Malatya Milli Eğitim Müdürü değişiyor mu?

Son dakika Malatya Milli Eğitim Müdürü değişiyor mu?

Malatya Milli Eğitim Müdürü değişiyor mu?
Eğitim
Son dakika Malatya Milli Eğitim Müdürü değişiyor mu?

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Hazırlıkları sürmekte olan İl Milli Eğitim Müdürleri kararnamesi ile bazı illerin Milli Eğitim Müdürlerinin yerlerinin değişeceği bazılarının ise görevden alınacağı belirtiliyor. İl Milli Eğitim Müdürleri kararnamesi ile ilgili edinilen kulis bilgilerine göre Malatya İl Milli Eğitim Müdürü Ali Tatlı’nın görevden alınacağı belirtiliyor. Boşalan Malatya Milli Eğitim Müdürlüğüne kimin atanacağının henüz belirlenmediği aralarında akademisyenlerin de olduğu birkaç ismin Malatya Milli Eğitim Müdürlüğü için adının geçtiği gelen bilgiler arasında.

Hatırlanacağı üzere Ağustos ayında 14 ilin Milli Eğitim Müdürünün değiştiği yayımlanan kararnameyle açıklanmıştı. Bazı illerin Milli Eğitim Müdürünün akademisyen kökenli olması dikkat çekmişti. Bakanlığın akademisyenleri öğretmen veya idareci olarak okullarda görev almaları için çalışmalarının olduğu biliniyor.

MALATYA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ’NE KİM ATANACAK?

Malatya İl Milli Eğitim Müdürünün kısa süre içerisinde görevden alınacağı iddiası üzerine İl Milli Eğitim Müdürlüğü için İsimlerin gündeme gelmeye başladığı belirtiliyor. Malatya Milli Eğitim Müdürlüğü için Malatyalı siyasilerin isim önerilerinde bulunduğu, Milli Eğitim Bakanlığın gelen önerileri değerlendirmeye devam ettiği ve kendilerinin de belirlediği kriterler çerçevesinde Milli Eğitim Müdürlüğüne atamaların en kısa sürede açıklanacağı gelen kulis bilgileri arasında.

Yine edinilen kulis bilgilerine göre Milli Eğitim Bakanlığı tarafından İl Milli Eğitim Müdürlüklerinin atamalarında liyakati esas alacağı ve özellikle kamuoyunun kabul edeceği isimlerin atanacağı kaydediliyor. Özellikle görevde olan Müdürlerin son yıllardaki başarılarının göz önünde bulundurulduğu dolayısıyla Malatya Milli Eğitim Müdürünün görevden alınmasına sebep olarak da Malatya’nın Lgs ve Ygs il sıralamasındaki başarısızlığı gösteriliyor. 

Malatya 2019 yılında gerçekleştirilen LGS sonuçlarına göre 81 il çerisinde bir önceki yıla göre 6. Sıradan 32. Sıraya düşmüştü.

Son Güncelleme: 02 Ekim 2019 13:06

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 87

  • Genç bakış | 07 Ekim 2019 21:27

    Malatya’nın var olan başarısını bırakın daha ileri götürmeyi yerinde tutmayı bile başaramadı. İl bazında 6 sıradayken şimdi 32 sıralara geriledik. Eğitimcisine önem vermeyen makamında güç alıp karşısında ki eğitimcisini ezan ... Meslek liselerini canlandıralım diyor bakanımız , bizim kıymetli milli eğitim müdürünüz kısa yoldan kapatıyor.. Yani değişim malatyam için kaçınılmaz ...

  • Malatya sevdalısı | 07 Ekim 2019 12:33

    Çok gecikmiş bir haber Bu tür haberleri genelde yorum yapmam ancak yorumların tamamını okuduktan sonra Malatya için irade sahibi, söz sahibi insanların lütfen ama lütfen yorumları okumasını isterim. Azıcık Malatya’nın havasını solumuş, Malatya’yı azıcık seven insanların bu yorumlara duyarsız kalmayacağını düşünüyor. Eğitim siyasi hesaplara dahil edilecek kadar basit bir mesele değildir.

  • Gencogretmen | 06 Ekim 2019 21:19

    Değişim yeniliktir ki eğitimciler olarak şart! Bu kişide başarıya ulaşamadık başka bir kişi. Onda da olmadı yine bir başkası... Ta ki malatyamızı başarıya ulaştıracak doğru bir yöneticiye kavuşana kadar. Bu işi layıkıyla yapan Malatya lı, çünkü malatya nın eğitim problemlerini çözebilmeli, bir müdüre ihtiyaç var. Bu da yeni isimlerle hakedene verilmeli.

  • Gencogretmen | 06 Ekim 2019 21:09

    Değişim yeniliktir ki eğitimciler olarak şart! Bu kişide başarıya ulaşamadık başka bir kişi. Onda da olmadı yine bir başkası... Ta ki malatyamızı başarıya ulaştıracak doğru bir yöneticiye kavuşana kadar. Bu işi layıkıyla yapan Malatya lı, çünkü malatya nın eğitim problemlerini çözebilmeli, bir müdüre ihtiyaç var. Bu da yeni isimlerle hakedene verilmeli.

