Belediye personeli huzursuz

Belediye personeli huzursuz.

Belediye personeli huzursuz
Özel Haber
Belediye personeli huzursuz.

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Malatya Büyükşehir Belediyesi 500 personelini kısa çalışma ödeneğinden yararlandıracak. Personeller huzursuz.

 

Büyükşehir Belediyesi COVİD-19 nedeniyle yaptığı kısa çalışma talebinden dolayı 500 personel huzursuz.

Haber Merkezimize gelen bilgide, Belediye kısa çalışma başlama tarihinden önceki 60 gün hizmet akdine tabi olan ve son üç yılda 450 gün süreyle prim ödemiş olan yaklaşık 500 personelini bu kapsama koydu. 500 personelin maaşının yarısını İŞKUR ödeyecek. Personellerin sigortası yarım ay eksik yatacak.

 

Bazı Personellerin bu programa dahil edilmemiş 30 gün tam SSK normal maaş aldıkları iddia ediliyor.

Son Güncelleme: 12 Mayıs 2020 22:48

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 31

  • Selim efendiye cevap | 14 Mayıs 2020 23:31

    Biz personel olarak selahattinin akrabalari haric hic bir personel seloyu istemedikki zaten gelmis burda bilmedn yorum yapiyorsun alkis tutanlar akrabalari ilkokul mezunu 10 bin maas aliyor diyoya selo hah iste onlar alkis tutanlar biz degil önce bi ogren sonra yorum yap

  • Bekir | 14 Mayıs 2020 20:04

    Yok ilk okul mezunu 10 bin TL alırmış yalan vallahide yalan billahide yalan adamlar algı yapıyor çamur at izi kalsın kendilerinin akrabaları alıyor maskinin genel müdürü en yakın derecede akrabası ne kadar alıyor açıklasın bunlar hep yalanla dolanla geldiler buraya kendileri çok dürüst

  • Selim | 14 Mayıs 2020 03:08

    Siz belediye çalışanlarına müstehaktir. Salahattin Gürkan gelmeden daha onu ovenler hacı dan ahmetten kurtulduk diyenler selahatin gelir gelmez maaşları düşürdüğünde alkışlayanlar selahattinin yalanlarına tezahürat yapanlar sıra şimdi sizde. Daha dur sıra alkış tutan malatyalı esnafa vatandaşa gelecek. Selahattin kendisi ve ailesinden baska kimseyi önemsemez sevmez. Adam yalan makinası. Şimdi biri desin ki böyle bir durum var. Yok der. Salahattin Malatya'ya gelmiş en kötü belediye başkanı. Dua edin tez zamanda gitsin. Yoksa mahvedecek Malatya'yı. Kapasitesi Malatya'yı kaldıracak gibi değil. Ben de umitliydim ama yok.

  • Kemal | 14 Mayıs 2020 02:29

    Sevgili yorumcular ben belediye personeliyim hani kiskananlar varya personeli simdi size aldigim maasi ve aciklamayi yapacam; bakin arkadaslar ben kirek operatoruyum :) aldigim maas 2600 tl evliyim ve 2 cocugum var simdi 2600 tl icinde benim agi yani asgsri gecim indirimi cocuk parasi var gunluk 10 tlden 300 tl yemek param var servis yok 250 tl yol parasi var simdi bunlari dusun 2600 ortalama 150 cocuk parasi agi 2450 kaldi 300 de yemek parasini dusun kalan 2150 250 tl yol parasini dusun kalan 1900 tl bunumi kiskaniyorsunuz anlamadimki ? Fabrikada adam 2 cocuklu birisi ortalama 2400.2500 aliyor yemek yol parasi firma veriyor benden daha yuksek aliyor onu kiskanmiyonuz ama bayramda depremde her kosulda tehditle calisan 1900 tlye cani cikan bizi kiskaniyorsunuz walla sizde degisiksiniz 4.5 alan yokmu varr onlarda zaten torpilli adam ise dogru durust gelmiyor ama aliyorcgidin onlari kiskanin be kardesim sahsen ben kiskaniyorum keske bi daymda benim olsaydi da bende okadar maas alip makam mevki sahibi olsatdim okumadan kim istemezki ?

