MASKİ 24 milyon TL’ye araç kiralayacak

MASKİ 24 milyon TL’ye araç kiralayacak.

MASKİ 24 milyon TL'ye araç kiralayacak
Özel Haber
MASKİ 24 milyon TL’ye araç kiralayacak.

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Malatya Büyükşehir Belediyesine bağlı MASKİ 24 milyon TL’lik araç ihalesini yaptı. Oysa Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, “Belediyenin 450 tane kendi aracı var bu araçlar Malatya'ya yeter” demişti.

Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, “Belediyenin 450 tane kendi aracı var bu araçlar Malatya'ya yeter” sözlerine rağmen Büyükşehir Belediyesine bağlı MASKİ araç ihalesini yaptı. 6 firmanın teklif verdiği 3 etap halinde yapılan ihalenin toplam yaklaşık maliyeti 24 milyon TL.

Bu araçlar Malatya’ya yeter demişti


Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, belediye bünyesinde çalışan personel ile bir araya gelmişti. Başkan Gürkan Belediye Başkanı zamanı, personeli ve mali tabloyu iyi yönetmekle yükümlü kişidir. Göreve geldiğimiz zaman huzur hakkı adı altında alınan bütün paraları iptal ettik, fazla çalışmaları, arabaları, SDS'leri ve iş makineleri için yapılan ihaleyi iptal ettik. Belediyenin 450 tane kendi aracı var bu araçlar Malatya'ya yeter” ifadelerine yer vermişti.

Son Güncelleme: 22 Ağustos 2019 18:14

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 38

  • Destan Adam | 24 Ağustos 2019 17:21

    Selahattin başkan sen bu kafayla belediyeyi daha çok zarara uğratacaksın. Belediye, Maski, Esenlik ve belediyeye bağlı olan tüm kuruluşlardaki işleri A'dan Z'ye çok iyi bildiğini zannediyorsun. İşi bir bilene danışmıyorsun. Soramadın mı Maski'de ki personellere daire başkanlarına neden bu kadar araç kiralandı diye. Şimdi hem ihaleden caydın diye \ayma parasını heybeden ödedin hemde 6 TL olan dolardan yeni ihale yapıyorsun. Sen kimden yanasın !!!!

  • mustafa kalak | 23 Ağustos 2019 17:53

    Belediyeden ne istiyorsunuz.

  • yalan dünya | 23 Ağustos 2019 13:22

    arkadaşlar artık bu olanlara ve olacak olanlara pek şaşırmayın. bundan sonraki süreçte yalanın, riyakarlığın,aldatmanın vede insanları kandırmanın farklı boyutlarının nasıl sergilendiğine dikkat edelim. yeni belediyecilik anlayışımızı içselleştirelim yeni belediyecilik bilgilerimizi güncelliyelim. inanın bu süreçten sonra dürüstlük,ahlak,erdem,kişilikten bahsedenlerin aklına şaşarım kusura bakmayın.!!!!!!

  • Sedat Onbeş | 23 Ağustos 2019 12:45

    Memlekette hala öyle var ki. Hala düşen maaşından şikayet ederken maaşı düşmeyen arkadaşını şikayet ediyor. Siz herşeye layıksınız.

  • Ekrem | 23 Ağustos 2019 12:14

    Mevzuata göre Genel Müdürlerin makam araçları ve şoförleri olmaz. Selahattin başkanın destan genelgesine göre de kiralık araçlar iptal edildi. Bizim Yaşar Ağa neye göre o kiralık Passata biniyor. Açın 237 sayılı Taşıt Kanununu bir daha okuyun. Yaşar Ağanın Passatının altına imza atacak herkes suç işlemiş oluyor haberiniz olsun.

  • Yaparsın başkanım | 23 Ağustos 2019 11:29

    Başkanım o kadar parayı kiralık arabalara verme. Sen o arabaları yirmi dört bin liraya kendi imkanlarını kullanarak yapabilirsin.

  • Oktay | 23 Ağustos 2019 08:52

    Belediye baskani personelinide vatandasi kandirdi. İptal ettigi her ihaleye tek tarafli fesih olundugu için ihale bedelinin %5 ini ceza olarak heybeden odedi. Simdide tekrar arac ihalesi yapiyor. Personele maaslarini dusurmeyecegim dedi ortaokul mezunu olup 12000 tl maas alanlar var onlari dusurecegiz dedi. Sayin baskan ben 12000 tl maas hic almadim teknik personelim ve ben 3600 tl maas aliyodum suanda da 2800 tl aliyorum. Ben sana hakkimi helal etmiyorum. Her iki cihandada ellerim yakanda olacak Allaha havale ediyorum seni... Rizki veren Allah sen kimsin?????

