4 Milletvekili'nden Gürkan’a çok sert tepki

Malatya'nın 4 Milletvekilinden Gürkan’a çok sert tepki.

4 Milletvekili'nden Gürkan'a çok sert tepki
Siyaset
Malatya'nın 4 Milletvekilinden Gürkan’a çok sert tepki.

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

AK Parti Malatya Milletvekilleri Bülent Tüfenkci, Öznur Çalık, Ahmet Çakır ve Hakan Kahtalı, Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan ile tartışarak kendisine sert tepki gösterdiler.
AK Parti Grup Toplantısında neler yaşandı.

AK Parti Malatya Grup Toplantısında sert tartışmalar yaşandı. Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan’ın,,’2 milyon TL’ye verilmiş olan altyapı ihalesini iptal ederek kendimiz sadece 20 bin TL’ye yaptık’ paylaşımına ilaveten personel maaşları, danışmanının paylaşımı, geçmiş belediye hizmetleriyle ilgili açıklamaları Toplantının gündemini oluşturdu. 
Kimse fitnelik yapmasın 
Toplantıda konuşan AK Parti Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Hakan Kahtalı ve Bülent Tüfenkci, 9 yıl Büyükşehir Belediye Başkanlığı yapan Ahmet Çakır’ın kentti baştan başa değiştirdiğini, altyapıdan üstyapıya kadar onlarca hizmet yaptığını, vatandaşın hizmet beklediğini, kimsenin fitnelik yapmaması gerektiğini söylediler. 
Mesnetsiz iddialarla konuşma
Selahattin Gürkan’ı Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın çizdiği belediyecilik çerçevesinde hareket etmesi gerektiğini vurgulayan Milletvekilleri, mesnetsiz iddialarla artık kamuoyunun meşgul edilmemesini, Büyükşehir’in bu şekilde yönetilmesinin mümkünatı olmadığını söylediler.Toplantıya katılanlarda Milletvekillerine destek verdiler.

Son Güncelleme: 09 Ağustos 2019 14:01

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 47

  • Mehmet Özbey | 12 Ağustos 2019 14:37

    Sürgüdeki Belediye Kepçeleri ve Kamyonları ve Bunların Personeli Kime Çalıştı.Sürgü Halkı Biliyor.Araziyi Stan Paşaoğullaruda Biliyor.Ha Önemlisi Höyük olan bir yere nasıl ruhsat verildi.Höyük Şehrinin Kaldırılmasına Kimler Oy Verdi.Fotolar ve Videolar Var.Ben Vergi Verecem.O Ne Ala.Omdan Somra Çimen’e şikayet edecem .Me gerek var.Görünen Köy Klavuz İstemez.Merkez bunlara göz yumabilir görmemezlikten gelebilir.Görmez Ancak işini iyi yapmadığı içindir.Ancak Halk Vakti gelişimi Yapacaktır.Yazıktır Günahtır.Benim Vergimle Yandaş Yandaş Lokantalar O çok güzel.Hakkımı gaspeden yöneticilere hakkımı helal etmiyorum.

  • Ali | 10 Ağustos 2019 20:32

    Alibeyee diye yazan muhtemel belediye çalışanı... ya okuduğunu anlamıyorsun ya da gerçekten hak etmediğin bir parayı almışsın ki yasal bir haktan bahs etmiyorsun.. maaşını almadığını iddia ediyorsun ama yalan söylüyorsun, kesilen para maaş değil... ayrıca belediye ye bir iş başvurum yok ne alakası varsa anlamadım.. ekmekle oynayanı delikanlı diye tarif etmen kaliteni ortaya koyuyor, sadece maaşımıza bakıyoruz demen ayrıca bir itiraftır. beddua sahibinindir. İşini hakkıyla yapanları ayrı tutarak söylüyorum.. bu kadar bağırmanız boşa değildir... hakkın ödenmiyorsa git hakkını ara mahkeme var boş konuşma...

