MOTAŞ’tan Yolcu Taşıma Ücretine Zam

Malatya Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden olan ve kent içi ulaşımı sağlayan MOTAŞ tarafından zamlı uygulama bugünden itibaren başladı.

MOTAŞ'tan Yolcu Taşıma Ücretine Zam
Gündem
Malatya Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden olan ve kent içi ulaşımı sağlayan MOTAŞ tarafından zamlı uygulama bugünden itibaren başladı.

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Malatya Büyükşehir Belediyesi’nin şehir içi yolcu taşımacılığı yapan şirketi  MOTAŞ tarafından şehir içi ile bazı ilçe ve  Mahallelere yapılan ulaşımda taşıma ücretlerine değişik oranda zam yapıldı.

İşte zamlı tarife:

Son Güncelleme: 15 Ağustos 2019 08:53

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 18

  • HD44 | 17 Ağustos 2019 18:20

    özal perde oturuyorum merkez en yakın mesafe gidiş dönüş 5200 TL yazık iş olan yandı otobüsler askari ücretli ne yapsın kalabalık bir aile ise maaşı otobüse bıraksın zaten otobüslerde 65 yaş üzeri dolduruyor

  • nebahat44 | 16 Ağustos 2019 23:50

    Ücretler çok fazla bir asgari ücretli çalışan aldığı ücreti yolamiı versin 750 kira veriyorsa gerisini siz dudunun oruçlu tutsun

  • Baharpinari | 16 Ağustos 2019 21:45

    Zam iptal omlai yada makul olmali

  • yasin | 16 Ağustos 2019 14:19

    ne vatandaşın durumunu düşünüyorlar ne aldığı maaşı. dünyanın hiçbir yerinde ulaşıma birdenbire zam yapılmaz. bu insanlar ne Allah tan korkuyor ne kuldan utanıyorlar. selahattin gürkanın gelirgelmez yaptığı şey önce ekmeğe sonra suya en sonundada ulaşıma zam yapmaktı. Allah sizden bunun hesabını sormaz mı.

  • Ali | 16 Ağustos 2019 00:56

    Ben seloyu sevmem oyda vermem bunun başlangıçı çakırdır dolmuşları getirip başımıza bela etti bu zammın tek sebebi dolmuşçulardır.bunlar aç gözlü gözleri doymuyor aylık 30la40bin arası çiro çekiyorlar yetmiyor diyorlar onları burdan çoksın fiyatlar iner.bunu yapanında yaptıranında boynu altında kalsın.

  • Mehmet yıldız | 15 Ağustos 2019 16:34

    Bir AKP Lİ olarak üzüntü verici CHP belediyelerini eleştiriyoruz ama adamlar ulaşımda müjde üstüne müjde veriyorlar

  • Sabri REİSİN TAKDİRİNE MİLLETİN İRADESİNE SAYGI!!! | 15 Ağustos 2019 11:36

    Baskalari kibarca "gorevden alindigi" icin Selahattin Gürkan göreve geldi zaten yani hersey yeni basliyor alışmaniz hayriniza :) Reisin takdirine milletin iradesine saygı!!!

  • Tusubasa | 15 Ağustos 2019 11:11

    Kimse binmezse bu iş değişir, herşey halkın gücünde,halkın gücünün üstünde güç yoktur, yaşlılar akşama kadar otobüste terbiye ve ahlak dersi veriyor ama bir allah ın kulu da akşama kadar otobüste ne işin var demiyor.

  • Acı | 15 Ağustos 2019 10:55

    Sopa kimde ise sultan o, padişah o, ali kıran baş kesen o. Nasılsa salo başkan p oy almış halk destek vermiş vede seçilmiş ki bu da onun fikirlerini, icraatlarını, yapacaklarını kabullenmek oluyor ki bu durum her şeyi meşrulaştırıyor. Kusura bakmayın arkadaşlar ne ekersek onu biçeririz. Boşuna dememişler otu çekin köküne bakın. velhasıl karganın yavrusu karga olur. Bülbül olacak değil ya.......!!!!!!!!

  • PADİŞAHIM ÇOK YAŞA | 15 Ağustos 2019 10:36

    45 KURUS ZAMDA NE OLUYOR " 23 ALKIŞ BİLBORDLARA SELAHATTIN BAŞKANIN YAKIŞIKLI RESİMLERİ ASILACAK PARA LAZIM

  • Sedat Onbeş | 15 Ağustos 2019 10:30

    Padişahım suya da zam istiyoruz

  • ??? | 15 Ağustos 2019 10:26

    Allah tan kork Malatya nın bir ucundan bir ucuna kaç km

  • Mehmet | 15 Ağustos 2019 10:18

    Özel halk otobüslerini kendisine borçlandırıp iflas eşiğine getirdiler bilet 5₺ bile olsa bu araçlar iflas edecek. MOTAŞ bunlardan aldığı komisyonu halka mal etmemeli.

  • Yusuf | 15 Ağustos 2019 10:18

    Selahattin Gürkan görevden alınmalı.

  • MASKİ | 15 Ağustos 2019 10:04

    Günlük personeline 5,5 TL yol parası verip ama ulaşımı 7,5 tl(işe gidiş gelişimiz 4 araç ile oluyor) ye denk getiren sistemin başındakilerin ne denli liyakat sahibi siz düşünün Allahtan korkmazsan kuldan utanmazsan çok rahat bunları yapabilirsin.

  • Atalay | 15 Ağustos 2019 10:02

    Motaş ın yanlışını vatandaşa ödemekten başka bir şey değil bu mazota benzine indirim geldi . Hala neyin zammı derseniz minübüsleri halk otobüslerinine çevirip esnafı borçlandirdı esnaftan bilet başı komisyonunu yüksek alıp esnafı mağdur etti esnafta isyan edince kendi komisyonunu düşürmek yerine bilet fiyatlarına zam yaptı ne gariptirki minibüscüler daha ucuz fiyata götürürken kar ediyor ama motaş zarar ediyor. Yazık vatandaşa diyen yok tabi kendi personeli ücretsiz biner müdürü makam aracına biner ne anlarlar vatandaş nasıl bu ücreti karşılar hakkını helal etmiyorum haram olsun mahkemeyi kübrada hesap isterim

  • Kemal tahir | 15 Ağustos 2019 09:47

    Padişahım ikinci bir fil daha istiyoruz....!!!!!!!!!!!

  • Salooo saloooo | 15 Ağustos 2019 09:21

    Padişahim cok yasa :))

BUNLARA DA BAKIN