Ulaşıma Zam hakkında tek kelime etmedi

Şevket Keskin Her şey hakkında konuştu Ulaşım zammı hakkında tek bir kelime etmedi

Ulaşıma Zam hakkında tek kelime etmedi
Ekonomi
Şevket Keskin Her şey hakkında konuştu Ulaşım zammı hakkında tek bir kelime etmedi

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Malatya’da her konu hakkında bir  açıklama yapan Malatya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (MESOB) Başkanı Şevket Keskin MOTAŞ tarafından yapılan ulaşım zammı hakkında hiç bir açıklama yapmadı.

Şimdi Malatya adına soruyoruz Şevket Keskin Başkanımıza

İnşaattan sektöründen, gıda sektörüne ve vekillerin dernek ve vakıflarla olan ilişkilerinden ve benzeri bir çok konu hakkında keskin milletin en temel hakkı olan ulaşım zammı hakkında neden tek bir kelime  açıklama  yapma gereği duymadınız.

Malatya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği tarafından gönderilen bülten 

 

Malatya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (MESOB) Başkanı Şevket Keskin, hükümetin konut satışlarının artması için başlattığı konut kredi faiz oranlarının düşürülmesine karşın, müteahhitlerin konut fiyatlarını arttırdığını belirtti. Keskin, “Arkasında bir milletvekili, 3-5 üyesi olan vakıf, dernek ve çok gereksiz olan cemaat gruplarını hisseden kurum müdürleri ne denetim yapıyor, ne de adam gibi işlerini takip ediyorlar.” dedi.

 

Keskin;  “Konut kredi faizleri düşürüldü, ancak her şeyleri denetim dışı olan müteahhitler konut fiyatlarını aşırı derece de arttırdı. Türkiye’de gıda sektörü gibi inşaat ve konut sektörü de maalesef denetim ve kontrol dışı yürütülüyor.  Konut kredi faiz oranlarının düşürülmesine karşın Malatya’da ne yazık ki müteahhitler konut fiyatlarını aşırı derecede arttırdılar. Kağıt üzerinde gösterilen fiyatlar ile pazarlıkta ortaya çıkan fiyatlar bir birini tutmuyor. Malatya’da en çok konut yapan aile firmaları, en fazla konut satan büyük firmaları ne yazıkkı vergi rekortmenleri listesinde yoktur.  Piyasayı elinde tutan şirketler, hiçbir zaman vergi rekortmeni listesinde olmadılar. Devletin bir bakkal dükkanı, bir manav dükkanı, hatta kayıtlı seyyar satıcıya yönelik denetim ve kontrol mekanizması gıda ve konut sektörü üzerinde yoktur. Malatya’da inşaat ve konut sektöründeki hırsızlıklar belediyelerce ve vergi dairelerince göz ardı ediliyor. Vatandaşa çıkartılan emlak vergileri ile aynı bölgedeki konut satış bedelleri bir birini tutmuyor.  Arkasında bir milletvekili, 3-5 üyesi olan vakıf, dernek ve çok gereksiz olan cemaat gruplarını hisseden kurum müdürleri ne denetim yapıyor, ne de adam gibi işlerini takip ediyorlar. Malatya; çalışmayan, tembel tembel oturdukları koltuk eskiden silik müdürler için nerede ise cennet oldu. Malatya’ya yapılacak en büyük iyilik, en büyük yatırım belediyelerin imar ve emlak dairelerinin, tapu dairelerinin, Şehircilik ve Çevre Müdürlüğünün ve vergi dairelerinin tüm yöneticilerini Malatya’dan takdirname vererek göndermektir.  Gerektiğinde koltuğunu ve kişisel istikbalini kaybetmeyi göze alacak ama tüyü bitmemiş yetimin 1 kuruş hakkını hırsızlara yedirmeyecek adam gibi adam kurum yöneticilerini özlemle bekliyoruz.”  İfadelerini kaydetti.