  • Alibeyee | 10 Ağustos 2019 15:32

    Alibey heralde sizde ise girmek icin ugrastiniz olmadi sizde simdi camur at izi kalsin taktigini uygluyorsunuz garibqnlarin 3kmegiyle oynamak seni niye bukadar sevindirir hale getirdi anlamadim dogrusuu ? Hak adaletten hele bahsetme ilah ettiniz gurkani basimiza gurkan degilmiydi kiralik arabalari fes eden ? Nie simdi arac aliyor ve fes ettigi araclar anemon otelinin orda kullanilmiyor ama kira odeniyor bumudur hak ? Ayrica blediye kaynaklarinin yikilmasina buz negibi ses cikartabiliriz her gelen biryeri yakip yikiyor biz maas ic8n ekmegimiz icin calisyrz dolayisiyla ekmegimizle oynandigi icin sesimiz cikiyor, dierim allahtan seninde birgun biri ekmeginle oynar hemde bayram arefesinde insallah sesin cikmaz seninde ekmeginle oynayan bir babayigit cikar insallah avazn ciktigi kadaf bagir ama duyurama sesini şu aziz mubarek gun amin....

  • Ali | 10 Ağustos 2019 13:35

    Arkadaş maaş davası oldu şalvar davası.. dünyaya gök taşı düşüyor diyr haber çıksa, tüm belediyeciler tabi tabi bizimde maaşımız düştü diye yorum yapacak.. yahu belediye bir devlet kurumudur, milli eğitimde, özel idarede, yikob ta, kaymakamlıkta vb diğer kurumda ne maaş veriliyorsa aynı maaş verilir... yok eğer biz diğer kurumlardan az alıyoruz diyorsanız yasa var kanun var gidin mahkemeye... yoksa mahkeme hakkınız ozaman konuşma hakkınızda yok... yahu belediyelerin kaynakları yap yıklara harcanırken neden gıkınız çıkmıyordu da konu size gelince bu kadar bağırıyorsunuz.. eğer size hakkınız ödenmiyorsa dilerim sorumluların burnundan gelsin ama eğer siz milletin parası boşa harcanırken bile göre engel olmadınızsa ozaman size müstehaktır.. tabi herkes aynı değildir, kurunun yanında yaşta yanar..

  • Mahmut | 10 Ağustos 2019 12:38

    Selo başkan düğünden gezmelerden kortej yürüyüşünden çıkarsa işçinin maaşını tırtıklamaktan vaz geçerse hizmet etmeye başlar. Sanırım hizmet etmesini rüyamızda görecez

  • Vatandaş Mehmet. Efendi demek istemiyorum... | 10 Ağustos 2019 11:49

    Ettiğin hakaretler attigin yalanlar yazık kaç garibanın kanunsuz yere hakkı yeniyor bunların hepsinin bedduasını almak istemezsin kim hak yiyor kimde hak edenin hakkını vermiyorsa Allah 'ından bulsun.

  • Ersin adali beyyyy | 10 Ağustos 2019 11:05

    Ersin bey anladigim yorum yapmaya calismissinizda bosa yapmissiniz iscnin alin teriyle oynamak dogru yolda olmakmi belediyede para yoksa makam arabalarini satsin 1 tanesi yeter daire baskanlarinin maasini kessin kendi massini dusursun bu borcu isci yapmadiki isciden kesiyor bu hak nerden geliyor ? Hani mqkqm arabalarini toplamisti hani ihaleleri iptal etmisti soruyorum simdi size arabalar toplandiysa suan bindikleri araclar kimlerin ? Fesih edilen ihalelerin neden parasini oduyor ? Bunu bi aciklasaniz iyi olur, sanirim sizde iscilerin alin teriyle oynayanlardansiniz yazik oadamlar evine ekmek goturuyor bunun birde o teki tarafı var ...!

