Başkan Gürkan akrabalarını Battalgazi’ye doldurmuş

Malatya Büyükşehir Belediye başkanı Selahattin Gürkan’ın skandal akraba atamalarının ardı arkası kesilmiyor.

Başkan Gürkan akrabalarını Battalgazi'ye doldurmuş
Özel Haber
Malatya Büyükşehir Belediye başkanı Selahattin Gürkan’ın skandal akraba atamalarının ardı arkası kesilmiyor.

Haber Editörü: Malatya Sanal Haber

Malatya son günlerde birbir ortaya çıkan skandal akraba atama haberleri ile çalkalanıyor. Kamuoyunun tepkiyle karşıladığı yeni akraba atamalarına bir yenisi daha eklendi. Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan Halasının torunu Sedat Aydoğan’ı Battalgazi Belediye Başkanlığında iken önce Battalgazi Belediyesinde özel kalemden istisnai kadrodan memur etti, sonrasında Büyükşehir Belediyesinin Kültür ve Sanat Şube Müdürü olarak atadı.

Aydoğan’ın atama skandalını Malatya Sanal Haber sitemiz yazınca tüm kamuoyu duymuş oldu. Fakat Malatya Sanal Haber sitemize gelen bir mesajda Selahattin Gürkan’ın Battalgazi Belediyesini akrabalarıyla doldurduğu ortaya çıktı. Gürkan, abisinin oğlu Mehmet Gürkan ile ablasının kızı Ayşe Boztaş’ı da özel kalemden geçirerek memur ettiği iddia edildi.

Son Güncelleme: 16 Ağustos 2019 01:09

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz

Yorumlar / 57

  • Hasan Battalgazi | 20 Ağustos 2019 01:01

    Aktolga Yapı Enerji Savunma Sanayi ve Tic. Ltd. Şti. şirketinin kimin olduğunu ve hangi işleri yaptığını araştırın yeterli.

  • Ramazan | 18 Ağustos 2019 16:22

    Ben engelli bir vatandaşım.Benim hakımı yediler,Ekpss de yüksek puanla atadım ama RET geldi,hakkımı helal etmiyorum!

  • Boş laflar | 18 Ağustos 2019 00:04

    Şimdiye kadar büyükşehir personeli olupta havadan çok mesai ile fazla ücret alanları Allaha havale ediyoruz. Millet olarak

  • Turgut Nacar | 17 Ağustos 2019 23:17

    M. S.'ın kaç yakın akrabası Battalgazide işe alındı. Hatta sadece 2019 yılında secim öncesinde kaç akrabası işe alındı? Osman Güder bunlardan kaçını çıkardı?

  • Sadi | 17 Ağustos 2019 19:58

    Bizim maaşlarımızı bayram arifesi düşürüp bize zulmeden Selahattın Gürkan'ı savunanlar bu zulme ortaktır. Onları da Allah'a havale ediyorum.

  • Malatyalı | 17 Ağustos 2019 16:01

    Memur yapmış mütahit yapsaydı keşke. Memur maşıyla 30 yılda kazanamıycaklarını 3 yılda kazanır 360 kişiye bakardı bu üç kişi. Başka bişey bulamadılar başkanım burdan yükleniyolar. Rabbim yar ve yardımcınız olsun.

  • Trol Yalanları | 17 Ağustos 2019 14:52

    20 yılda 3 akraba diyor. 20 değil 15 yıl. Sınavsız memur hakkı sadece son 5 yıl vardı. Son 5 yılda 3 akrabasını sınavsız memur yaptı, onlarca akrabası da değişik pozisyonlarda çalışıyor. Büyükşehirin borcunu anlatırken vadesi gelmiş gelmemiş ayrımı yapmıyorsunuz hatta 3 ile çarpıyorsunuz. Selahattinin bu kadar zulmüne rağmen destekleyenleri Allah'a havale ediyorum.

  • Malatyalı | 17 Ağustos 2019 12:34

    Selahattin Gürkan secim zamanlarinda da TV yayinlarinda zamani gelmemis borclarin oldugun onum disinda piyasaya borcu olmadigini soylemisti. Simdi kalkmis 130 milyon borcu var diyorsunuz. Tabi herkeste ticari zeka olmadigi icin anlamasini beklemiyorum ama sizin elinizde 130 milyon olsa bir kerede bir yere mi baglarsiniz yoksa taksitlendirme yapip o parayi cevirir misiniz? Adam TV programlarinda da soyledi hizmet binasi yaptık sosyal yasam merkezi yaptik engelsiz yaşam merkezleri yaptik diye iller bankasindan kredi kullanıp. Simdiye kadar bunların borcu takir takir ödenip sorun cikmiyor da bundan sonra borc var ödeme yapamiyoriz diyenlere bir bakmak lazim. Ayrıca Selahattin Gürkan 4 dönemde 3 aramasını almis diyorsunuz yani 20 yilda 3 kisi. Aldiklari maas memur maasi bir de muteahhitlerin adlarina yaptiklari tepelere fahri kayahanda mallarinin oldugu yerlerde actigi imarlara bakin. Biz her daim Selahattin GURKANIN arkasindayiz. Sen yatırımlarına devam et yigidim.

