Başkan Gürkan 2 milyon TL'lik işi 1 milyon TL’ye yapıyoruz

Malatya Büyükşehir Belediyesi, Sümerparkta yenileme çalışmalarına devam ediyor. Birinci etap çalışma, 2 milyon TL yerine 1 milyon TL'ye mal oluyor.

Başkan Gürkan 2 milyon TL'lik işi 1 milyon TL'ye yapıyoruz
Malatya
Malatya Büyükşehir Belediyesi, Sümerparkta yenileme çalışmalarına devam ediyor. Birinci etap çalışma, 2 milyon TL yerine 1 milyon TL'ye mal oluyor.

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Malatya Büyükşehir Belediyesi, Sümerparkta yenileme çalışmalarına devam ediyor. Birinci etap çalışma, 2 milyon TL yerine 1 milyon TL’ye mal oluyor.

Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan’da devam eden çalışmaları sık sık yerinde inceliyor.

Kent merkezinin ortasında bulunan ve Malatyalıların gün içinde en çok uğradığı mekanlardan biri olan Sümerpark, yeni yüzüyle yine en çok rağbet gören mekanlardan biri olmaya devam edecek.

Devam eden çalışmalarla ilgili yetkililerden bilgi alan Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, Sümerparktaki düzenleme çalışmalarını Büyükşehir Belediyesinin kendi imkanlarıyla yaptığını söyledi.

2 milyon TL yerine 1 milyon TL’ye mal oluyor

Sümerpark’ın birinci etabında çalışmaların büyük oranda tamamlandığını belirten Başkan Gürkan, “Biz yenileme çalışmalarını ihale yoluyla yapmış olsaydık. Kendi imkanlarımızla yaptığımızdan daha fazla öderdik. Biz 1 milyon TL’ye yaptık. Dışarıdan yaptırsaydık bu rakam 2 milyon TL’yi bulurdu. Parkımızı her yaşta insanımızın rahatça kullanabileceği bir mekana dönüştürdük. Engelli vatandaşlarımızda buradan faydalanabilecekler. Yürüyüş parkurları, oyun alanları, spor alanları ve dinlenme mekanlarıyla parkımız huzur saçacak. Parkımız içindeki anfi tiyatro salonunda düzenleme çalışmaları kapsamında yenilendi. Hemşehrilerimizden tek isteğimiz, parklarımızın hijyen içinde olması gerekiyor. Bunun içinde biz her türlü önlemi alıyoruz. Parklarımızda daha sağlıklı vakit geçirmek için çöp atmayıp, temiz tutmalıyız. Hayat normale döndüğü vakitlerde en çok ziyaret edilecek yerler parklarımızdır. Çalışmalarda emeği geçen mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum” dedi.

Son Güncelleme: 23 Mayıs 2020 16:32

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 19

  • Yalancının sonu | 24 Mayıs 2020 20:32

    2 milyonluk işi 20 bine yaptım 2 milyonluk parkı 1 milyona yeniledim koskoca 1 yılın özeti bu.Ama gerçek şüki yapılan hiçbir hizmet yok bırakın asfalt dökmeyi yama bile yapılmıyor vatandaş bir araba alıyor 3 ayda çukurlara düşe düşe araba mahvoluyor yazıktır ilaçlama yetersiz 10 litre su ilave edilecek ilaca 100 litremi koyuyorsunuz tasarruf için yalan üzerine kurulu herşeyiniz en iyi yapılan iş personel maaşından kısmak yarın sinekten yağ karıncadan süt çıkardım derseniz hiç şaşırmam