  • Mardinli!!!!! | 06 Ekim 2019 01:05

    Malatya'yı, Malatya Eğitim Camiasını, Hüseyin SÖYLEMEZ'i, Kerem Yıldırım'ı, Ali TATLI'yı iyi tanırım. Sanal Haberdeki haber içeriğinden ziyade yorumların gidişatı herkesi herkesimi yıpratacak gibi... Allah’tan korkan biri olarak objektif yazmak istiyorum. Objektif olmak kimseyi eleştirmeyeceğim anlamına gelmez. Eleştiri ile beraber hukuklarını da korumak zorundayız. Haber yorumlarındaki memleket yorumları basitliktir, tabi memleketçilik adı altında yapılan adaletsizlikler de. Malatyamız gerçekten her yönüyle mükemmel bir memleket Malatya lı da , inanın Adıyaman ve Bingöl de öyle, Adıyaman lı Ve Bingöllü de... Bu basitlik nadir sayıdaki Irkçı Adıyamanlı, ırkçı Bingöllü ve ırkçı Malatyalının ekmeğine yağ sürer ve de insani, İslami, eğitimci kimliğimizi zedeler. Kerem Yıldırım yıllarca sendikada hizmet etmiş, kimseyi kırmayan halim selim bir eğitimci.. Abi olarak gün geçirmiş, fıtrat gereği olaylar karşısında net tavır yerine muğlak kalması zamanla onu yıpratmıştır.Seçmen kötü olduğu için ders vermedi.Bir de yanındakiler yıpratmıştır. Güzel özellikleriyle anmak gerekir. Rabbim, huzurlu bir ömür nasip etsin... O abimizin Onure edilmesi gerektiği gibi Kerem abinin de barış şiirleri yazması ve yaşantısında bunu ispat etmesi gerekir. Hüseyin SÖYLEMEZ in Adıyaman lı olduğunu seçim sürecinde öğrendim. Doğanşehir li biliyordum. Duyduklarımdan ve gördüğüm kadarıyla makamından dolayı kimseyi hor görmez, azarlamaktan ziyade herkesi dinleyen, derdiyle ilgilenen,çay ikram edip dış kapıya kadar uğurlayan mütevazi biri olarak hafızalarda kalan ve seçimlerdeki başarısı da buna bağlanmıştır. Zayıfla değil haksız güçlü ile mücadeleyi sevdiğini onun Yakın dostları bir ortamda söylemişti. Dairedeki Çaycı Baskil li abinin, En çok çay, kahve ikramında bulunan bu adam gibi adam tabi ki kazanacak sözünü unutamıyorum...Onun da zayıf yönleri var. istikrarsız ve hızlı karar verdiği için yanlış karar da verebilen biri, inatçı..... Ali TATLI ya gelince, Tecrübeli, kafası basan, hafızası kuvvetli, hızlı karar verebilen, güzel hizmetlerinin yanında, İnsan ilişkilerinde ani evrilmeler geçiren, nerede ne zaman nasıl bir tepki vereceği belli olmayan (özür dileyerek) hastalıklı bir yapı.. Allah şifa versin... Birçok Bingöl lü güzel eğitimciyi de, esnafı da zor durumda bırakıyor. Eğitimcilere teşekkür etmesi gerektiği anda bile aniden parlaması zaafiyetidir. Astlarına farkında olmadan hakaret ederken Üstlerini ve güç sahiplerini memnun etme hususunda Mahir oluşu 6 yıl kalmasına vesile olmuştur. Ancak siyaset te birkaç aydır uyanmıştır. Bu 3 kişi gibi hepimizin artıları ve birçok eksisi vardır, Malatya mız da üç kişiden ibaret değildir. Siyaset 6 yıl önce Mehmet Bulut gibi bir değeri harcamış, her zaman ki gibi mevcut adaylar üzerinde anlaşamadıkları veya liyakatli birini aramadıkları için totodan Ali Tatlı gönderilmişti. Yorumlara bakıldığında Ali Müdürümün yıprandığını eğitim camiasında karşılığının olmadığını görüyorum. Siyaset veya Sendika gönderdi, ya da ikisi birden gönderdik demeden hemen ben veda ediyorum demesi daha onurlu olur. Siyasete gelince memleketi düşünmediğinizi ve mal mülk ortaklığı dışında güzel işlerde anlaşamadığınızı 40 yıldır gözlemliyoruz. Malatya ya çok zarar verdiniz, ama bir an önce insiyatif alıp her konuda güzel kararlar almazsanız sonunuz hüsran olur. Atanacak kişiye gelince şunun bunun adamı, şuralı buralıyı bir kenara bırakın da adam gibi adam, liyakatli bir ismi hemen önerin, getirdiğinizi de köle yapmayın. Beraberce güzel işleri adaletli yapın... Olumsuz davranışlarına eleştiri ve olumluya onure etmek olsun, fakat birbirimize hakaret etmeyelim ve iftira atmayalım. Gelecek müdürümüze de bir zümreye, bölgeye,... Değil adaleti, liyakati önemsemesi noktasında yardımcı olalım. Güzel işlerinde destek olalım. Yanlışlarını da uygun bir dil ile düzeltmesine katkı sağlayalım. Tüm Malatya lılara, pardon Güzel Malatya'mızda yaşayan herkese saygılar sunuyorum... Maraşlı gibi bakmaya çalışan Malatya lı bir kardeşiniz

  • Bolu'lu Ali | 05 Ekim 2019 12:39

    Haberin başlığına bakıp yorumlara baktım. Konu nereden nereye gitmiş. Anlaşılan Malatya da yaşamak zor. Yok bigöl yok adıyaman boş verin. Malatya eğitimi nerede neden bu kadar çok özel okul var. Özel okullar teknik normlara uygun mu. Her yer kurs merkezi kim bunlar çocuklarımız kşne emanet. İl müdürümüzden beklentim ve isteğim özel okul ve kurs merkezlerinin denetlenmesi. Kaç öğretmen çalışıyor. Öğretmenler arasında kamuda ihraç edilenler var mı? Sınıflar eğitime uygun mu? Tabii malatyalı olmayan birinin böyle bir isteği olur mu?.