 

 

MESOB Başkanı Keskin;  “Malatya’da son günlerde yaşanan gelişmelerin kamuoyunda karşılık bulmamasını üzüntüyle gözlemliyoruz. Bazı kesimler neredeyse, ‘Bizim adamımız hırsızlık yapmışsa helaldir’ şeklinde fetva verecek bir çizgiye de hayat bulmaya başladılar. Yazıklar olsun.  Yaşanılanları ibretle izliyoruz, kaydediyoruz.  Malatya’da yaşayan ve yaşayacak olan bizimde söyleyecek sözlerimiz, göstereceğimiz durumlar var.  Durun; öyle laf kalabalığı yaparak işten sıyrılamazsınız.” dedi.

Son Güncelleme: 18 Ağustos 2019 18:42

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 34

  • kürşat | 19 Ağustos 2019 14:01

    şevket keskin,sen ,kendi işinden başka her şeyle ilgilenip hep birilerinin siparişi üzerine konuştuğun için bir şeyi kaydetme durumun sözkonusu olamaz ama emin ol,,,senin yaptıklarını birileri kaydediyor

  • ESOB | 19 Ağustos 2019 13:33

    KARDAN ADAM OLUR SENDEN Bİ HALT OLMAAZ ŞEVKET GİT SELAHATTİN SANADA Bİ DANIŞMANLIK VERSİN GİT BASIN DANIŞMANI OL

  • Selçuk YILDIRIM | 19 Ağustos 2019 13:08

    Müteahhitlere hırsız diyecek cüreti nasıl görüyorsun kendinde?Sen nasıl esnafın tüccarın başkanısın? Varsa bildiğini devletin müfettişlerine,savcılarına ver.Yazıklar olsun sana.

  • Muharrem Kuru | 19 Ağustos 2019 13:06

    Ş.Keskinin Üzerine vazife hiç bir açıklama veya icraatını göremezsiniz.İlgi alanında bir tek esnafı göremezsiniz.Peki nerde bu esnaflar?Yıllardır koltuğu teslim ettikleri bu adam Ne yapmış ?Onkoloji hastanesini,Turgut Özal üniversitesini sahiplenir,Akpınarı ,Fuzuli ve Kışlayı sahiplenmez .Şimdi sıkıyorsa ticari su tüketim fiyatlarına dünya para ödüyoruz. Haydi keskin bir zahmet düşür bu fiyatları.7 lira bir metreküp su ticarethanelerde. Haydi.

  • engin | 19 Ağustos 2019 11:45

    şevket keskinin adını değiştirsek M. ŞEVKET koysak fena olmaz aslında,adam kendi işi hariç her şeye M... hele birde şelale muhabbeti varki değme gitsin,bu şelaleyle M. ŞEVKETİN ya kan davası var veya sipariş göre konuşuyor yoksa bu kadar uğraşmaması lazımdı

  • avukat | 19 Ağustos 2019 11:15

    SAYIN ŞEVKET KESKİN; DEVLETİN, ESNAF VE SANATKAR ODALARI ÜZERİNDE MALİ DENETİM MEKANİZMASI VAR MIDIR Kİ; O SAYDIĞINIZ BİRİMLER ÜZERİNDE DENETİM MEKANİZMASI OLSUN? DEVLETİN SİZİN ÜZERİNİZDE BİR DENETİM MEKANİZMASI YOKTUR VE SİZ BUNUN İÇİN TEK KELİME ETMİYORSUNUZ. ANCAK, ÜZERİNİZE VAZİFE OLMAYAN VE HADDİNİZ DE OLMAYAN VAKIF VE CEMAATLER HAKKINDA FÜTURSUZCA KONUŞUYORSUNUZ. VAKIFLAR VE CEMAATLER NEDEN SİZİ BU KADAR İLGİLENDİRİYOR?

  • Müdür olmayan müdür | 19 Ağustos 2019 10:47

    B..... insanlara kaldı malatyam...

