya

  • şov yapmaya gerek yok | 31 Mart 2020 20:34

    Yalakalık yapmakla halka hizmet arasında uçurum vardır Selahattin başkan 12 aydır huzur hakkı almayarak zaten fedakarlığını yapmıştır.Yardım aşikar yapılmaz yardım etmeninde bir edebi adabı vardır ama ne yazık ki biz hep bize gösterilene inanıyoruz.

  • Şükür ki para istememiş | 31 Mart 2020 20:29

    Selahattin amca İyi ki ben çok çalışıyorum bu milletin bana borçu var dememiş :)

  • Bağışmı? | 31 Mart 2020 20:16

    Selahattin Gürkanın literatüründe ekonomik kriz için tek çözüm personelin maaşıyla sosyal yardımları kesmek aslında, bağışmı? Oda nedir? Reis neden fikrini almamış Selahattin başkanın acaba çözüm açık çalışanın, emeklinin maaşından ve sosyal yardımlardan kesintiye gitsin olsun bitsin al sana Selahattin Gürkan yöntemi. :))

  • Adalet | 31 Mart 2020 20:00

    Hz. Omer diyorki. Diclenin kiyisinda bir cobanin kuzusunu kurt kapsa Allah bunun hesabini bana soracak. Herkes payina duseni alsin kissadan.

  • Ulaş | 31 Mart 2020 19:44

    Sen Büyükşehirsin Büyük düşün.

  • İdris | 31 Mart 2020 19:42

    Mansur Yavaş Ankara'da işsiz kalan veya dükkanı kapatanlardan başvuru almaya başladı. Herkese sahip çıkacak. Selahattin başkan da maaşı devlete değil belediyeye bağışlasın ve Mansur'u örnek alsın.

  • Ömür | 31 Mart 2020 19:39

    Selahattin başkan büyük açıklamayı bekliyor. Sadece kendisi değil tüm belediye yöneticileri 7 maaş bağışlayacak.

  • Mehmet | 31 Mart 2020 19:37

    Hadi Selo başkan Çınar'ın ve Osman'ın gerisinde kalma. Bu kadar düşünecek ne var. Kefenin cebi yok. Reis 7 maaş bağışladı.

  • Abdullah | 31 Mart 2020 19:32

    Gülünç bir açıklama olmuş. Bağış yapmadım diye açıklama yapmak Malatya'ya yakışmamış.

BUNLARA DA BAKIN