  • Metin | 17 Ağustos 2019 03:32

    Birde Başaran elektronik ve aselsan başaran ile bakirci family ile ilgili bilgi edinin

  • Ahmet | 16 Ağustos 2019 21:31

    Öncelikle böyle cesurca bir haberden dolaysızı tebrik edyorum eskilerden bi konuyu paylaşayım sizlerle malum sayın Gürkan Battalgazi beldesine oğlu turanı almıştı açıklama olarak da mühendisler proje yapamıyor diye sayın Gürkan’ın oğlu Turan ziraat fakültesini 6 yılda zar zor bitirdi üstelik en düşük puanlı bölüm tarımsal yapılar ve sulama.. neyse şu aralar Gürkan herkese atıp tutuyor ama kendi yaptıkları daha nice olaylar var

  • Malatya 44 | 16 Ağustos 2019 21:25

    4 dönemdir belediye başkanı selahhatin gürkan 3 akrabasını memur yapmış diye (eminim burdan bu insanlara kadro verilirken liyakat çalışkanlık da ön planda tutulmuştur.) nekadar acımasız eleştiri yapılıyor. Başkan Gürkan malatya arkanda bu fasa fiso haberlere bizler güleriz anca

  • Tek sorun akraba ataması | 16 Ağustos 2019 20:50

    Neden yorumu yayınlamakda ısrarcı oluyorsunuz ne yazdım tek sorun akraba atması olsun milyonlar götürüp kul hakkı yemek olmasında

  • Kadir | 16 Ağustos 2019 20:37

    Arkadaşlar haklısınız ANAYASA mızda torpille akrabayı işe almak yasak ama ortağını, Ahbabını, cemi cemaatinden birini işe almak serbest. Hal böyle olunca çakır ve polatta sıkıntı yok ama gürkanda sıkıntı var.. bence al birini vur ötekine..

  • Kadir | 16 Ağustos 2019 20:30

    Rızkından şüphesi olan tüm belediyeciler burda.. gürkanın yeğeni müdürmüş ama tüm belediyeye emir veriyor diyenler varya! Asıl bu adamdan emir alanlar bunlar, veya emir almak için gözlerinin içine bakanlar.. aldığı talimatı sorgulamadan yapan bu adamlar kim koltuktaysa ağızlarından salya akarak ona bakarlar.. 2 milyar borç ortaya çıkarken "biz ekmeğimizin peşindeyiz" diyenler bugün vatan millet vaaz verir olmuş.. al onu vur ötekine..

  • Gökhan Öztürk | 16 Ağustos 2019 19:47

    S Gürkan’ ın bu kadar yalana başvurup geçmiş idarecilerin hatalarını yüze katlayarak kamuoyunu manipüle etmesinin esas sebebi bence son İstanbul seçim sonuçlarıdır.Siyasette acaba yelpazemi değişiyor kaygısı Gürkan’ı aslında özüne dönme çabası içerisine sokmuştur. AK partiden ne kadar koparırsam o kadar karlıyım diyor bence.Yanılıyormu ?.. benim kanaatim kendince doğru olanı yapıyor ve başarılıda oluyor.Baksanıza hatırı sayılır bir kitle bu halâ bu adamın gerçek niyetini çözememiş.Sadece onun yalanlarını yaymakla meşguller halbuki biraz gerçeği araştırsalar başkalarının günahınıda almayacaklar.

  • Tek sorun akraba ataması | 16 Ağustos 2019 19:19

    Tek sorun akraba ataması olsun trilyonlar götürüp hak yemek olmasın da.