  • Aziz | 13 Mayıs 2020 21:11

    Mühür kimdeyse Süleyman o :) Reis takdir etti Malatya nin yüzde 70 i EVET dedi Size geçmiş olsun 4 yıl daha çene yoracaksiniz.. Başka kimse de kalmadı etrafınıza bakın 1 yılda tasfiye oldu hepsi Reis güçlü destek veriyor netice: tüm varınız yoğunuz Selahattin Gürkan haydi hayırlı olsun

  • Ümit | 13 Mayıs 2020 18:10

    Benim kuzenim inüversite mezunu belediyede çalışıyor statüsünü maaşını düşürüp statüsünüde küçümseyerek değil ilk okul mezununu veriyorlar bunlarda hak adalet yok burda birde yorumla temize çıkarıyorlar zaten kimse artık bunlara inanmıyor Yakan dolan iftirayla biryere gelemezsiniz herşey ortada Allah islah etsin ne diyeyim

  • Çırmıktılı | 13 Mayıs 2020 16:44

    Diger sitelere de bakın. Son dönem özel görevli arkadaşlar dışında kimse başkan hakkında olumlu birşey yazmıyor. Görevliler de savunmaya övmeye çalışıyor ama savunulacak bir yeri yok napsınlar.

  • Bünyamin | 13 Mayıs 2020 15:15

    Sayı 500 değil Maski ve şirketler de dahil edildiğinde çok daha fazla. Çalışmıyor deyip çalıştırdığında veya fazla mesai yaptırıp ücretini ödemediğinde çalışma bakanlığına şikayet ederseniz müfettiş gönderiyorlar tespit yaptırıp ücretleri hesaba yatırıyorlar. Geçen yıllar Maski'de bu durum yaşandı. Ama şikayet edeni dolaylı öğrenebiliyorlar. O yüzden iş sendikalara düşüyor.

  • Bıdı bıdı | 13 Mayıs 2020 14:38

    Bu 500 personel çalışan işci olacaktır. Birim müdürleri amirler VS onlar da olsun bakalım ne oluyor. Olan asgari ücret ile çalışan adama oluyo. Birim müdürleri 5 binden aşağı almıyor haydi onlara yapılsın.

  • Rıfat | 13 Mayıs 2020 14:28

    Selahattin başkan personel maaşından başka birşey düşünmüyor vizyon meselesi tabi

  • Sedat | 13 Mayıs 2020 12:20

    Selahattin başkanın önünde bu kadar iş arayan listesi varken çok şansınız yok. Kısa da olsa uzun da olsa mecbur.

  • Sümeyra Yeniden | 13 Mayıs 2020 11:17

    Ohooo sanki dersin adamların maaşlarını vermiyorlar , zulüm ediyorlar. Abartmayın bu kadar . Tüm il ve ilçe belediyelerin başvurup uyguladigj bir sistem. Sanki bir tek Malatya'da var algısı yaratmayın. Makul olun biraz kimse maddi anlamda bir sıkıntıya düşmeyecek ki.

  • Vatandaş | 13 Mayıs 2020 10:13

    Ben hala belediyenin böyle bir hata yapacağına inanmıyorum çünkü adamı tam çalıştırıp da yarım çalıştı üzerinden işlem girmek yasadışı ya bu vatandaşlar çalışırken sigortasız olduğu günlerde başına bir şey gelirse hepsinden ötesi de ilahi Adalet ama ben şahsen böyle bir şey yapacaklarına hala inanmıyorum bekleyip göreceğiz

  • celo | 13 Mayıs 2020 10:10

    sendika nerde B.. nerde ikinci defa aynı delikten sokulan personel nerde promosyon parası nerde kesilen maaş verilmeyen mesai nerde hadi hak iş gelsin kurtarsın sizleri arasın haklarınızı