  • Irkçılar | 04 Ekim 2019 16:31

    Malatya lı Adıyamanlı bilmem nereli diye faşist ve de aptalca yorum yazanlar kendinize gelin. Allah’ın gücüne gidecek bu tür ayrımcılıkları yapmayın. Pişman olursunuz. Hangi makam mevki olursa olsun Liyakat sahibi olunmalı. Ali tatlı da gerçekten Liyakatsiz egolu bir müdür. Değişmesi iyi olur.

  • UZAYLI | 04 Ekim 2019 16:15

    malatya malatya bulunmaz eşin... sendika BİR in yönetiminden bazılarının çerezci dükkanı açıp sendikanın ihtiyaçlarını ordan temin ettiği ve sağa sola hediyeleri ordan alıp dağıttığı doğru mu?

  • ANKA | 04 Ekim 2019 15:04

    Adıyamanlı sendika başkanı çıkıp biz malatyalı bir il müdürü istiyoruz demesi çok komik.....

  • muhtara cevap | 04 Ekim 2019 13:56

    Milli Eğitim Müdürlüğünde gözü olan milli eğitim müdür yardımcılığından istifa etmezdi. Tabiri caizse adamın eldivenden merdivene ilgi göstermediği yardımcı olmadığı, dış kapıya kadar uğurlamadığı kimse kalmadığı için bir aylık bir çalışma ile sendika seçimlerinde bu büyük başarıyı elde etti. Eğitimcinin kıymetini bilen bir bürokrattı.

  • Bingöllü den Malatyalım a cevap!!! Değmez ama | 04 Ekim 2019 13:40

    Sevgili malatyalım belli ki sendika seçimlerindeki 54 0 ve 50 7 sonucu seni de üzmüş :) güzel kardeşim sendikaya 3 4 kişinin çıkarına çalışılan bir yer haline getirmeseydiniz, ustalık döneminizde :) sıfıra inmezdiniz... Ayrıca 54 0 dan da anlaşışsındır sadece adıyamanlıları değil malatyalıları da nefer ettirmiştiniz kendinizden!!! Ayrıca nedir bu Adıyaman lı düşmanlığınız??? Tatlı ile ilgili yalakalığınıza gelince, evet bu kibir abidesi ve niteliksiz müdür öğretmen azarlayıp kurumlara bingöllü doldururken (liyakatliyse baş göz üstüne) kerem hoca ile senin sesin çıkmıyordu!!! O zaman niye malatyalıları savunamıyordunuz? Aciz misiniz siz!!! Önce sendika ağaları gitti (öyle ki tüm Türkiye de ses getirdi. İddia Ustalık dönemi... Sonuç sıfır :) şimdi gitme sırası tatlı da :)

  • Muhtar | 04 Ekim 2019 11:58

    Mevcut il müdürü liyakat sahibi, uyumlu ve Çalışkan bir eğitimcidir. Hangi saatte kapısını çalsak adam bizi geri çevirmedi. Şimdiki sendika başkanı müdür yardımcısı iken adamı odada yakalayabilmek için kapısında nöbet tutuyorduk. Birçok kez yanımda siyasilerden il müdürlüğü talebinde bulundu kendisi. Milli eğitim ve sendika adıyamanlıların tekelindedir

  • İNSAF | 04 Ekim 2019 10:54

    Haber asılsız ve art niyetli. kişi ve kurumları hedef göstererek insanları kin ve nefrete sürükleyen haber olmaktan ziyade tetikçi ve faşist bir zihniyetle servis edilen uyduruk bir şey. haber bile değil. yazıklar olsun size ve haber anlayışınıza. siz heberci falan değilsiniz resmen tetikçisiniz. İnsanların yüzüne konuşma cesareti ve erdemi olmayanların sanal yalanlarını yayınlayan sanal haber

  • hassan | 04 Ekim 2019 10:49

    Milli Eğitimin başına Malatyalı biri gelmeli artık

  • Bir veli | 03 Ekim 2019 23:38

    Bu yüzden bende çocuğumu merkezde bir meslek lisesine hiç ama hiç istemeyerek göndermek zorunda kaldım. Benim gibi birçok veli var Battalgazi de. Bu çocukların günahı neydi. Neden hergün onca yol gidiyorlar. Maddi durumumuzda iyi değil zaten. Yol parası, yemek parası. Siyasilere duyurulur okulumuzu geri istiyoruz.

  • Bir veli | 03 Ekim 2019 23:13

    Battalgazi merkezde oturan bir öğrenci velisiyim. Çocuğumun kısa yoldan meslek sahibi olmasını istiyordum. Geçen yıllarda burada bir meslek lisesi vardı. Ziraat lisesinin oraya taşındı. Çocuğumu oraya yazdırmak istedim ama okulun öğrenci azlığından Anadolu lisesine dönüştürüldüğünü söylediler. Bana da ya şehir merkezine gönder çocuğunu yada özel bir meslek lisesi açılmış oraya gönder dediler. Neden yakınımda bir meslek lisesi varken şehre göndereyim veya para vererek özel meslek lisesine göndereyim çocuğumu. Öğrenci yok dediler işte size öğrenci. Sizce çocuğumun eğitim hakkı elinden alınmıyor mu.