  • Makam arabaları hani kalkmıştı??? | 24 Mayıs 2020 19:25

    Başkan makam arabalarını da kaldırmıştı sözde genel müdürlerin genel sekreter yardımcıları altında araba geziyor Allah yukarda görüyor elbet bilbordlarda su resimlerini paylaşmayı birakta iş yap icrastlerini resmini çek at ha bide yeğenin Sedat vardı nerelerde görünmüyor neden görevden uzaklastirdin bı paylassan Malatya'da cesur bı haberci yokki bı programda ciksada bunları çatır çatır sorsa görelim seni şovmen başkan keklige demişler ayağın niye kırmızı demiş kardan seninkide o hesap

  • Bulunmaz eşin. Artik bulunur eşin.. | 24 Mayıs 2020 19:21

    Baskan beyle ilgili tespi ettigim bir kac seyi soylemek istiyorum. Birincisi diger devlet adamlarindan para lafi duydunuzmu hic. Her sozu davranisi para ustune.yahu insan kendi parasi ile belediyeyi yonetse inanin bu kadar paradan soz etmez. Diger bu konuda baskan her soylediginin dogru olduguna o kadar inaniyor ki. Bunda sorun yok. Ama malatya halkininda zannediyor ki inaniyor. Kim muhalifse yanlis derse nerdeyse suclu cikacak duruma geliyor.durum vahim. Simdi baskanin sosyal medya usaklari beni topa tutar.

  • Her zamanki gibi | 24 Mayıs 2020 19:18

    Her zamanki gibi bu tarz haberlerle milletin gözünü boyamayı beceriyor Malatya milleti de maalesef hemen kim ne dese inanıyor seçimde de demedimi Battalgazi in borcu yok 135 trilyon borç bıraktı ama şehir dediki borcu yok bilbordlarda hep kendi resimleri biri kalkıyor biri yapışıyor şovmenligi çok seviyorsun be başkan!! Biyerde patlayacak bu sisirmeler de dur bakalım! kuzey kuşak yoluda yapacak bitirecez bu sene demişsin o yolun ? açılmış vaziyette nese bilen biliyor senin ne yaptığını Ahmet başkan yaptıklarını senin gibi yapip sisirseydi reisin yerinde oturuyordu şuan sen salla başkan millet yiyor devam et...bir gün ksr yağdı gördük seni Allah'tan bir kere yağdı

  • İsmail | 24 Mayıs 2020 19:12

    İlçede adam sabahdan akşama kadar Büyüklehirin arabasına biniyor babasının malı gibi geziyor niye müdahil olmuyorlar yazık değil mi bizlerin cebine yansıtıyorsunuz sonra

  • Yusuf | 24 Mayıs 2020 13:56

    İş yapın da 3 milyona yapın. 1 yıldır yatıyorsunuz belediye ve iştirakleri olarak.

  • Ömer | 24 Mayıs 2020 13:42

    Birilerini kötüleyip diğerlerini görmezden gelenler. İlçelerde kaç makam aracı var bir onları da görün Mercedes ler passatlar çifter çifter trasporterler Renault lar süperbler pikaplar sadece makam yerlerine kullandıkları dublörler

  • Kamu ihale | 24 Mayıs 2020 13:32

    Yok böyle bir dünya .. kamu kurumunda ihalenin yapılma amacı nedir ??? Kurum yapılacak işleri belirler bu işlere göre bir yaklaşık maliyet hesaplanır yani biz bu işi yapacak olursak bize maliyeti bu denir. Bu yaklaşık maliyet üzerinden ihaleye çıkar ... İhaleye giren ve bu işi sizin maliyetinizden daha uygun fiyata yapacak şartları sağlayan firmaya ihale bırakılır .... Siz 1 milyon a yaptiysaniz bu iş ihaleyle 500 bine yapilacak iş demektir... İcraat yapın icraat yalan algılar değil....

  • Çünkü | 24 Mayıs 2020 02:17

    Ambarlarda olan malzemeyi kullanınca maaliyeti yok sayıyor. Allah akıl fikir ihsan etsin.