  • Baltazar | 16 Ağustos 2019 19:14

    Gürkan’ın memur atamaları bunlar. Battalgazi’ye doldurdukları diğer akrabalar.Has Karakuzulu Fuat G yakınlarını aynı soyad Battalgaziye sokmadı mı Mustafa S kaç S soyisimli var Battalgazide Yaşar K kaç kişi aynı soyadda. Bomba olan ise gerek bu isimler gerekse belediyede kaç daire başkanı yolsuzluk hırsızlık hile hurdadan görevi kötüye kullanmaktan yargılandı ceza aldı hala davası devam edenler dahil kaç kişi. Bunlar akrabalarına sülalelerine ve keselerine çalışanlar. Halep ordaysa arşın burda. Yakında yargılanan ceza alan sicili bozuk üst yönetim belli olur. Şimdi ben duydum. Selahattin yalanla geldin hiç borcum yok dedin bıraktığın borç 130 milyon hep akrabalarını ve adamlarının akrabalarını almışsın.Sahtecilikten dolandırıcılıktan görevi kötüye kullananları genel müdürler yaptın daire başkanı söylemem gırla. Yalan iftira saldırı Mızrağın çuvala sığmıyor mızrakla iftira yalan ile çok şey yaparsın ama mızrağın üzerine oturamazsın

  • Malatyalı | 16 Ağustos 2019 19:12

    Selahahttin Gürkan Malatyaya gelmis ennn iyi belediye baskanlarindan biridir. Adamin yaptigi yatirimlar ortada. Bu ülkede Damat bakan olmusken memuriyet verdikleri niye bu kadar konusuldu anlayamiyorum. En azindan vermisse de memuriyet vermis digerli gibi çoluğunu cocugunu müteahhit yapip Malatyanin yarisinin sahibi yapmamis. Buyuk sehirin borclarini toparlayıp ödemelere basladigi icin mi bu hırsınız? Ayip ayip karalamayin. Gelen her belediye baskani kendi yakınlarını aldi. Bu kadar mi sizi korkuttu aciklariniz ortaya cikacak diye saldiriyorsunuz. Battalgazi yeni belediye baskani da yakinlarini aldi Yeşilyurt belediye baskani da. Buyuksehirin ne aciklati varsa artik surekli ustunu ortmek icin bu haberleri gundeme getiriyorlar

  • VELİ | 16 Ağustos 2019 17:20

    OTOBÜSLERE MOTAŞ ZAM YAPTI SELAHATTİN BEYİN HABERİ YOK DER Kİ DERDE SAYIN BAŞKAN

  • Gerçekleri gör | 16 Ağustos 2019 17:06

    Hasan Dağlı kardeşim sanal haber Motaşı neden eleştirmiyor demişsiniz. CİMERE MOTAŞ zammı şikayeti yağıyor haberinidemi görmediniz.. Ne yani şimdi sanal haber Malatya da su çok ucuz mu diyor.. Haberi okurken ön yargı ile yaklaşmayınız..Konteynır kentte esenlik marketi kapatıldı yirmi iki çalışana kapı gösterildi..Şu ana kadar iddialara göre 37 esenlik çalışanının işine son verilmiş deniliyor.Peki bu insanların bir anda kapı önlerine konmasına nasıl bir açıklık getireceksiniz..Amaç üzüm yemek bağcıyı döğmek değil..İllaki makamdakiler akrabalarını göreve getirmişlerdir..Kimse sütten çıkmış ak kaşık değildir..Ama böyle bir şey yok derseniz birileride yok dediğiniz şeyleri ispat eder önünüze koyar.

  • Hasan ateş | 16 Ağustos 2019 16:45

    Ayrıca ESENLİK şirketine Ö. adlı yeğenini (kız kardeşinin oğlu) Genel Müdür yardımcısı yaptı. Ve Esenlikten atilanlarin tesbitini ve işlemleri o yapıyor. Genel müdür A. Ü. sadece vitrin. Asıl işi yeğeni Ö. bey üzerinden götürüyor. Şimdiye kadar 37 garibanın işine son verdi. Bilginize

  • Hasan ateş | 16 Ağustos 2019 16:42

    Gerçekleri yazdığınızdan dolayı teşekkür ediyorum. Malatya yerel basını sanki dilini yutmuş gibi tüm yanlışlara suskunlar

  • Boş laflar | 16 Ağustos 2019 16:20

    Neden yorumları kaldırdınız hakaret içeren yorumları saatlerce açık açık yayınladınız. İşiniz sadece eleştiri ve karalama

  • Sami | 16 Ağustos 2019 16:03

    Bakın geçmiş döneme Haci Uğur Polat ve Ahmet Çakırın kaç yeğeni belediyede. Kimlere ozel kalemden memurluk vermiş. Kimi müdür daire başkanı yapmış. Hacının kardeşlerini yeğenlerini değil belediye bunyesinde calismak belediyenin yaninda yoresinde gören var mı? Allahtan korkun. Birini övüp birini eleştirirken adaletli olun. Allah elbet hesabını soracaktır