  • Yavuz Keser | 19 Ağustos 2019 09:06

    Malatya Haber artık S Gürkan ve Ş Keskinin haber bülteni gibi tam bir misyon görevi üstlenmişler, adamlara en küçük eleştiriyi dahi yayınlamıyorlar.Malatya sizler sayesinde gerçekleri öğreniyor iyiki varsın SANAL HABER. Toplum bukalemun tiplerin gerçek niyetlerini bir gün görür inşallah. Malatya’da dürüstlük vatanseverlik bu iki şahsiyete kaldıysa vay halimize.

  • Bırakın Konuşsun | 19 Ağustos 2019 00:25

    Şevket Keskin konuştu.çok ses çıkar artık ????en çok kimin sesi çıkar en çok neyden çok ses çıkar. ????Ahilik edep zerafet dürüstlük ne bilmeyen bir adam esnaf odası başkanı olunca çok ses çıkar boş tenekeden. Tıptan anlar üniversiteden akademiden anlar(ilkokul mezunu kendi ama) bankacılık uzmanı inşaat yüksek mühendisi, belediyeden anlar tarımdan anlar sanattan anlar sosyoloji uzmanı din uzmanı güzellik uzmanı ne ararsan var.Ne alırsan 1 tl ucuzcu dükkanı. Kıskanmış garibim Selahattin bey Çakır bey gündemde yoğun olunca gündeme gelmek istemiş garip.Kamyonların arkasına yazılan güzel sözlerden keşke anlayıp istifade etse idi. Bu kadar ses çıkmazdı. Keşke kamyon şöförlerinin alınteri emek dürüstlük özelliğini alsa idi. Ustası iyi yetiştireymiş.Neyse Bırakın konuşsun

  • Rekortmen Şevket | 19 Ağustos 2019 00:21

    Malatya'da en çok kazanan 10 kişiden birisin. Seni de vergi rekortmenleri listesinde göremiyoruz. Meydan senle Selahattinin. Malatya elinizde. Suçladığınız herkesi yediniz bitirdiniz. İktidardasın muhalefet gibi konuşma. Zenginsin fakir edebiyatı yapma.

  • Şevket sadece Şevket değildir | 19 Ağustos 2019 00:14

    Tilkiye “slogan at” demişler. O da “Kahrolsun kümesler, yaşasın tavukların özgürlüğü” demiş!

  • Aliseydi | 19 Ağustos 2019 00:13

    Tapa tabancası bu

  • Boş laflar | 18 Ağustos 2019 23:51

    Şelaleciler gene saldırıda ???? sesi kesilen şelalenin ses yankılarını burdan yorumlara döküyorlar

  • Mektupvar | 18 Ağustos 2019 23:41

    Şelale savar değil Başkan bey, siyasete girecek ayak yolu yapıyor:))

  • Furkan | 18 Ağustos 2019 23:24

    Yine laf kalabalığı yaparak birşeylerin üzerini örtmeye, birilerini kurtarmaya çalışıyor.

  • Gökhan Arıca | 18 Ağustos 2019 20:43

    Akıllı adam deliye söyletirmiş Selocanın nasılda

  • Gökhan Arıca | 18 Ağustos 2019 20:43

    Akıllı adam deliye söyletirmiş

  • Sedat Onbeş | 18 Ağustos 2019 20:23

    Yöneticilere takdirname verip ilden gönderecekmiş. Sen önce 40 yıldır işgal ettiğin koltuktan kalk. Milletin ve esnafın sırtından in. Yavuz hırsız ev sahibini suçlu çıkarıyor.

  • Şovmen | 18 Ağustos 2019 20:13

    B Şehir; S Gürkan TSO ; O.A.Sadıkoğlu MESOB ; Ş.Keskin Malatya bu kadarını haketmiyor bence. İşi ehline değilde Şovmenlere bıraktık maalesef

  • Saim Karagöz | 18 Ağustos 2019 19:59

    Şelale diyerek küçümsediği cemaati bir bütün olarak toptan karalamak ne kadar doğru.Benim o gruptan bir kısmı ile tanışıklığım vede ticaretim oldu ve hiçbirinden zarar görmedim. Şevket bey bence yanlış yapıyor birilerinin maşası gibi davranmaktan vazgeçin.Siyasi ikbal ve çıkar hesaplarınızı toplumu ayrıştırarak yapmayın.