  • Damat Ferit paşa | 23 Ağustos 2019 01:10

    Alsınlar alsınlar ki Hüseyin öğlenleri evine gide yemek yiye çocuğunu okula bıraka .....

  • malatyalı | 22 Ağustos 2019 22:24

    1 yıl sonra yaş haddi yani 65 yaşına girecek olan ve Su konusunda tek bir tecrubesi bulunmayan bir genel mudurle Maski nereye kadar gider ve nasıl verim alınır.hani ehliyet liyakat...nerede sanırım ehliyeti başkanın yakın çalışma arkadaşı olması.Oysa yıllarını vermiş ne deneyimli tecrubeli ve maski içersinde pişmiş neyin nerede olduğunu bilen nice genç dinamikler var...

  • Doğru,tarafsız habercilik | 22 Ağustos 2019 22:12

    Gerek burokratlardan gerekse başka kurumlardan arıyorlar şahsımı..Bu haber kanalı kimin veya kimlerin.Bende diyorumki belgesiz haber yapmıyor.Yalan haber yapmıyor.Yaptığı haberler asılsız ve belgesiz ise veya hakkınızda yalan yazmış ise yargı yolu açık diyorum.Ve bir çok vatandaştan ise şunlarï duyuyorum.Sonuna kadar desteklemek lazım sanal haberi ve dahada güçlenmesi için mutlaka okunmalï haberleri diyorlar..Duyduklarını değil haberi kaynağından alıp sunuyorlar...Alışkanlık yaptı günde en az 5,10 defa malatyasanalhabere bakmak

  • Kimin Firması? | 22 Ağustos 2019 16:39

    Küçük araç gurubu ihalesini alan firma kimmiş bakın hele? hiç yabancı geldi mi? tabiki de hayır. 2002 yılında Ak parti ile beraber kurulmus, ak parti büyüdükçe büyüyen bir şirket heralde. Albayraklar Holding Başkan Yardımcısı Nuri Albayrak’ın damadı Adem Altunsoy. eee ALLAH Kur'an'da akrabayı gözetin diyor demi? maşallah çok iyi gözetiyorlar. YAZIIIIKKK!

  • Kayyım | 22 Ağustos 2019 16:37

    Malatyaya bir kayyum atanmali ve bu yolsuzluk israf borç neyse hepsini vatandaşa anlatmalı. Bir usulsüzlük varsa muhataplar cezasını çekmeli eger yalan ise de iftira atanlar cezasını çekmeli. Yoksa bu iş bitmez.

  • Başgan | 22 Ağustos 2019 15:52

    Yalanların sonu gelmez halk doğrusu ne demedikçe.....!

  • Gözeneli | 22 Ağustos 2019 15:45

    Belediye kim başına geliyorsa herkes anca 7 cedini ise alıyor bir garibanda gitsin is kura baş vur 5 aylık ise alırlar herhalde bir tanislarinin arabaları çok boş kalmışlardir devletin parası çok herhalde piknik araçları yetmiyor allah yardimcimiz olsun

  • liyakat !!!! | 22 Ağustos 2019 15:19

    yaşarı ben kapıma sekreter yapmam adam koskoca maskinin başında görüntü den başka bişe yok akşama kadar selonun arkasında dolanıyor işi o