  • hasan dağlıya cevap | 16 Ağustos 2019 15:59

    sayın hasan dağlı delikanlı gibi bir tane hacinin yada çakırın yakın akrabasını özel kalemden memur yaptıgını açıkla ispatla yaptıgın yoruma katılayım ve selahattin başkana anlayışlı olayım bir tane gösteremezsin yok çünki . Ö yegeni esenlikte genel müdür yardımcısı bir yegeni şube müdürü S. liseyi açıktan 10 senede zor bitirdi üniversite mezunu bile deil şimdi daire başkanlarına emir veriyor biri abisinin oğlu m. gürkan özel kalmeden memur yaptı birde ablasının kızı a. boztaş elazığdan gelip gidiyor işe kaç tane de dışardan polis uzman cavuş yakınını getirdi belediyede amir yaptı git battalgazi belediyesine insan kaynakları müdürü nerden gelmiş kim ben bu söylediklerimin harf harf hece hece arkasındayım ve de gerçek yalan söyleyen selattin gürkan gibi olsun insanların maaşını kesip yüzlerine baka baka kesmedim diyen bi adamdan bahsediyoruz biride yoruma battalgazide kız yegenini özel kalemden memur yaptıktan sonra şimdide maskiye daire başkanı olarak atayacakmış f.gözenelinin kızı damadı battalgazide m.sayının kaç tane yegeni battalgazi belediyesinde maski müdürünün oğlu battalgazide sözleşmeli avukat bir evden 4 kişi çalışıyor battalgazi belediyesinde daha bildiklerimiz bilmediklerimiz neler neler kimde yalan konuşuyorsa allah yukarda yarın hak talep etsinler mahşerde yok eğer gerçeksede ben hakkımı helal etmiyorum bir malatyanın çoğuda helal etmeyecektir

  • Hüseyin | 16 Ağustos 2019 15:33

    Burda Selahattini savunmak için Ahmet Çakır ve Hacı Uğur'a laf atanlar belediye çalışanları olarak üçünü de biliyoruz. Akraba atamasında hiçbiri Selahattinin eline su dökemez. Ehliyet liyakat anlamında Çakır'ın tercihleri Hacı Uğur'dan 5 kat, Selahattinden 50 kat iyiydi. Hiçbir dönem bu kadar çapsız yöneticilerimiz olmamıştı. Bir Selahattinin atamalarına bakın bir de imamoğluna. İmamoğlu profesör atıyor, bizimki ortaokul, lise, açıköğretim mezunu. 5 yıl böyle devam ederseniz belediyenin de şehrin de içine edersiniz. Allah kurtarsın.

  • hasan dağlı | 16 Ağustos 2019 14:10

    haberi okudum sadece güldüm. Haber niteliği bana göre taşımamakta. Siz insanların isimlerini buraya yazarak akrabası ile doldurmuş dediğiniz kişi sayısı bir elin parmakları kadar bile değil. Sen ey site sahibi delikanlıysan hakikaten adamsan, Hacı Uğur Polat döneminide bir kaale al, ahmet çakırıda. Biz selahattin beye güveniyoruz ve model bir şehir olarak bizleri mahçup etmeyeceğine inanıyoruz..Anlam veremediğim sizdeki bu düşmanlık nedir. Bana deki, öyle bir haber yapki motaşı eleştir hakikaten malatya için pahalı biniyoruz belediye otobüslerine ona eyvallah derim. Bana deki en pahalı suyu içiyoruz eyvallah diyem. Habermiş gibi battalgazi belediyesini akrabaları doldurmuş gibi yanlı veya birilerinin uşaklığını yapıyor gibi haberlerinize güler geçeriz.

  • Başaran | 16 Ağustos 2019 12:34

    Selahattinin trolleri akıllı olun. neler çevirdiğinizi herkes biliyor. devran değişirse akrabalar kendine yer bulur. siz ortada kalırsınız.