  • Ramazan | 03 Ekim 2019 22:54

    Ali tatlı kendisi başarısız olduğu gibi Yeşilyurt gibi merkez bir ilçenin ilçe müdürü olan Cemal KALAY gibi eğitime dair hiç bir vizyonu olmayan, eğitimin geleceğine dönük bir plan programı olmayan, eğtimle ilgili bir konuşma dahi yapamayan, sığ dar görüşlü kaba saba bir adamı sırf kendisinin her istediğinin yaptırdığı, emir eri gibi davrandığı için 5 yıldır tutmaktadır. Yazık oluyor Malatya ya

  • Ramazan | 03 Ekim 2019 22:46

    Ali tatlı kendisi başarısız olduğu gibi Yeşilyurt gibi merkez bir ilçenin ilçe müdürü olan Cemal KALAY gibi eğitime dair hiç bir vizyonu olmayan, eğitimin geleceğine dönük bir plan programı olmayan, eğtimle ilgili bir konuşma dahi yapamayan, sığ dar görüşlü kaba saba bir adamı sırf kendisinin her istediğinin yaptırdığı, emir eri gibi davrandığı için 5 yıldır tutmaktadır. Yazık oluyor Malatya ya

  • Eğitim Şart | 03 Ekim 2019 21:08

    Bu adamı savunanlar belli ki ya Bingöllü yada yanındaki yöresindeki kolladıkları.El insaf ya hu.Böyle eğitimci mi olur biran önce gitsin ve sınıf dahi verilmesin,sınıfında batırır.

  • Şube müdürüne cevap | 03 Ekim 2019 19:33

    Sayın müdürüm. Ali Tatlı nın kurumunuz da bazı şb müdürlerine karşı tavırlı olduğunu, bazılarını koruduğunu, görev dağılımında bazılarını kolladığını bilmiyen mi var. İlde yapılan mülakat komisyonlarında ilçelerden görevlendirme yapıp devleti zarara uğrattığını, hatta mevzuatı bile çiğneyerek eğitim kökenli olmayanları bile görevlendirdiğini herkes görüyor ve biliyor. İnşallah gider sizlerde bizler de hepimiz kurtuluruz.

  • Ramazan | 03 Ekim 2019 18:25

    Desteklediği sendika Başkanı son seçimde 54-0 yenildi. Seçim sürecinde Ali beyin gizil destekten açık destek verecek kadar gözünü karartıp müdahil oluyorsa iyi düşünmek lazım Neden bir il Müdürü sendika seçimlerine bukadar müdahil olur. Çünkü esip gürlediği dönemde Kerem bey ve ekibinin destekleriyle ayakta kalmıştır. Tabi oda bunu karşılıksız bırakmamış seçime doğrudan müdahil olmuş akabinde yenilen Kerem Beyi özel büroya almış ve özel büroya uğraşmadan bankamatik memuru olarak göreve devam etmektedir.

  • Malatyalı 44’e Cevap | 03 Ekim 2019 16:33

    Malatyalı 44 merak ediyorum acaba neye dayanarak, hangi veriler ve istatistikleri baz alarak görüp görebileceğimiz en iyi eğitimcilerden olduğu kanaatine vardınız? Yandaş medyayı duymuştuk da yandaş eğitimciyi yeni görüyoruz. Lütfen eğri oturup doğru konuşalım. Yüzde 95’in beğenmediği ve sevmediği bir müdürü savunmak, herkesin göremediğini görmek büyük bir erdem olsa gerek(!)

  • Hacı | 03 Ekim 2019 15:52

    Öğretmen olsa çocuğumu teslim etmem. Muşta görev yaptı bir gram faydası olmadı. Kim konuşsa iyi şeyler söylemiyor. Malatyada eğitime faydası olmadığı gibi özellikle Mesleki eğitimi ayaklar altına aldı. Milyarlarca lira yatırım yapılan okulları bir bir kapatıyor. Şu an ehil olmayan çok yönetici var ama buna söylenecek söz bulamıyorum.

  • Hacı | 03 Ekim 2019 15:49

    Öğretmen olsa çocuğumu teslim etmem. Muşta görev yaptı bir gram faydası olmadı. Kim konuşsa iyi şeyler söylemiyor. Malatyada eğitime faydası olmadığı gibi özellikle Mesleki eğitimi ayaklar altına aldı. Milyarlarca lira yatırım yapılan okulları bir bir kapatıyor. Şu an ehil olmayan çok yönetici var ama buna söylenecek söz bulamıyorum.

  • Ogretmen44 | 03 Ekim 2019 11:34

    Yazıhan'da İngilizce öğretmeni olarak çalışıyorum. Arge ile birçok proje yürüttük. Proje birimi gerçekten alanında uzman kişilerden oluşuyor. İstediğimiz saatte rahatlıkla arıyoruz ve anında dönüt sağlıyorlar. Kesinlikle Arge ile ilgili söylenenlere katılmıyorum

  • Malatyalı44 | 03 Ekim 2019 11:31

    Milli Eğitim Müdürlüğünün içinde olan biri bu yorumların mevcut sendika başkanı ve bir şube müdürü ve cenahındaki birkaç adıyamanlı eğitimcinin ilk günden beri il müdürü olma çabalarından dolayı yapıldığını iyi bilir. Ali TATLI üslubunu sever yada sevmezsiniz görüp görebileceğiniz en iyi eğitimcilerdendir. Adamın hakkını yemeyin. Geldiğinde 60'larda olan sıralamamızı 6. sıraya getirdiğini hepimiz biliyoruz.