  • Dırejanlı | 10 Ağustos 2019 11:00

    Hepside aynı helvacı güzeli Ahmet Çakır bişey yapmadı bence aynı tas aynı hamam Malatya kaldırımlarda başka buda aynı gelen borç takıyor yiyiciler

  • Vatandaş mehmet efendi...! | 10 Ağustos 2019 10:58

    Ettigin kufurleri sana iaede ediyoruz kimse kimseyi karalamiyor bilmeden yorum yapmqk icin yorum yapma madem hakkim olani veriyor devletin verdigi yuzde 4 zam nerde ? Bayram ikramiyem nerde ? Hak hukuktan bahsediyirsun da once kendinden kessin ozaman habire makam arabasi degismesinler sen bizi kadrolu memurla karistirdin aldgmz maas ortada zaten sen kisin evinde parmak arani üfelerken biz karla mucadele ediyoruz sen evinde rahat otururken kanalinizi temizliyoruz senin pisligini cekiyoruz ben hakkimi helal etmiyorum elbet bu saltanatta yerle bir olacak belliki sende salonun adamisin ve sende birilernin hakkini gasp edenlerdensin sorsam sende asgari ucret aliyosun ???? merak etmeyin bayram gunu cocugumun hqkkini yiyen kimse torunlarina kadar cikacak....

  • Ersin Adalı | 10 Ağustos 2019 09:08

    Al takke ver küllah yav arkadas selattin bey birseyleri duzeltmeye calisiyor ki mecbur bazi kisilerin nemasini kesmek zorunda e onlarda gokten gelmediler belediyeye zamaninda tabiki birilerinin adamlari buda onlarin dostlari olan vekillerimizin zoruna gidiyor benim adamimin aldigi ihaleyi nasil iptal edersin benim adamimin nasil maasini dusurursun e ona dokanma buna dokanma adam nerden getirsin onca parayida borcu kapatsin madem oyleyse o artislik yapan vekiller simdiye kadar aldiklarinin %5 koysunlar belediyeye borclar biter ustede para artar hersey duzelir caldiklari cirptiklarina saysinlar gurkan bey dogru yoldasiniz bizde vatandas olarak yanindayiz.

  • Vatandas memet efendi | 10 Ağustos 2019 08:20

    millete laf saymissin sende ozaman ben isciyim aldigim maas ortada cok sukur bir yolsuzlukta yapmadim hersabahta saat 7 de isime gidiyorum alnimda acik ama maasim yine dustu ? Demekki sende isci kiymeti bilmeyip kul hakki yiyen ben mmaasim arife gununde kesdi dilerim bu aziz mubarek gun sende perisan olursun 200 tl nin derdine dusersin tabi senin tuzun kurudur salo seni almistir yanina saksakcisin iyide maas aliyosundur bizim gibi degilsindir dusmez kalkmaz allah var senin icin hep dua edecem ama hic iyi etmiyecem....

  • Kemal | 10 Ağustos 2019 05:23

    Vatandaş Mehmet Efendi denen mahlukat! Gece yarısı ortaya çıkıp hakaretler ettiğine göre ay ışığının çıkmasını beklemişsin. Yazdıklarına bakılırsa (ve hakaretlerine) kafan çok çalışıyor, tıpkı yeni caminin tuvaleti gibi. Hep böyle çalışsın ama güzel. Ağzından dökülenlerin bir farkı kalmamış. Maskiyi sayfaya davet ediyorum. Gerçi sen şimdi yine dersin çok ses çıkıyorsa doğru şeyler yapılıyor demekki ! Evet o tuvaletlerde de çok ses çıkıyor ! Tıpkı oturup burda alınterisinin peşinde olan kişilere hakaret etmen gibi. Kim kemik attı önüne bilmiyorum ama işini iyi yapmışsın. Ağzın tıpkı maskinin açamadığı kanalizasyon şebekesi gibi, müthiş ağır kokuyor. Eminim yazılanları okuyunca da ağzınla gülmüyorsundur ! Sanalhaber de neden küfürlü msjları yayınlar anlamadım. Bu konuda dikkatli olunursa sevinirim.