  • Malatyalı | 13 Mayıs 2020 10:04

    Bütün belediye personelleri bu durumdan rahatsız. gelip geçen tüm yönetimlerin yaptığı tek bir şey var oda gariban insanların ekmeğiyle oynamak. Vasıfsız kişiliksiz liyakatsiz yalakaların hakkını çok rahat aldığını görmekteyiz. onun dışında maaşını helal kazanmaya çalışan kim varsa hep ezilen taraf oldu. haberde eksik bile yazılmış yapılan adaletsizlikler. ancak şu unutulmamalıdır ki bu sadece bu yönetimin yaptığı bir uygulama değildir. bu duruma sessiz kalan personel düşmanı daire başkanları ve şube müdürler ve yönetimin kuklası olan sendikaların da payı büyüktür. Esnek çalışmadan da faydalananlar zaten işe doğru dürüst gelmeyen torpilli kesimler oldu. ancak işe tam gelen garibanın maaşı kesildi. biz hakkımızı helal etmiyoruz. sanal haberin de bunları dile getirmesi bazılarının zoruna gitmiş. zulüm karşısında sessiz kalan dilsiz şeytandır. teşekkürler sanal haber

  • Nuri | 13 Mayıs 2020 09:41

    Okuduklarimdan anladigim, belediye en alttaki işçinin sırtından hem iş yapıyor hem tasarruf ediyor hem de o işin reklamını yapıyor. Üst tabaka ise bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyor! Umarım yaniniza kalmaz...

  • Metin | 13 Mayıs 2020 07:57

    Sadık bey burda yalan konuşarak algı yapma Malatya sanal haber gerçekleri yazmış zoruna ne gidiyor belli senin gibi burda hatasını körelmeye gelmiş biraz daha zorla maaşını yükseltsinler biraz daha gayret Sadık bey tek nefsim diyorsun ama burda 500 kişiden bahsediliyor

  • Serkan | 13 Mayıs 2020 07:48

    Bu klavyeci yalakacıları nerde işte tam sigorta gösterilen onlar reklamcıları işleri güçleri reklam bunların bunların

  • Hasan | 13 Mayıs 2020 03:14

    Ben belediyede çalışıyorum esnek çalışma diyorlar tam zamanli çalışıyorum bu başkan işçi düşmanı maaslarimizi kesti sustuk tasarruf tedbirleri dedi ihaleleri iptal etti çok geçmeden yeni araç ihaleri yapıyor.bizden kestiği para ile şov yaparak kilise restorasyonu yapıyorlar.idarecilerin gözünde bizler değersiz ola biliriz fakat şunu biliniz ki bir insan baba ise onun çocuklar inin gözünde değerlidir.bizler alinteri ile çalışan insanlarız hakkımı asla helal etmiyorum yazın sıcaklığı kışın soğukluğu hep biz işçilerin sırtında geçiyor.evet bizi bir türlü mutlu edemiyorlar diyen Ahmetbey kardeşime de rabbim sahada asfaltda çalışmayı nasip etsin inşallah.

  • Kimler geldi kimler geçti buda geçer | 13 Mayıs 2020 02:27

    Geçmis senelerde boşta olan vasıfsız olan kişilerin bu dönem biryerlere gelerek babam babam demesiyle diger işçilerin hakkı yenmiş kimin umrunda saksakcilari peşinde sadace mübarek ayda Allaha havale edin kul bilmezse Allah bilir . Yorum yapan saksakcilar keyfiniz yerinde atıp tutarsanız bu taraf da yiyin diger tarafta çıkması zor olur belki emekli olunca çıkar diger tarafada kalmaz helali kul hakkını bilmeyenler in son zamanlarına bakın yeter

  • Ömer | 13 Mayıs 2020 01:17

    Bu işi sadece Türkiye de Malatya Büyükşehir Belediyesi yapıyormuş gibi haber yapmayın. Türkiye de tüm belediyeler başvuru yapmış. Her işi çok güzel yapıyor diye haberleri yapılan ilçe belediyeleri de başvuru yapmış. Oradaki personel huzurlu sadece büyükşehir personeli mi huzursuz. Ramazan ayındayız.

  • Hak edene verin | 13 Mayıs 2020 00:43

    Güvenlik personeli,yol asfalt,temizlik ve ilaclama bunlar aklima gelenler.bunlar esnek calistirilmadi surekli görev basindalardi burda bir ayrim yapilmasi gerekiyordu.esnek calisan birimler belli kişi kişi işe gelmeyenler belli.esnek calisanlar surekli gelenlerden ayirt edilip ona göre maaş duzenlemesi yapılmalıydı.bir ayda 15 gün gelendende kes.surekli hic tatil yapmadan 30 gün işe gelendende kes.ohhhh ne ala memleket.surekli calisanlara haksizlik oldu bu.bunlar ayirt edilmeliydi.yazik günah