  • Hasan | 03 Ekim 2019 10:50

    Ali tatlı malatyadaki meslek liselerini Anadolu liselerine dönüştürerek memleket meselesi olan meslek liselerine büyük darbe vurmuştur.

  • Aylın Öğretmen | 03 Ekim 2019 10:40

    Okullarımıza geldiğinde öğretmenler yüzünü dahi görmek istemiyor, gerisini siz düşünün.

  • Ali | 03 Ekim 2019 10:35

    Bir an önce değişmeli. Geç bile kalındı. Hiçbir yeteneği olmayan kibirli bir adamdan il müdürü olmaz.

  • Kerem yıldız | 03 Ekim 2019 10:13

    Battalgazi'de son olarak açılan ve eğitim kampüsüne taşınan Meslek Lisesi fiziki kapasitesi Meslek Lisesi'ne uygun olarak açılmış ve şehrimiz için sevindirici bir okul olarak yaklaşık 3 yıl önce göğsümüzü kabartmıştır. Bugün anlamsız bir şekilde okul dönüşümü olmuş. Okul Anadolu Lisesi'ne çevrilmiş atölyeler ve yaklaşık 2 trilyonluk Demirbaş malzemesi Atıl vaziyete düşmüştür aynı zamanda öğretmenler bilgisayar bölümü çocuk gelişimi ve elektrik elektronik alanındaki öğretmenler norm kadro fazlası olmuştur. Defalarca İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne gidilmesine rağmen sahip çıkılmamış Malatya'da bu okulu talep yok diye dönüşüm yapılmıştır. Aynı anda özel Mesleki Anadolu lisesi açılmış ve kontenjanı dolmuştur. 9. Sınıfların okullara yerleştirilmesinde okullara yerleştirme olmayan öğrenciler örtülü bir biçimde bu özel meslek liselerine yönlendirilmiştir Şimdi soruyorum Meslek Lisesi memleket meselesi diyen bir anlayıştan Meslek Lisesi'ni kapatan bir anlayışa dönüşen zihniyet Malatya'ya ne kazandırabilir.

  • Clk44 | 03 Ekim 2019 09:51

    Son mülakat sınavında neden sözlük puanından düşük verildi tüm itirazlarına rağmen hala bazı arkadaşlarını notu yükseltilmedi .bu kimi korumak istiyor neden Sayın Bakanın talimatına rağmen neden yöneticilik mülakatlarında sınav puanının altında not verildi.

  • klas malatya | 03 Ekim 2019 08:23

    Sonunda Beklenen Oldu Güzel bir Haber Malatya Kendine Geliyor Günün En Güzel Haberi Bu olsa Gerek. Bay bay Tatlım.

  • Muallime | 03 Ekim 2019 06:55

    Üslüpsuz adam.Nerede ne konuşacağını bilmez.Karşısında iki kişi gördümü ağzından çıkanı kulağı duymaz.Böyle adamları nasıl milli eğitim müdürü yaparlar bilmem. STK lara ve siyasilere hoş görünmekten başka hiç bir derdi olmayan bir adam.Malatyanın eğitimiymiş öğrenciymiş böyle bir derdi hiç olmadı.Tek derdi sınav ücreti yani tamamen duygusal. Hiç bir gün milli eğitime saat 8 de gittiği olmamıştır.

  • ali tatlı gitsin | 02 Ekim 2019 22:04

    bir il müdürü sınıfta öğrencisinin karşısında öğretmeni azarlarsa gerisini siz düşünün o öğretmenin öğrencileri karşısında düştüğü durumu.

  • ali tatlı gitsin | 02 Ekim 2019 22:02

    daha gitmedi mi

  • Muallim44 | 02 Ekim 2019 21:51

    Projeci isimli arkadaş çok isabetli tespit yapmış ,katılıyorum. Müdürlükte ki haksızlık ve liyakatsizligi dile getirirken, işini hakkıyla yapan nadir insanları gözardi etmemek lazım.

  • Projeci | 02 Ekim 2019 20:09

    Yorumların hepsini okudum arge çalışanları ile ilgili bazı yorumlara katılmıyorum. Kaç yıldır tübitak projeleri için arge’ye gittiğimde muhatap olduğum tübitak projelerinden sorumlu kişinin bizlere her zaman çok yardımcı olduğu konusunda hakkını yememek lazım. Duruşunu, konuya hakimiyetini ve çalışkanlığını her zaman takdir etmişimdir. Torpili olmadan argede çalışan nadir insanlardan birisi diye düşüyorum.

  • Resul | 02 Ekim 2019 16:38

    Murat Pek çok komik savunma yapmışsın. O argede çalışanları iyi bilirim. Ne uzmanı. Kim uzman yapmış. Öğretmen ulan öğretmen. Dayısı olan öğretmenleri doldurmuş oraya. Öğretmenlikten uzmanlık mı var. Boş konuşma.

  • Ben Olsam | 02 Ekim 2019 16:33

    Ben Ali Tatlı olsam bu yorumları gördükten sonra çıkar ya kendimi savunurum ya da 5dk bu görevde durmam. Şöyle olmuş böyle olmuş önemli değil. Neticede herkesin tek dediği şey Liyakatsiz kibirli olması. Çocuklarımızı veriyoruz okullara ama balık baştan kokmuş.

  • Hakan Mert | 02 Ekim 2019 16:06

    Bu siteyi finanse edenler anlaşılan MEM müdürünü sevmiyor. Koyduğunuz resimden belli bu .Haber içerikleri ideolojiniz hakkında bilgi veriyor.Müdür inançlı biri olduğu için saldırın bakalım.Ne kadar halktan gelen varsa linç edin.