  • kader | 10 Ağustos 2019 01:38

    gürkan show yapıyor ön sıraya çıkmayı çok sever battalgazideyken basın medyadaki görevli arkadaşlara beni yayınlayın hep derdi gözümle şahit olmuşumdur şenol diye bir spor ve basın görevlisi arkadaşa hep rica ederdi birkaç seneler önce tabi iyi yanları var maskideki daire başkanlarına kan ağlattı ama geri dönüş yaptı araçlara yine biniyor genel müdür yardımcılarıda başkanlarıda evlerine gidiyorlar kiralık araçlarla babalarının malları sanki araçları vermeye karşılık gürkan yeğenlerini danışman yaptı kendine halbusuki tüm maski daire başkanlarını değişmeliydi o eski döneme ait yakıt paralarını onlarda almalıydı

  • Malatyalı | 10 Ağustos 2019 01:10

    Çakır denen adam, kendine mi oy aldı zannediyorsunuz? 17-25 Aralık’tan sonra millet devletine oy verdi belediyeciliğine değil. Bir çevre yolu açılamadı Malatya’ya, ne konuşuyorsunuz siz? Nüfus arttı şehir büyüdü Malatya’nın merkezi aynı, ne bir yol genişletildi ne bir meydan açıldı, Akpınar meydanı tam bir köhnelik abidesi köy panayırı gibi, kışla caddesi aynı binalar 60-70 senelik, insan utanır be, arabalar zorla geçiyor makyaj yap dur ancak. Ulan ben yüzde 70 oyla seçilecem, şehri yıkar yeniden yaparım be, belediyecilik kim siz kimsiniz? Cumhurbaşkanını kandırıp durdunuz şimdiye kadar herşey mükemmel süper gidiyor başkanım diye. Gidin bakın bakalım belediyecilik şehir planlama nasıl olurmuş öğrenin Konya’dan Kayseri’den Eskişehir’den utanmadan burada Çakırı makırı övüp durmayın çapsızlar sizi, azıcık memlekete hizmet etme düşünceniz varsa tabi. Bu oylar size gelmedi hep devletimize ve cumhurbaşkanımıza sahip çıktık o kadar, anlayın artık doymaz menfaatçılar..

  • Malatyalı | 10 Ağustos 2019 01:04

    Çakır denen adam, kendine mi oy aldı zannediyorsunuz? 17-25 Aralık’tan sonra millet devletine oy verdi belediyeciliğine değil. Bir çevre yolu açılamadı Malatya’ya, ne konuşuyorsunuz siz? Nüfus arttı şehir büyüdü Malatya’nın merkezi aynı, ne bir yol genişletildi ne bir meydan açıldı, Akpınar meydanı tam bir köhnelik abidesi köy panayırı gibi, kışla caddesi aynı binalar 60-70 senelik, insan utanır be, arabalar zorla geçiyor makyaj yap dur ancak. Ulan ben yüzde 70 oyla seçilecem, şehri yıkar yeniden yaparım be, belediyecilik kim siz kimsiniz? Cumhurbaşkanını kandırıp durdunuz şimdiye kadar herşey mükemmel süper gidiyor başkanım diye. Gidin bakın bakalım belediyecilik şehir planlama nasıl olurmuş öğrenin Konya’dan Kayseri’den Eskişehir’den utanmadan burada Çakırı makırı övüp durmayın çapsızlar sizi, azıcık memlekete hizmet etme düşünceniz varsa tabi. Bu oylar size gelmedi hep devletimize ve cumhurbaşkanımıza sahip çıktık o kadar, anlayın artık doymaz menfaatçılar..

  • VATANDAŞ MEHMET EFENDİ | 10 Ağustos 2019 00:17

    YORUMLARA BAKILIRSA DOĞRU BİRŞEYLER YAPILIYOR EĞER BİR YERDE ÇOK SES GELİYORSA ORADA DOĞRU BİR DÜZEN VAR DEMEKTİR. SUYUNUZMU KESİLDİ MENFATÇİ ÇIKARCI HARAMZADELER HEPİNİZ YILLARCA MALATYAYI SÖMÜRDÜNÜZ BELKİ ÇOĞUNUZ KARTÇI İŞE GİTMEDEN PARA ZADELERSİNİZ. MAAŞINIZ KESİLDİYSE ŞİKYET EDEBİLİRSİNİZ ETSENİZDE ELİNİZE SADECE YEMİŞEN KAZZIĞI GEÇECEĞİNE EMİN OLUN ÇÜNKÜ YÖNETMELİK GEREĞİ MAAŞLARINIZ NE İSE ONA GÖRE VERİLMİŞTİR. KİMSE HAKKINIZA GEÇMEMİŞTİR EMİNOLUN SİZ ALIŞMIŞSINIZ HARAM YEMEYE EMİNİM BİR ÇOĞUNUZDA YOLSUZLUKTAN AÇIKTASINIZ KARALAMA PROPAGANDASI YAPMAYIN BURADA MİLLET HERŞEYİN FARKINDA AKILLI OLUN