  • Sadık | 13 Mayıs 2020 00:25

    Huzursuz olan personel değil sizlersiniz....belediyede çalışan maaşlı hainlerin doyumsuz hasetliği!!! hortumu kesilmişlerin iş ortağı “sanal haber” tabi ki rahatsız olacak.Sizi Rahatsız eden tek şey ADAM GİBİ ADAM SELAHATTİN GÜRKAN

  • VforVandetta | 13 Mayıs 2020 00:16

    Tıpası yiyen harekete geçsin. Ancak ordan burdan yazarsınız. Biz böyle tırsak olduğumuz sürece ensemize vuran çoook olur. ????????

  • Vatan sağolsun | 13 Mayıs 2020 00:05

    Bir şehir düşünün ki tecdeden yesiltepeye kadar karanlıkta gözgöze görmüyor ,caddelerde ne sokak lambası var ne otobüs çalışıyor, güngörme caddesi otobüsü saate bir çalışıyordu,25 gündür hiç çalışmıyor biz.Malesef bunları biz seçtik, suçlu biziz. Personelin çoğu uyanık geçiniyor ,deve kuşu tabirni kullanmak istemiyorum

  • Belediye personeli | 13 Mayıs 2020 00:00

    Şahsen bende belediye personeliyim ama bir yorum rahatsız etti idari izinli personelden bahsetmiş bende kronik hasta olduğum için idari izin kullandım ancak bir kıyak filan olmadı bilakis daha mağdur olduk hala kısa çalışma ödeneği verilmediği gibi yemek ücreti de alamadık yani bu süreçte herkes zararlı çıktı gerek maddi gerek manevi 4D kapsamına geçen hiçbir kurum bunu yapmazken adı 4D li olan bizler yine mağdur olan taraf olduk ne bileyim yazılacak çok şey var ama içimizde kalsın intikam alanların en hayırlısı yaradandır muhakkak mazlumu görür ona havale edelim.

  • Yagmur hep denize yagar | 12 Mayıs 2020 23:35

    şundan kimsenin şüphesi olmasın ki bu 500 kişi işe gelmeyen idari izinli olanlardan hariç olacaktır. sorun şurda virüs demeden yol altyapı fen işleri virüsle mücadele eden ilaçlama personelleri vb bir gün bile tatil yapmayan personeller eksik ssk kısa vadeli hakedişler yapıldı idari izinde olup bir gün bile işe gelmeyen kıyak tayfalar bundan hariç 30 tam gün ssk yapıldı bunlaryorum degil daire başkanlıkları hakedişleri resmi imzalı kanıttır.... Sizi Allah a havale ediyorum diyen çocukların feryadını duyan Yüce Allah gece gündüz halka hizmet için çalışıpda eksik ssk eksik maaaş alacakların feryadınıda duyar yarabbi... adaletli olunsaydı çalışana tam maaş veilseydi idari izinli işe gitmeyenlere kısa vadeli çalışma uygulansaydııı ..Allah dan korkun . biz inandık demeyle herşey bitmiyor...

  • Büyükşehir | 12 Mayıs 2020 23:34

    Bir çok personel fiili olarak çalıştığı halde işsizlik ödeneğinden yararlandırılıp gösterilecek ve belediye devleti aldatarak işkurdan katkı sağlayacak. Bu İşkur’un sorumluluğunda ve mutlaka yerinde denetim yapmalı. Resmî bir kurum bunu yapmamalı. Yazıktır!Bu nasıl bir anlayış,sürekli işçi üzerinden tasarruf yamayı bir yönetim şekli olarak sergiliyor. Seviyesizlik.

  • Ahmet | 12 Mayıs 2020 23:30

    Bu personel bir mutlu olmadı gitti. Diğer haber siteler de bakıyorum bide bu siteye bu site hep başka bir şeyler yazıyor. Şimdi gerçekten merak ediyorum sanal haberi sadece Malatya’da siz niye farklı haber yapıyorsunuz diğer sitelerde böyle bir habere rast gelmedim.

  • Garip | 12 Mayıs 2020 23:12

    Yarım zamnlı çalışanlar tam maaş alacaklar tam zamanlı çalışıp izin kullanmayanlar eksik adalet