Malatya’da Gazeteci Önce Övüyor sonra oğlunu işe aldırıyor

Malatya’da şok iddia Gazeteci Önce Övüyor sonra oğlunu işe aldırıyor

Malatya'da Gazeteci Önce Övüyor sonra oğlunu işe aldırıyor
Özel Haber
Malatya’da şok iddia Gazeteci Önce Övüyor sonra oğlunu işe aldırıyor

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Malatya Flaş Haber sitesinin sahibi Remzi Hayta’nın oğlu Ömür Hayta Turgut Özal Üniversitesinde işe başlatıldı.
Kayısı Haberde Mahir Temur’un köşe yazısında, Malatya Flaş Haber sitesinin sahibi Remzi Hayta’nın oğlu Ömür Hayta Turgut Özal Üniversitesinde işe başlatıldığına yer verildi.
Temur, Remzi Hayta’yı eleştirerek, “Sayın Hayta, oğlunuz hangi beceriden dolayı Turgut Özal Üniversitesi’ne alındı? “ diye sordu. 

Remzi Hayta ise hatırlanacağı gibi Turgut Özal Üniversitesine atanan bir dekan için 

C G G’nin daire başkanlığına atanması ilimizde olduğu kadar üniversitede de memnuniyetle karşılandı.

Dürüstlüğü, başarısı, ilçemize ve ilimize yaptığı hizmetler ile tanınan C G G’nin Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı’na  atanması beklentileri de yükseltti. İlgili daire başkanlığı personelinin yanı sıra öğrenciler de bu atamadan duymuş oldukları memnuniyeti dile getirdiler. Demişti. 

Bu yazıdan hemen sonra Remzi Hayta’nın oğlu Ömür Hayta Turgut Özal Üniversitesinde işe başlatıldığı iddia edilmişti.

 

Son Güncelleme: 13 Ağustos 2019 16:34

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 15

  • Sedat | 14 Ağustos 2019 23:38

    İstanbuldan gelenler bunun rayicini bilmediği için araba hediye etmişler. Tek tuzağa düşen Aysun abla değil.

  • K b | 14 Ağustos 2019 17:32

    Bu adam çıkarı varsa över yoksa gömer. Buna bizzat şahit oldum. Parasını alacağı dönemde kurumları övmüş çıkartığı dergiyi kendi elleri ile kurumlara götürüp para dilenmiştir.

  • Cumali eren | 14 Ağustos 2019 17:16

    FATİH RUMUZA CEVAP fatih bey isiim vetmişsin ama kayaya çarptın S.KILIÇ yazmayacaktın bunun vebalini ahirette ödersin. Suizan günahtır. S klıç bey degerli bürokrattır. Böyle yazılara ortak etmenın vebali ağırdır Bu kardeşimizin kalitesine o yazdıkların yetmez. Fatıh bey vebala günaha girme bunun ahireti var

  • Remzicim | 14 Ağustos 2019 16:02

    Bu adam 1 porsiyon kebaba tav oluyorsa, altındaki araba nerden geldi diye sormazlarmı adama ?

  • Ah Malatya ah | 14 Ağustos 2019 00:11

    Remzinin oğlunu ben bakkala sakız almaya göndermem ne vasfı varmista ise almışlar yerlere paspas bile atamaz remzi yine iyi bı porsiyon yemeğe yazı yazan yalakalık yapan bı adam hiç olmasa onu beceriyor ama oğlu onu da beceremez

  • Zavallı Remzi | 14 Ağustos 2019 00:06

    Bu adam basinciyim diye geçiniyor ya bir inneye bile tenezzül edecek zavallı kişilik remzi hayta isminin altinA yazacak çok şey varda terbiyem buna müsade etmiyor ZAVALLISIN sen remzi!

  • Ak partiliyim | 13 Ağustos 2019 23:51

    Burada o kadar yorum yapacağınıza Cimer e yazın aile şirketi kurulduğunu.Belediye başkanı rektör daire başkanı vs.

  • Fatih | 13 Ağustos 2019 22:09

    Remzi hayta ile iş tutan kim varsa çapsızıdır. Remziye yakışanlar iş tutanlar S. Gürkan, Aysun Karabulut, Memet Çınar Bülent Tüfekçi Murat Nalçacı Şevket Keskin , Belsos müdürü Fuat (bedava yemek var) ve selahattinhaber yani köhne malatyahaber???????????? birde Selahattin Kılıç hesabı çalınan adam????????????

  • Sadık Engin | 13 Ağustos 2019 18:55

    Hakikatın Sesi kardeş benim tanıdığım A Çakır bu tip adamlara bırak kemik atmayı belediyeden içeri sokmazdı. 100 kuruşluk adam bunlar

  • Hakikatın Sesi | 13 Ağustos 2019 18:41

    Malum yapı diyerek her gün salladığı selocan güzellemesi yaptığı haberleri düşünüyorumda demekki adamlar yedirmemiş Hayta’ya. Semirir artık B Şehiri - T Özal Üniversiteni. Eeeee Malatyam bu tiplere kaldı artık bekleyip göreceğiz bu daha başlangıç gibi geliyor bana. Acaba diyorum uzun zamandır Selocanı Malatya’nın M Kemal’i gibi pohpohluyor bu adam Selocan dahamı büyük kemik attı valla merak ettim şimdi?

  • Remzi | 13 Ağustos 2019 17:48

    Remzi hayta'ya 50 liraya her türlü haber yazdırılabilir. Tüm yeteneği budur. Başka da bir yeteneği yoktur. Tabi bazı garibanları yakalarsa onlara 500 liraya tarifesini uygular.

  • Bir Bilen | 13 Ağustos 2019 17:11

    Bu CCG rektör hanımın ve Malum Milletvekilinin yeğeni sanırım daha öncede kadrosu Bakanlıkta olmasina rağmen akp genel başkan yardimcılıgi yapan hanimefendinin danısmanligini yapardı.Yani maaş bakanlıktan görev partide ne diyelim kimsesizlik zor ne dayimiz ne teyzemiz var bizde asgari ucretle helalinden yaşıyoruz

  • Kerim | 13 Ağustos 2019 17:07

    Aysun hanım acemi imiş hakikaten adamı bir yemeğe alsaymış şöyle Yeşilyurt dağlarında yetimiş mümbit bitkilerin otları ile beslenmiş çoook hafif Çebiş etinden bir ziyafet verseymiş Remzi’yi ikna ederdi. Biraz pahalıya mal olmuş sanki. Artık Remzi yedirir herhalde

  • Hayta | 13 Ağustos 2019 16:54

    Bir kebaba tav olacak adama bu verilir mi? Bir daha acıkırsa ne yapacağız?

  • Pala Remzi | 13 Ağustos 2019 16:51

    100 liraya - bir yemeğe haber yapan bunu yapıyor ise diğerleri kim bilir ne yakınlarını yerleştirmişlerdir. Malatya daki basın bu malesef.

BUNLARA DA BAKIN