  • Maaş bükücü selo | 09 Ağustos 2019 23:22

    Akıllı insan işiyle aciz insan kişilerle uğraşır. Proje yok iş yok maaş yok. Ama destan bir borç var. Adam zulüm düzenini kurmanın derdinde. Kul hakkı yiyenin iki vihanda yakası bir araya gelmez selo başkan.kendi maaşını ve aldığın huzur haklarını meclisten encümenden aldığın paraları akmercanla olan ilişkini de twiter hesabından açıkla ve 30 saniye sonra sil. Bu günleri unutmayacağız. Tayyip Erdoğan malatyaya gelsin bakalım bir hele...

  • Reis Gelecek | 09 Ağustos 2019 22:35

    Reis Gelecek bu olayların hesabını da soracak inşallah burada yazılanları ekran görüntüsü alıp cimer' e mi atsak vatandaşta bir tane olumlu düşünce olmadığı daha aşikar olsun artık

  • Cevdet | 09 Ağustos 2019 21:46

    Personelin kurumsal aidiyet bağlarını yerle bir eden, personelini ayak altı eden, degersizlestiren, otekilestiren Gürkan, sosyal entegrasyon projen çökmüştür.. Kanunen verilen bir hakkı rıza almadan gapettin, bunun adını da sen koy.. Unvanlarımızı rızamiz olmadan yerle bir ettin.. Vallahi halkın nezdinde daha beterini yaşayacaksın.. Kapalı spor salonunda kimsenin maaasi düşmeyecek diye söz verdin ve sözünde durmadin.. Çocuklarımın servis parasını, kurbanımın bedelini, elektrik vs. bedelini kısacası rızkımı gasp ettin..Senden bu dünyada ve ahirette alacaklıyım başkan..Vallahi ve billahi hakkıma girdin bu bayram arafesinde, huzurumuzu, nesemizi kaçırdın...Seni hepimizin Rabbi olan Allah'a havale ediyorum..

  • Padisah salo | 09 Ağustos 2019 20:50

    Iscilerin ne gunahi varda adamlarin maasini kestin ? Biz sana alin teriyle oyna diye oy vermedik o borcu o adamlar yapmadi

  • Gün ola harman ola | 09 Ağustos 2019 20:37

    Kisin sicak evimizde otururken o adamlar karla mucadele ediyor milletin lagimini temizliyor insanlar sokakta gezerken temiz olsun diye bizden once uyqnip yol supuruyor biz 10 saniye asfalt yanindan gecerken burnumuzu kapatiyoruz duman gelmesn diye o adamlar yaz kıs o zehir icindeler ne istedin o gariplerden baskanlarin arqbasini hani almistin ? Hala hepsinde makqm arabasi var bunlari kesss bunlarii kimsenin alin teriyle oynamaaaaa !! Oynamaki bidahaki secimde yüzün olsun....

  • Kul hakkı | 09 Ağustos 2019 20:32

    Bayram öncesi maasları kestinya söylüyecek hic birsey bulamiyorum bu saatten sonra benim icin bittiniz...

  • Yazık Yazık.... | 09 Ağustos 2019 20:04

    Selahattin bey sen bu taşeronda çalışan personellerinin 200-300 tl sini kesitin noldu belediyenin borcumu bitti ama şunu unutma sen personelin ve dolayısıyla çocuklarının rızkıyla oynadın Rabbim senin çocuklarının ve torunlarının rızkıyla oynar,bu yaptığın yanına kalmaz,Allahtan beraber çalışmıyoruz,Tayyip bey geliyor inşallah çalışanlar karşısına çıkar maaşlarımızla oynadı derler.