  • RAMAZAN TORUN | 02 Ekim 2019 15:54

    Geçen yıllarda liselerde ortak sınav yapıldı. Arge birimine bağlı ölçme değerlendirme birimi yaptı. Sorular çalındı. İşin başıba bulunan Beye birşey olmadı gariban bir öğretmene ceza verildi arge de bile olmayan öğretmene. Ayrıca sorular nerede basıldı. Neden Matbaa bölümü olan Yunus Emre Endüstri meslek lisesinde basılmadı acaba.

  • şube müdürü | 02 Ekim 2019 14:50

    il milli eğitimde görev dağılımı neden değişmiyor. Neden bazı kişiler akar su başlarında oturuyor Neden koca koca müdür yardımcıları dururken görevlendirme müdür yardımcılarına önemli pardon paralı birimler veriliyor. Bir çok şube müdürü adeta pasif işlere verilmiş yatışta bekliyor Ar ge çocuklarını yanından ayırmazken yöneticilerin hiç bir yanında neden yok Hiç bir toplantıda neden müdür yardımcıları yanında yer almaz...............

  • ak sevda | 02 Ekim 2019 14:37

    Bu adamı kim koruyor Hangi vekil arkasındaysa çıksın erkek gibi desin ki ben bu adamın ardındayım biz de ona göre karşımıza onu alıp ona yazalım. Hiç seveni yok ama altı yıldır burada. Sahipsiz memleket Malatya. İl başkanı ne iş yapar hiç mi okullarda yaşananlar kulağına gitmiyor.

  • YETER | 02 Ekim 2019 14:09

    Malatya kalk ve yürü eğitim nereden nereye geldi değiştir malatya.

  • Selim | 02 Ekim 2019 14:05

    AR-GE nin başındaki zat. Muşta ne haltlar yemiş ve tarafınızdan kapatılmış yetmezmiş gibi Malatya ya getiriyorsunuz. Okullarda yapılan projeler bu zat tarafından degiştirilip yılda birkaç defa yurt dışına gitmesini bilmeyen yok. Sayın Valimiz bir ankat yaptırsın. Bu müdürden kaç kişi memnun. Sahip çıkan siyasiler,STK lar ve AR-GE deki arabulucularla bu işi yürütüyor. Nezamana kadar bu saltanat devam edecek???

  • Malatyalı | 02 Ekim 2019 14:03

    Başarının göstergesi istatistiktir.istatistiklere göre Malatya yerlerde sürünmektedir. DEĞİŞİM VAKTİ GELDİ ALİ TATLI DEĞİŞMELİ

  • gitsin | 02 Ekim 2019 13:43

    gayet iyi tanıyoruz iyi yaptığı bir şey var mi deseler inanın yok sadece yorumların genelinde bahsedilen kibir abidesi

  • ali tatlı gitsin | 02 Ekim 2019 13:41

    tek kelime ile yeter yıllardır malatyada değişim şart

  • bıkmış | 02 Ekim 2019 13:40

    gerçekten artık gitsin kendi memleketine hizmet etsin biz bize malatyalı isini bilen işinin ehli bir müdür buluruz

  • Bingöllü | 02 Ekim 2019 12:43

    Sevimsiz bir Kibir abidesi... Torpille geldiğini her ortamda belli eden şahsiyet... Malatya için 6 yıllık bir kaybın baş aktörü... İl argeye Okulda derse giremeyen zavallı, beceriksiz, bomboş insanlarla il yönetmeye çalıştı onu da eline yüzüne bulaştırdı... Bakın burası çokomelli :) Kernek lisesi müdürü Orhan bey in o müthiş makalesi (Malatya üniversite sınav yerleştirmelerinde aslında nerede?) makaleye il valisinin karşısında o müthiş kibrinden zerre kalmamış müdürümsü :) okulların yer değişikliğini bile becerememiş biri. E torpille müdürlük bu kadar oluyor..

  • Salih Yılmaz | 02 Ekim 2019 12:32

    Murat pek argede iki uzman varsa 30 da gereksiz adam var. Yazıhanda ki anaokulu öğretmeni ne uzmanıdır. 20 mayıs da alınan din kültürü öğretmeni ne uzmanıdır. Kitap yazım komisyonları var bunlarda kavi işi biliyor. Ferman bey dışında kaçı ehil. MURAT bey iş güvenliğinde iyi ya pöyürgeden yeni gelen kıçı nryşn uzmanı arge paralel MEM başında ki kişi bingöllü bunun yüzünden Bilen bey ceza aldınrn argryi biliyorum bana anlatma sayın Murat Pek yolun donu görünfü.

  • Murat PEK’e Cevaben | 02 Ekim 2019 12:25

    Murat bey sanırım siz ya ARGE’desiniz ya da Bingöllüsünüz. Zira bu grupların dışında müdür beyi savunan kimse yok.

  • Murat pek | 02 Ekim 2019 12:05

    Yapılan yorumlar öğretmen değilde daha ziyade gezivari kişilerin yorumları. Bilimsel veri yok malatya sınavlarda nerede Suriyeli ogrenciler olmada nerede olurdu.Argeyi bile eleştirmiş bazilari ayio yahu alaninda uzaman olanları degil norm fazlalarını mi çalışırsın.

