Başkan Çınar talimat verdi Makam araçları toplatıldı

Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar'ın talimatı sonrasında tasarruf tedbirleri kapsamında başkan yardımcıları ve birim müdürlerinin makam araçları toplatıldı.

Başkan Çınar talimat verdi Makam araçları toplatıldı
Malatya
Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar'ın talimatı sonrasında tasarruf tedbirleri kapsamında başkan yardımcıları ve birim müdürlerinin makam araçları toplatıldı.

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar’ın talimatı sonrasında tasarruf tedbirleri kapsamında başkan yardımcıları ve birim müdürlerinin makam araçları toplatıldı.

Tasarruf tedbirleriyle belediyeye ek gelir sağlamaya devam ettiklerini ifade eden Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar, "31 Mart Mahalli İdareler Seçimlerinden sonra başlattığımız tasarruf tedbirleri kapsamında ki uygulamalarımızı sürdürmekteyiz. Bu kapsamda Belediye Başkan Yardımcılarımız ve Birim Müdürlerimizin araçlarını toplayarak araç parkımıza çektik. Kamu kaynaklarının verimli kullanılması adına başlattığımız bu tür tedbirlerle makam aracı sayısını azaltırken, belediyemize ek gelir sağlayacak uygulama ve yöntemlere ara vermeden devam edeceğiz" ifadelerine yer verdi.

Son Güncelleme: 13 Eylül 2019 15:56

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 8

  • Kendi | 14 Eylül 2019 18:10

    Kendi makam arabasını da çekmişmi

  • 44 | 14 Eylül 2019 18:09

    Malatya için gerçekten çok büyük bi hizmet bırakın artık şu zübüklüğü şu çalışanlar üzerinden doğrucu görünmeyi

  • Şevket | 14 Eylül 2019 10:08

    Hacı'dan Çakır'dan kalan bir sürü kaliteli adam vardı. Selahattinin korkusundan hiçbirini yanına alamadı. Acemilerle ve akrabalarla geleceğin nokta bu. Diğerlerinin kötü birer kopyası.

  • Dikkat Et Çınar başkan!!!! | 14 Eylül 2019 09:39

    Başkan yardımcısi Bekir karakuş a dikkat et bir gün birinin elinde kalacak haberin olsun çınar baskan!!! Çok aradinmi Bekir merak ediyorum donanımı tecrübesi ne onun için çanlar caliyor haberin olsun her an patlayabilir!!

  • Kamu Kurumu Birakmadiniz | 14 Eylül 2019 08:13

    İşiniz gücünüz bitti bunlar kaldı.hangi zihniyette belediyecilik yapiyonuz .yıl 2020 uğraştığımiz şeye bak millet aya ters gitmeye başladı .Allah'tan korkun hizmet yapın ,proje uretinn. Cumhurbaskaniniza bu konuyu biz halk olarak gorurmeminiz lazım böyle belediyecilik olmaz.6aydir seçim bitmiş halen mesai,araç, işçi

  • Tutmayın küçük enişteyi | 13 Eylül 2019 21:12

    Kiralık araçları araç parkına çekmenin hiç bir anlamı yok. İhaleyi iptal edin veya iş eksiltişi yapın. Yoksa o aracın kirasını ödeyip araç parkında bekletme in sadece yakıt tarafından tasarruf yapılmış olur. Oda gün içinde kullanacakları için pek tasarruf olmaz. Tutmayın küçük enişteyi... Üzgünüm eski başkan hacı uğur polatın kötü bir kopyası küçük enişte. Sonu hacı uğur polattan kötü olacak.

  • Zeki | 13 Eylül 2019 18:49

    Bu arkadaş iyi bir ekip kurup özgün ve Vefalı davransaydı bir sonraki dönem Büyükşehir Belediye Başkanıydı. Ama elindeki fırsatları tepti. Geçmiş olsun.

  • Furkan | 13 Eylül 2019 18:37

    Malatya ve Ak Parti Selahattin Gürkan rüzgarıyla tepetaklak gidiyor. Küçük kalkar büyüğe bakar. İlçe belediye başkanları hep Gürkan taklitçisi. Arabayla personelle mesaiyle uğraşan zihniyetten bir cacık olmaz. Aklı başında projeler yapsanız hibe koparsanız araba personel işinin 100 katı şehri kâra geçirirsiniz. Personeliniz arkadaşlarınız size küfrediyorken başarı şansınız sıfır. Reis konuşuyor ama bunlar başka yerleri ile dinliyor.

BUNLARA DA BAKIN