  • Malatyalı'ya cevap | 22 Ağustos 2019 14:52

    1.ertan mumcu genel müdür görevinden istifa etti. Memurluktan değil. Çünkü başkan resmi araçlar dışında araç kullanılmayacak, araçların ihalesi iptal edilecek dedi. Bu şartlarda hizmet mümkün değil diye genel müdür görevinden istifa etti. 2. sorun araç ihalesinin yenilenmesi sorunu değil, selahattin başkan her platformda kiralık araçları iptal ettik dedi, kendi resmi araçlarımızla bu işi yapacağız 400 adet aracımız var bu hayli hayli yeter dedi. Bu araçlar ile yapamayan bıraksın gitsin dedi. Gördük ki veya gördü ki yetmiyormuş. 3. İptal edilen iade edilen araçlar binek araçlar ise neden yeniden 9 adet binek araç ihalesi yapıldı bunlar keyfi ve fazla değil mi ve sadece yöneticilerin evlerine ve gezmeye gitmek için kullandıkları araçlar bunlar hizmet için değil. 4. Vidanjör araçları elimizde yok diyorsunuz o sebepten bu ihaleler yapılıyor diyorsunuz. İlçelerin durumu ortada hiç bir kanalizasyon arızasına müdahale edilemiyor. Merkezde eskiden 3 saatte müdahale edilen arızalar şimdi 2 günde müdahale ediliyor. Ayrıca geçen ihalenin fiyatından daha ucuza oluyor demişsiniz. Bu imkansız eski araç ihalesi yapıldığında doların kuru 3.8 liraydı şimdi dolar 5.8 lira ve bu araçlar dolar üzerinden alınıyor. Milleti aptal yerine koyup taraf girlik yaparak yalan söylemeyin. Taraftar olun lakin haktan şaşmayın. Hırsız var demiyoruz. YALANCI VAARRRR diyoruz. Yalan söyleyen zaten her şeyi yapar.

  • Mustafa | 22 Ağustos 2019 14:35

    Başkan araç işine de sponsor bulabilir. Kendi aracına bulmuş. Bir hayırsever hediye etse yakıt da başka bir hayırseverden olsa. Malatya dışında oturan malatyalılar çok hayırsever.

  • Yaşar | 22 Ağustos 2019 14:33

    Yaşar beyin kullandığı Volkswagen Passat 2000 cc araç bu ihaleye dahil mi?

  • İşletmeler işletiyor. | 22 Ağustos 2019 14:08

    Acaba 24 milyonluk arac ihalesini yapmazsa 240 bin tlye kendi yapabilirmi maski muduru Daha once 2 milyonluk ihaleyi iptal edip kendileri 20 bin tlye yapmişlar sihirli degnek var sanirim hadi bismillah 24 milyon iyi rakam Sahi bu ihalede maski veya belediyede calisanlarin yada yeni yonetimin tirlari kepceleri is makinalari var mi merak ediyoruz....

  • malatyalı | 22 Ağustos 2019 14:05

    1. ertan mumcu istifa etmemiş halen maskide uzman kadrosu ile çalışmakta. 2. yapılan ihale eskiden yapılan işe ait ihalelerin yenilenmesidir. 3. iptal edilen ve iade edilen araçlar binek araçlarıdır. yani keyfen alınan makam aracıdır. bunlar iptal edilmiş ancak işe yönelik vidanjör gibi kamyon gibi araçların kiralamaları devam etmiştir. 4. maskinin mevcut araçları arasında vidanjör gibi araçlar yok. maskinin kamyon jcb gibi araçları var ve bunlar yetiyor. ama kanal açma gibi vidanjör gibi araçların kiralanması çok daha ucuza oluyor. bilmeden sallıyonuz

  • Malatya’da güneş batıyor | 22 Ağustos 2019 13:46

    Körler hariç herkes görüyor. Malatya’da güneş batıyor. Yalanlar üzerine kurulu bir belediye ve belediye başkanı. Kağıttan yöneticiler. Günahımız neydi acaba. 5 ayda bu kadar çok yalanı ilk defa görüyorum. Şu şehirde bir tane cesur aklı başında siyasetçide yok. Hem ak parti hem MHP hem CHP için geçerli

  • Aliseydiye cevap diyene cevap. | 22 Ağustos 2019 13:26

    Adam bütün ihaleleri iptal ederek bizim araçlar yeter diyor. Yalan söylüyor. Sonra araç ihalesi yapıyor. Tekrar daha pahalıya arac kiraliyor. Şovunu yapıyor sonra tekrar alıyor. Yalan olan ihale değil. Fazla araç var demesi. Yoksa ihalede yalan olmaz. Gerçi onu da yaptı ya. 2 milyonluk ihaleyi iptal etmiş 20 bin liraya mi yapmıştı.