  • Hakiki 44 | 09 Ağustos 2019 20:00

    Eskisiyle yenisiyle hepiniz topluca istifa edin, kayyum mu atanıyor ne oluyorsa olsun,iş yapacak adamlara yol açın ,sonra bir ortamda toplanıp parti içi tartışmalarınızı yaparsınız, çevre yolundan transit geçenlerle birlikte nüfus 1milyon,vatandaş hizmet bekliyor, bir an önce merkezde sokak ve bağlantı yolları açılıp çevre yolu rahatlatilmali ,biri işleri yüzüne gözüne bulaştırır ,diğeri bilmem kaç yıl benden bişey istemeyin der.

  • Sadi | 09 Ağustos 2019 19:56

    Hiç zannetmiyorum kızdıklarına. Kızamazlar. Tavır koyamazlar. Bir sürü garibanın maaşı kesiliyor milletvekillerinin umrunda mı? Bu günah onlara yeter. Ben olsam çıkarım kapalı çarşının üstüne iftira atan selahattine ağzıma geleni söylerim. Hırsızsınız diyor Salahattin bunlar gülüyor. Ak Parti'yi Malatya'da bitiriyor bunlar gülüyor. Reise kurban olasınız.

  • Ali | 09 Ağustos 2019 19:47

    insan Allah'tan korkar. Bayram öncesi maaş düşürülür mü. Günahtır.

  • Padisahim cok yasa | 09 Ağustos 2019 19:36

    Geldigi gunden beri borcla yatiyoruz borcla kalkiyoruz borc oldugunu biliyordun neden geldin calisan iscini ne sucugunahi varda personelden maas kesiliyor baskanlardan kes kendinden feragat et hani maas kesilmeyecekti hani kulaktan duyma sozlerdi bugun maas yatti maas kesilmis hakkimizi helal etmiyoruz... keser doner sap doner gun gelir devran doner...

  • Yusuf | 09 Ağustos 2019 19:15

    Selahattin Gürkan rezil ettin güzelim memleketi. Çabuk git belediyeden

  • Himmet | 09 Ağustos 2019 19:07

    Bilmiyorum Malatya farkında mı.. Emeksiz kavşağındaki dubaları hangi akıllı kaldırmayı akıl ettiyse. Karşılıklı geçitlere imkan vererek kolaylık sağladığını düşünen bu akıl trafiği felç etti. İnönü caddesinin trafigi günün 6 saati sitmapinarından başlıyor. Bu Nasıl bir hizmet mi eziyet mi

  • Rami | 09 Ağustos 2019 18:54

    Selahattin 10 kötüyse siz vekiller 100 kötüsünüz

  • Murat | 09 Ağustos 2019 18:46

    Başkanın çok da umrundaydı

  • Başgan | 09 Ağustos 2019 18:39

    Allahına gurban Malatya Senin Allahına gurban Başganı bu memleketin başına getirenlere Şapkadan tavşan çıkartma yetileri bile vardır Başganımızın daha bu neki Daha bugün eyi günler Baştan daha marifetlerini göstermedi ki Malatya sana mustahak...

  • Yazık çok yazık | 09 Ağustos 2019 18:19

    Ne hale düşürdünüz güzelim Malatya yi nasıl bakacaksınız Recep Tayyip Erdoğan'ın yüzüne öyle bir belediye başkanı getirdiniz ki belediye ye inanın HDP kazanmış olsa bunun gibi ak Parti'ye zarar veremezdi ak Parti'nin çöküşünü hazırladı sokakta herkes dalga geçiyor bu gidişle gelecek dönem kaybetmeye mahkumsunuz yazık oluyor davaya yazık ediyorsunuz reise