  • Mehmet Ali Hansu | 02 Ekim 2019 11:53

    Haber için teşekkür ederiz. Basın bir güç ve bu güç ilk kez Malatya için çok elzem bir haber yaptı. Sayın Müdür okullarda kaynak kitap denetimi yapıyor. Çocukların çantalarına kadar bakılıyor. Malatya Anadolu lisesi Müdürü kaynak kitaptan dolayı görev değiştirme cezası alıyor görev yeri değişiyor. Kendi çocukları özel okulda okuyor. Kaynak kitap fiyatları ateş pahası bu okulda kendiside alıyor. Bu nasıl bir anlayış. Başka bir okulda baska nedenle okul müdürü görev değişikliği alıyor öğretmenler gidip görüşüyor ceza Sümen altında tutuluyor Böylece okul müdürü Görevine devam ediyor. Bu nasıl oluyor. Ilin siyasetçileri Bütün bu olanlardan haberdar olmasına rağmen yalnızca izlemekteler. Ak partinin Malatya da sonunu getirecek bu müdür.

  • Matematik aşkı | 02 Ekim 2019 11:00

    Gurur kibir abidesi müdürümüzün gideceği haberini duymak bile malatya mem personelini heyecanlandiriyor sanırım.

  • Ahmet | 02 Ekim 2019 10:46

    Gitmesi ilimiz için çok iyi olur müdürümüzün malatyalı olması ilmiz açısından daha hayırlı olur

  • Mahsun yılmaz | 02 Ekim 2019 09:32

    Iyi

  • mahmut | 02 Ekim 2019 09:30

    öncelikle malatyada işin ehli mi değil mi ona bakılmadan siyasiler kim olsun istiyorsa o oluyor. bu da dogal olarak cocuklarimizi olumsuz etkiliyor malatya bizim cocuklar bizim ve iyi düşünüp bu işi yapabilecek malatyalı, malatyayı seven bir kisiyi görmek istiyoruz

  • mahmut | 02 Ekim 2019 09:22

    bence gitmesi isabet olur daha verimli müdürler lazım çocuklarımız için

  • Malatyalı | 02 Ekim 2019 08:49

    Bir an önce inşallah

  • Müdür | 02 Ekim 2019 08:42

    İlimiz için gitmesi iyi

  • Öğretmen44 | 02 Ekim 2019 08:36

    Ak partiye en çok bu ve bunun gibilerin uzantıları zarar veriyor. Sayın il başkanı bu konuda inisiyatif alıp, bu kişiyi tez zamanda görevden aldırmalı. Geldiği günden beri yapılan tüm icraatleri özellikle kendine yakın olan isimleri birer birer hangi okullara müdür atadığı ortaya çıkarılmalı. İlçelerde il içine normal sıra ile gelmesi mümkün olmayan öğretmenleri nasıl merkez okullara müdür yaptığını açıklamalı. Kendine yakın isimleri çok yakınına alarak yaptığı gizli kapaklı işleri nasıl sakladığı ortaya çıkarılmalı. Malatya'nın eğitimi adına yapılması gereken işlerle uğraşması gerekirken, sendika başkanı ile çekişme halinde. Yüzü de kendisi de çok eskidi.... Gitsin bir an önce

  • Vizyonsuzluk | 02 Ekim 2019 08:08

    Bu müdürün yaptığı tek şey keyfi uygulamalar yapmak. Mesela yığınla öğretmeni arge ve özel büroya toplayıp sadece kendisini cilalatacak reklam işler yaptırıyor. Kendisini seven de sadece bu yığın öğretmen grubu. Oradan burdan toplamış kişileri. Malatya'ya zerre faydası yok. Öğretmenlerin ?'u sevmiyor. Yüzde bir de argeye topladığı bankamatik öğretmen grubundan oluşuyor.

  • Yeter | 02 Ekim 2019 07:28

    Nezaketsiz bir kişi.De get artık yeter faydası varsa.

  • Hakan | 02 Ekim 2019 06:24

    Çok isabet olur imam hatipe denetlemeye cuma vakti gidipte öğretmenlere cuma namazı kildirmayan adam. adı tatlı kendi ekşi surat

  • Matematik Öğretmeni | 02 Ekim 2019 00:16

    Geçmişine baktım. Vekaleten İlçe Milli Eğitim müdürü olmuş, 2 ay sonra başka bir ilçeye müdür olarak atanmış. Sonra il milli eğitim müdürü olmuş ve Malatya'ya gelmiş. Basamakları hızla atlamış hem de bir iki yada filan. Liyakatsiz insanları bu görevlere getirirseniz işte böyle çuvallarsınız. Bir adamın arkasından hiç mi kimse iyi bir şey söylemez. İnsanlara tepeden bakan biri böyle görevlere getirilince millet Ak Parti'ye sırtını dönüyor.

  • Doğukan | 02 Ekim 2019 00:06

    Hiç mi seveni yok bu adamın. İlginç... Ben olsam kendim bırakır giderim.

  • Yolun sonu | 01 Ekim 2019 23:31

    Soru 1-Çocuklari hangi ozel okulda okur? 2-3 çocugu ozel okolda nasil ukur 3-kisi basina 25000 tl okul ucreti nasil oder yada odemez mi..........bugunluk

  • Sınıf Öğretmeni | 01 Ekim 2019 23:21

    Değişmesi iyi olur. Önce sevilmek lazım. Sevemedi kimse.

  • Adalet | 01 Ekim 2019 21:50

    Değişmesinde fayda olacaktır.Kamuoyunun ve Milli Eğitim camiasının beklentisi bu yöndedir.Merkezi okullara yapmış olduğu müdür atamalarının yeni gelen yönetim tarafından acilen sorgulanması gerek.