  • SelocAn | 22 Ağustos 2019 13:05

    Arac ihalesi ayri Bide ilcelerde okuma ve sayac islemleri ihalesi vardi iptal ettiler... Yeniden yaptilar iptalden önce bir okuma kaç tl idi Yeni ihalede bir okuma icin kaç tl onu da bi söyle sayın maski muduru vatandas merak ediyor

  • Yaşar amca | 22 Ağustos 2019 13:02

    Selo baskan efsaneletirdigi borc sonrasi hep diyor ya sunu yaptik belediye kasasindan bir kuruş çikmadi diye Peki bu 24 milyon maski müdürünun cebinden mi cikacak Diyor malatyali

  • Fikret | 22 Ağustos 2019 12:14

    Maski önce binadaki yemek kuyruğunu çözsün,onlarca personel 1saat önceden sıraya giriyor ve 12.30da ancak yiyebiliyor .sonra gidene de kalmıyor, zaten dağın başı. Binada sorumlu mu yok ne.

  • Edip Tuncer | 22 Ağustos 2019 12:04

    Eski genel müdür ertan Mumcu Maski’nin araç zarureti için defalarca başkana gitti. Her seferinde yok dedi.mumcuda yakışanı yaptı ve istifa etti. Veda ederken de bu şartlar altında hizmet yapamayacağını ifade etti.Şimdi ne oldu?yılların tecrübesini böylece uzaklaştırdı. Yazık oldu.

  • gerçekler | 22 Ağustos 2019 11:50

    İhale Kayıt No 2019/334217 İhale Adı BİNEK ARAÇ, ÇİFT KABİN KAMYONET, HAFİF TİCARİ BİNEK ARAÇ, MİNÜBÜS VE 4X4 PUCK-UP KİRALAMA İŞİ İhale Türü - Usulü Hizmet - Açık Kısmi Teklif Verilebilir Kısım Sayısı 3 İhale Branş Kodları (OKAS) 601700001, 90000000 İhale Onay Tarihi 09.08.2019 İlanın Şekli İhale İlanı İşin Yapılacağı Yer Malatya Büyükşehir Belediyesi sınırları içerisi ve kurum tarafından görevlendirilecek il dışı yerler. İhale Yeri - Tarihi - Saati MASKİ Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri D.Başk. Satınalma Şube Müdürlüğü, İkizce Mah. Ankara Yolu Cad. No:35 Yeşilyurt/ Malatya - 20.08.2019 11:00 İhale Durumu İhale Tekliflere Kapalı, Teklifler Değerlendiriliyor

  • aliseydiye cevap | 22 Ağustos 2019 11:41

    al sana yalan Büyükşehir Belediyesi yeni yönetimi tarafından, tasarruf gerekçesiyle yayınlanan belediye ve bağlı şirketlerinde kiralık olarak hizmet veren araçların ihalelerin iptal edildiği genelgesi kapsamı öncesi 400 civarında kiralık araçla hizmet veren MASKİ’de zaruri ihtiyaç nedeniyle kapsam dışında kalan ve hizmet süreleri dolan 86 araç için 3 kısım halinde ihale yapıldı. Ağustos ayı sonunda hizmet süreleri dolacak olan ve MASKİ Genel Müdürlüğü binasında 3 kısım halinde yapılan ihaleye katılanların teklifleri şöyle: * Yaklaşık maliyeti 5 milyon 200 bin TL olan ve 9’u hafif ticari otomobil, 43’ü de hafif iş makinesi olmak üzere 52 aracı kapsayan 1. kısım ihaleye; Göç-er taşımacılık: 6.355.200.00 TL, Platform Turizm taşımacılık: 5.944.536.00 TL, * Yaklaşık maliyeti 4 milyon 949 bin TL ve damperli kamyon, kanal temizleme ve vidanjör araç tiplerinin kapsayan 2.kısım ihaleye; FHF Sos. Hiz.İnşaat Ltd.Şti: 4.844.212.00 TL, Platform Taşımacılık: 5.150.000.00 TL, * Yaklaşık maliyeti 13 milyon 851 bin TL olan ve loder kazıcı-yükleyici aracı kapsayan 3. kısım ihaleye; Aksoyman Tekstil: 13.501.620.00 TL, CYB Mühendislik: 12.786.586.00 TL, FHF Sos. Hiz. İnşaat Ltd. : 10.116.326.00 TL, Beyha Gıda İnşaat Ltd.: 11.364.540.00 TL. Dosyalarda yapılacak incelemelerden ve ita amirinin onayından sonra ihale sonucunun taraflara bildirileceği belirtildi.

  • Aliseydi | 22 Ağustos 2019 11:38

    Bir yalan daha. Dikkatli takip edin söylediği her şey yalan. Ama malesef hala inanan var. Bugün bize yarın size.