  • Konuş konuş | 18 Ağustos 2019 19:54

    Bu kadar konuşana kadar gidip yasal işlem başlatsan halkın takdirini karşılaşan daha iyi olmaz mı ama halen konuş konuş tutturmuşsun camaat cemiyet gene bu ara neyaptında neyin üstünü ortecen

  • Hayati Erol | 18 Ağustos 2019 19:46

    Şevket bey siz önce trafikte terör estiren madde bağımlısı minibüs şoförlerine bir eğitim verin.Adamlar bir yolcu alacaklar diye trafiğin içine ediyorlar.Esnafın kaldırım isgalleri konusunda iki kelimen olsun.

  • Kadir | 18 Ağustos 2019 19:42

    Şelale savar keskini sevmeniz mümkün değil zaten sanal haber... bence malatya ilinde protokolde kendine yer bulanlar içinde en iyisi keskin..

  • ŞEVKET SENİN DAHA ÇOK KAZANMAN GEREK | 18 Ağustos 2019 19:41

    Yıllarca boş boş konularla gündeme gelmek isteyen kişidir kendisi. Motaş zammı için cevap vermemek için yine hedefine o klasik hareketini yapıp yok vakıf yok şelale diye açıklama yapmak ile meşgul etme kendini boş yere.

  • Palandöken | 18 Ağustos 2019 19:25

    Palancı, Tüfenkçi falan hepsi destekliyor. Her seferinde sağa sola saldırır. Er TV, Malatya haber de günlerce manşetten verir. Olumsuz hiçbir yorum da yayınlanmaz. Şimdi iyi ki sanal haber var.

  • Milletvekili yapın sussun | 18 Ağustos 2019 19:22

    Yıllardır Ak Partililerin yarısını arkasına alıp kalan yarısına saldırıyor. Protokolde de her zaman yer bulabiliyor.

  • Başlığınız safça olmuş | 18 Ağustos 2019 19:21

    Şöförlerin başkanı kim şevket halk otobüsçülerin başkanı kim şevket. Şimdi şöförler karlarına ekledimi ekledi. Şevket’e Selahattin bey diyetini ödüyor. Halk otobüslerine zam yaparak.

  • Niye ulaşım zammını konuşsun ki | 18 Ağustos 2019 19:19

    Çünkü cebine şelale gibi para akacak. Dolmuşlar zam yakındır. Şelale şelale demek dışında ne yapmış bugüne kadar. Üzgünüm başkan buradan sana artık ekmek çıkmaz.

  • Şow cad | 18 Ağustos 2019 19:18

    Vay vay vay. Kimler konuşmuş Malatya’nın en akıllı en bilim adamı en tıpçı en ekonomist en mühendis en eğitimli en ses çıkaran şöförü konuşmuş. En ses çıkaran olmadı gibi????şimdi boş tencere çok ses çıkarır gibi oldu???? adam her alanda konuşur alanında konuşmaz.

  • Tarık | 18 Ağustos 2019 19:11

    Yağcılarda inecek var Sayın Keskin...

  • Kabadayı | 18 Ağustos 2019 19:07

    İşi gücü beylik laflar, imalar, suçlamalar, tehdit, şantaj. Memlekette bu kadar pısırık adam olunca da amacına ulaşıyor.

  • Şevket | 18 Ağustos 2019 19:05

    Şimdi Şevket keskin dolmuşçulara da zam yaptıracak onlarda yolunu bulacak. Şevket keskin ve ekibine Şelale gibi para akacak. Olan garibana olacak.

  • Mesut | 18 Ağustos 2019 19:05

    Böyle mafyavari adamlardan uzak durun. Başınız belaya girer. Mesut'un kafasını kırdırmıştı.

  • Hakan | 18 Ağustos 2019 19:01