  • Okul Müdürü | 01 Ekim 2019 21:49

    Güle güle datlım.

  • Ali | 01 Ekim 2019 20:09

    Kendisini kaba üslupsuz kötü biri olarak biliriz.Malatya ya bu kadar kötūlük yeter. Bu adami kim koruyor? Bir tane seveni yok (2-3 Bingöllü disinda) ama 6 yildir Malatyada.Yazik Malatyanin gelecegine

  • İrfan | 01 Ekim 2019 19:37

    Çok bile durdu.Gitsin memleketine oranın içine etsin.

  • Eğitimci | 01 Ekim 2019 19:30

    Yanındaki Bingöllüler dışında seveninin olduğunu sanmıyorum. Başarısız, üslupsuz ve insanlara tepeden bakan biri. Değişmesi ilimiz için ve biz öğretmenler için elzemdir. Bir anca gitmeli.

  • Melidia | 01 Ekim 2019 19:26

    Çok isabetli bir karar olur. Zira kendi personeli başta olmak üzere kimse onun tavrından ve üslubundan memnun değil.

  • Öğretmenin biri | 01 Ekim 2019 19:06

    Geç kalındı bile.Adam da ne insanı ilişkiler bakımından liyakat var ne de mesleki bilgi birikimi var.Antipatik,asosyal bir kişilik.Şöyle adam gibi adam Caner GÜLER yakışır Malatya'mıza.

  • Salih Yılmaz | 01 Ekim 2019 18:19

    İl Müdürü asla değişmez müdür kendini sağlama almış biri Arge ve özel büroya hatırı sayılır kişileri koyarak okulda olması gereken öğretmenleri bankamatik memuru gibi çalıştırarak siyasilerin ve sivil toplum kuruluşlarının isteğine uygun bir şekilde hareket etmekte Örneğin din kültürü ve ahlak bilgisi olan bir öğretmen 20 Mayıs Vakfı Turgut Özal Anadolu Lisesi'nde görev yapması gerekirken özel büroda çalışıyor yine yazıhan'da anaokulu öğretmeni olan bir kişi Milli Eğitim'de Arge biriminde çalışmakta bu örnekleri çoğaltabiliriz yine özel büroda Avrupa Birliği projeleri için kullara gönderdiği bir şahıs tarafından okulların aracı firma ile anlaşması sağlanmış Bu anlaşma sonucunda okul müdürlerinden biri ceza yemiştir Buna da kimse sesini çıkarmamıştır yine en son il müdürü bakan Bey geldiği zaman Çalışma arkadaşları olarak il müdür yardımcıları şube müdürleri ve ilçe müdürlükleri değil de Arge ve özel büroda çalışan kişileri tanıtıp onlarla programı yapmıştır. Buna da kimse sesini çıkarmadı. Onun için sayın müdür istemese kimse gönderemez.

  • Turabi | 01 Ekim 2019 17:35

    Milli eğitim müdürünün kim olduğu çok da önemli değil bir il için. Müdür olan sadece bir koltuk sahibi olmuş olur o kadar.

  • Melek | 01 Ekim 2019 14:46

    Yıllardır anlamış değilim. Bir ilin eğitimi neden profesör hocalara emanet edilmez.

  • Davut | 01 Ekim 2019 13:39

    Yorumlara istinaden; Okul müdürüsünüz ama her şey yazarken bitişik yazıyorsunuz. Öğretmensiniz ama insanlara tip diye hitap ediyorsunuz. Bu haberi kim yazmışsa yorumları da O yapmış zannediyorum. Bu veriler gerçeği yansıtmıyor. Asparagas haberler bunlar..Bu yorumum yayınlanırsa da helal olsun size diyeceğim.

  • Siyasi | 01 Ekim 2019 11:54

    Bingöllü bakan Cevdet Yılmaz getirdi buraya. Dayı meselesi. Eğitimin düştüğü durum.

  • Malatyalı | 01 Ekim 2019 11:52

    Gittiği yerde zoraki makamından dolayı saygı bekliyor. İl millî Eğitim Müdürü demek eğitimin her harfini yutmuş şahsiyet demek.

  • Ebubekir | 01 Ekim 2019 11:45

    Malatya'ya yakışmayan biri. Gitsin zaten.

  • İhsan | 30 Eylül 2019 23:33

    Rahat ol Malatyam. Bizdeki bu siyasiler olduğu sürece,degil 32.sıra 81.sıraya düşsek bile bu müdür kalıcıdır. Vesselam.

  • Okul Müdürü | 30 Eylül 2019 21:57

    Merkezde görev yapan bir okul müdürüyüm. Tabiki ismimi gizli tutacağım ama söylemesem içimde kalır. 22 yıllık bir eğitimciyim. Milli eğitim müdürü herşeyden önce geldiği yeri bilmeli. Ben okulumda öğretmen olarak 1 gün bile tutmam.

  • Öğretmen | 30 Eylül 2019 21:52

    Bir öğretmen olarak söylüyorum çok itici bir tip. Gittiği yerlerde konuşmasını bilmez lafını bilmez. Gitse iyi olur.

  • Halis Mert | 30 Eylül 2019 21:46

    Bir milli eğitim müdürü düşünün ildeki öğretmen ve eğitim camiasının hiç biri sevmiyor. Öğretmen arkadaşlarımın hepsi arkasından kötü konuşuyorsa kendisi bıraksın gitsin.

BUNLARA DA BAKIN