  • Ah Malatya ah | 22 Ağustos 2019 11:36

    İptal edilen ihalelerde ne kadar cayma bedeli verildi tasarruf diye Birde ihaleyi kim aldı bilen var mı ?

  • Lolipop | 22 Ağustos 2019 11:33

    Hani belediyenin araclari yeterdi bu tasarruf sadece personelemi var ? Padisah salo isciden niye kesdin ozaman :)) ne adamsiniz be sanal haber seninde allahina kurban olayim siz olmasaniz hic biseyden haberimiz yok

  • Waldo | 22 Ağustos 2019 11:23

    Belediyenin kasasından 1 kuruş çıkmadan yaptık :)

  • NERDESİNİZ???? | 22 Ağustos 2019 11:15

    nerdesin malatya haber nerdesin şevket malatyanın yüz karaları !!!sanal haber aynen devam teşekkürler sana artık selattin istediği gibi salLayamayacak ÖYLE BOL KESEDEN ATMAK YOK ATIYORSAN İSPATLAYACAKSIN İSPATLAMAZSAN BU MİLLET HESABINI ELBET SORAR! YALANA YÜZ TUTMUŞ ŞEVKET İLE YANDAN ÇARKLI MALATYA HABER SİZİNDE ADAMLIGINIZ KARAKTERİNİZ BUKADAR.

  • Bizim aracımız fazla bile | 22 Ağustos 2019 11:11

    450 tane aracımız vardı hani 200 araç bana yeter diyordun noldu başkan niye ihaleye çıktın milyonların gözüne baka baka bizim araç fazlamız var diyordun tvlerde söyleyip söyleyip duruyordun noldu başkan bilmiyorum siz mi çok akillisiniz biz mi çok safiz

  • Sanal Haber teşekkürler | 22 Ağustos 2019 11:02

    Sadece iyi ki varsınız diyorum

  • Kamu zararı | 22 Ağustos 2019 10:57

    Başkan gelir gelmez tüm ihaleleri iptal etti. Buradan bir kamu zararı doğdu. Bu zararı kim karşıladı. Tüm basın kuruluşlarında ve toplantılarda kiralık araca ihtiyacımız yok dedi. Kendi araçlarımızla bu işi hayli hayli yaparız dedi. Ve tüm ihaleleri iptal ettik dedi. Sonra anlaşılıyor ki tüm ihaleleri iptal etmemişler. Genel müdür genel sekreter ve bunların yardımcılarının altlarında ki arabalar duruyor. Ayrıca yapılan ihalede aynı araçlar tekrar ihale edildi. Keyflerine çok düşkünler. O altlarında ki araçların aylık kirası ile memlekete hayırlı işler yapılır. Kendi arabaları ile gelsinler. Personellerin maaşları ile tasarruf yapıyorlarya delikanlı iseler işe kendi araçları ile gelsinler. Tasarruf yapsınlar. Ama yok tasarrufa gelince biz yapmayalım personel yapsın. Malatya ve çalışan emekçiler bunu hak etmiyor. TEKRAR YİNELİYORUM TASARRUF YAPACAKLAR İSE MAKAM ARAÇLARINI İHALE ETMESEYDİLER. 15 20 BİN LİRA ARASI MAAŞ ALIYORLAR. KENDİ ARAÇLARINI KULLANSINLAR NE DİYE PASSATLARA SUPERB LERE BİNİYORLAR. Bu borç içinde birde 24 trilyonluk ihale hadi iyi uykular Malatya...

  • son ihale bükücü | 22 Ağustos 2019 10:42

    Nedir bu devletten bu illetten istediğiniz. iptal ettiğiniz ihale için ne kadar cayma bedeli ödediniz, yeni yaptığınız ihale ve önceki ihale birim fiyatları nedir. belediyeyi ne kadar kar ettirdiniz. dün dediğiniz bugünkini tutmuyor. Algı operasyonu yapıp bu aziz milletin aklıyla adeta dalga geçiyorsunuz.

  • Selocan | 22 Ağustos 2019 10:28

    Acaba bu araçlar ve firmalar kimin? Ihalelerin iptalinden onceki ve sonraki kira bedelleri ne kadar? Īftira ve yalan ile basladiginiz isin sizi abad etmeyecegini ogreneceksiniz... Balonlariniz erken söndü. Hadi üfleyecek şakşakcilarinizi dokun meydana destan borç aciklamasi yapanlar...

BUNLARA DA BAKIN