  • Malatyalı | 24 Mayıs 2020 01:04

    Bu Başkan geldiğinden beri yanlış bilgilerle algı oluşturuyor. Fakat dikkatimi çeken şey,sürekli para lafı ediyor. Borç devrini abarttı,2milyonluk işi 20 bine yaptı sürekli para lafı ediyor.Niye acaba?Hiç bir projesi de yok ki diyelim adam para bulamıyor?Niye?

  • Ahmet | 23 Mayıs 2020 23:46

    Varolan parka 1 milyon TL yani eski parayla 1 trilyon para harcamış kalkmış bir de bununla övünüyor. O paraya insan sıfır 10 tane park yapar. Yazık değil mi?

  • Bekir | 23 Mayıs 2020 23:31

    Gerçekten bu adama ben hiç inanmıyorum hep algı yapıyor başka icraat yok hep anlatıyor inkar edilemez hizmet yapıldı bizim köyün yollları asfalt oldu su sorumuz Çözüldü önceki dönemde şimdi bırakın hizmeti Su arzamıza gelen yok hizmete bakın masal anlatmayın

  • Yaww he heee | 23 Mayıs 2020 20:47

    Bütün icraatlar böyle zaten sizde sayın başkan ... Arabalar fazla iptal dediniz firmalara ceza ödediniz çok geçmedi ihaleler yapıldı iki misli fiyatlara akmercan arabalarini esenlik mestona verdi meston belediyeye kibar yollu verdi diyelim.arkadaki skodalar meganlar ilaçlamada ki pikaplar diğer iştirakler dekiler aklınıza ne gelirse ....yiyen olursa bizim ihaleyi meston aldı dersiniz ...... Gül gibi Abdullah Gül parkını söküp yeniden yapıyorsunuz birde reklamı ..yanınızda da ehliyeti olmayan ulaşım daire başkanıniz.... Nerede kavşak orta Refuj gerekli söktunuz nerede boş yol gerek yok devasa kavşaklar orta refujler yaptınız... Az kaldı çıkacak Sayıştay raporları çöp sahalari..herkes yaptığını çekecek emekli olmaylada kurtulamayacaklar 2 yıllık imam daire başkanları ve yanınızda gezen vatan millet hayinleri .. bu dünyada işiniz iş olsada din günü yüce Allah'ın adaleti megawati megawatina sorulacak

  • Sebahattin | 23 Mayıs 2020 20:27

    Yaw ne enteresan sallamalar. İhale yapsaydık iki milyona malolurdu diyor. Kendi imkanlarımızla bir milyona yaptık. Birilerini avantadan zengin etmemiş helal olsun.

  • Ömer | 23 Mayıs 2020 20:08

    Park park olmaktan çıkmış kime kahve lokanta iş yeri olur şekline dönmüştü. Belediye öz kaynakları ile yapınca tabiki maliyet düşer. Tarafsız özgür ses ama siyasetçilerden reklam alıp bayram kutlamasında kimlere yer verilmediği

  • Deniz | 23 Mayıs 2020 18:44

    Martaval'ın böylesi :)) işini yap hakkıyla yap 2 milyonluk işi de 2 milyona yap. karda yol açamıyor arefe günü musluktan çamur akıyor (yukarı çöşnük'e gelebilirsiniz) hala atmasyon açıklamalar bundan başkan olmaz

  • Sedat | 23 Mayıs 2020 18:29

    O parkın neyi eskimişti de yenileme diyor. Sırf şov yapmak için yeniden yapıyor. Yani Malatya'nın en önemli en çok ihtiyacı bu park mıydı?

  • mehmetcan | 23 Mayıs 2020 18:25

    teyo emmi yine sallamış. ama bu kez insaflı olmuş biraz.

  • Mesut | 23 Mayıs 2020 18:18

    Başkanın performans düşmüş. Eskiden 2 milyonluk işi 20 bin'e yapıyordu. Şİmdi 1 milyona yapmaya başlamış. Yavaş yavaş yükseliyor demek ki.

BUNLARA DA BAKIN