  • Kayyım | 09 Ağustos 2019 18:08

    Malatyaya kayyım istiyoruz

  • Liyakatsiz | 09 Ağustos 2019 17:44

    Bu kafa ile daha çok tartışırlar. AKPARTİYİ Malatya da CHP nin malzemesi yaptılar. CHP İl başkanı ömründe çıkmadığı kadar medya ya çıkıyor ve size değil AK partiye vuruyor. Kimin sayesinde? Tabi ki sizlerin sayesinde. İstanbul Büyükşehir Belediyesi CHP ye geçti. Adamlar bu kadar konuşmuyor. Malatya Büyükşehir Belediyesini AKPARTİ yine kazandı. Ne hikmetse Başkan sanki belediyeyi HDP den almış gibi konuşuyor. Milletvekilleri de seyrediyor. CHP İl başkanı vuruyor gol oluyor. Hepsi büyükşehir belediye başkanı ve 4 vekilin sayesinde.

  • Battalgazili | 09 Ağustos 2019 17:16

    4 vekil bir Selahattin’i durduramıyorlar. Koskoca il başkanlığı bu aymazlığa bir dur diyemiyor.selahattin görevde olduğu sürece ne Malatya mutlu olur ne çalışanlar mutlu olur. Çünkü adamın Gaye’si ulusalcı-Kemalist çizgisini Malatya’ya empoze etmek. Gerçi vekillerin hangi çizgide olduğunu da artık anlaşılmıyor. Ama reisin yolundan gitmedikleri kesin. Beş yıl için de neler oluyor göreceğiz.kimsenin ahı yerde kalmaz inşaallah.

  • Gorge | 09 Ağustos 2019 17:07

    Büyükşehir ve maski’de 696 khk ile kadroya geçirilen sürekli işçilerin Vasıf’ları ve maaşları düşürülüyor. 696 khk ile kadro alanlar belki Selahattin görevde olduğu sürece korkularından dava açamazlarda. Eninde sonunda Malatya bu cehaletten kurtulduktan sonra açılacak binlerce davanın tazminini belediye nasıl karşılayacak. Bugünün popülist Başkanı 5 sene sonrasına dev bir enkaz bırakıp arkasından çok hayırla yad edilecek.

  • Ali | 09 Ağustos 2019 16:43

    Bence Selahattın Gürkan CHP'ye geçmeli. Yani daha rahat hareket eder. Dunya görüşüne daha uygun.

  • Uzun | 09 Ağustos 2019 16:34

    Vekilleri bitirip tek başına krallık kuracak galiba. Fazla bişeyde kalmadı, vekillerin bu sessizliği ni anlamak mümkün değil.

  • Selahattin | 09 Ağustos 2019 15:42

    Selahattin makamında elindeki dosyaları sallıyor bunları insan yüzüne çıkamayacak hale getirecem diyor. Karşılaştığında da başkanım aramızı bozmaya çalışıyorlar dış güçlerin oyununa gelmeyelim diyor. Aylardır böyle gidiyor. Bakalım daha ne kadar gidecek.

  • Eşek bükücü | 09 Ağustos 2019 15:37

    Selahattin GÜRKAN aynı böyle oldu yalanla dolanla iş yapılacağını sanıyor madem 20 binlik işi 2 milyona ihaleye vermişler sende bunu görüp suç duyurusunda bulunmuyor ve belgelerle açıklamıyorsan

  • engin | 09 Ağustos 2019 15:30

    eğer bülent ,gürkana tepki vermişse farklı nedenden dolayıdır,yani gürkanın yalanlarından ve partiye verdiği zarardan dolayı değildir

  • mekselina | 09 Ağustos 2019 15:08

    4 vekilide istemiyoruz.malatyamızı yedi bitirdiler.

  • Serhat | 09 Ağustos 2019 14:19

    Bizi boşuna ümitlendirmeyin. Bu memleketten artık delikanlı çıkmıyor. Diğerleri cesaret etse bile Bülent edemez. Korktuğu çok mevzu var.

  • İrfan Doğru | 09 Ağustos 2019 14:18

    Şöyle olmuş;Selahattin bey her sitem ve soruya"Allah,Allah!Kim demiş?Benim haberim Yok!Bak şu işe yahu!Gerçektenmi?Kim demiş?Şu benim adamların yaptığına bak!Ne zaman olmuş" vs..vs..