  • Muharrem | 16 Ağustos 2019 12:30

    Mahmut mahlasıyla yazan arkadaş o eski p........ yazmışsın ya aklın sıra aklının almadığı senin öve öve bitiremediğin başkanının borcu katlayıp yalan bileğilerle kamuoyunu yönlendirmesidir.Şerefi izzeti haysiyeti olan şeffaf olan bağımsız denetçileri çağırıp borcun ne kadar olduğunu ortaya koyar.Ahmet Çakır çıkıyor yalan borç 720 trilyon diyor ama ne hikmetse senin gibiler bir türlü bunu görmezden geliyor.Ayrıca utanmadan 2 trilyon luk ihaleyi 20 bine yaptık diyor cevap gelince hesap fake yalanına sarılıyor.Senin adamın varya Kemal Sunal’ın yerel bir siyasiyi canlandırdığı Z ...............K karakterine çok uyuyor.Zamanla sende bulayacaksın ya neyse.

  • Yaşar | 16 Ağustos 2019 12:27

    Maski Genel Müdürünün akrabalarını araştırın. Kendisinin tedaş ve işkur'daki yolsuzlukları Googleda duruyor.

  • Remzi | 16 Ağustos 2019 12:25

    Sanal haber dışındaki yerel basın niye suskun. Çünkü çoğunun akrabasını belediyeye aldı. Onların da listesi yakında çıkar.

  • Ali | 16 Ağustos 2019 12:11

    Ömer bey bundan önceki dönemde Sayıştay 150 taneden fazla usulsüzlük saptadı onlar istifa ettim Selahattin Gürkan istifa etsin

  • Cumali | 16 Ağustos 2019 12:06

    Bu site sadece Selahattin Gürkanı eleştirme amaçlı kurulmuş Malatya'nın vekillerini sadece seçimde görüyoruz onları neden elestirmiyosunuz satılan esenlik leri havaalanı taşıma ihalesini nöbetçi vekil olacakdi hani bunları bı haber yap burda 10 tane haber varsa 9 u Selahattin Gürkan

  • Haram olsun | 16 Ağustos 2019 12:00

    Bir tane delikanlı adam yok mu bu memlekette? Selahattin Gürkan gelecek herşeyi düzeltecek diye beklerken adam Battalgazi'yi aile şirketi gibi yönetmiş. Hiç borcu olmayan Battalgazi Belediyesi'nin 133 trilyon borcu çıktı. Verdiğim oylar haram olsun. Bunların hepsi Ak ve pak olan davamıza kara bir lekedir. Bunların hesabını soramayanlar utansın...

  • malatyalı | 16 Ağustos 2019 11:58

    siz neyin peşindesiniz malatya halkı bunu merak ediyor aslında

  • 44 | 16 Ağustos 2019 11:45

    Allah aşkına bu ülkenin ekonomi bakanı kim ? Damat bey..Her başa gelen tabiki kendine yakın ve güvendiği adamı getirecek alacak işe.başa gelen akrabanız yada tanıdığınız olduğu zaman bu yorumu yazanlar hiç mi beni işe al diye ağlamayacak bırakında insanlar işini yapsın

  • Sanal haber yalancısın | 16 Ağustos 2019 11:38

    Sanal haber yalandan başka işin yok senin Bir gün Öznur Çalık ı eleştir görelim

  • Ömer | 16 Ağustos 2019 11:21

    Bu kadar yalanı çıktığına göre bence istifa etmeli.

  • Neler oluyor | 16 Ağustos 2019 10:58

    Başkanın söylediği şeyler birbir yalanlanıyor. Başkansa her seferinde bilgim yok ben demedim diyerek topu başkalarına atıyor. Hatta görüntü kayıtları bile inkar etmeye başladı. Kafam karıştı vallahi halbuki çok umutluydum. Çok şey değişecekti. Korkarım borç konusuda koca bir yalan çıkacak.

  • Mehmet kızıl | 16 Ağustos 2019 10:31

    Bence S Gürkan B Gazi’de çok başarılı olduğu için değil yaptığı en küçük İşleri sanki dünyada bir ilkmiş Türkiye’de bir ilkmiş gibi sunması abartıyı şovu iyi yapabilmesi sayesinde o koltuktadır.ayrıca CHP li ile CHP li MHP’li ile MHP’li gibi davranabilmesi büyük başarı. B Gazi Bölgesi S Gürkan döneminde Nufus,eğitim,İmar,sosyal donatı kentsel dönüşüm ve sağlık alanında Yeşilyurt bölgesinin gerisinde kalmıştır. Yaptığı Çınar park Muzaffer Karakuşun projesidir.Yaşam merkezi ve engelli yaşam merkezleri BŞEHİR kanunu gereği yapılması zorunlu projelerdir.Yani ilk değil son da olmayacaklar.Sadece görüntü için Devasa ( iki B Gazi Personeli sığar ) belediye binasını yaparak zaten sıkışan Sivas cad trafiğini ve BGazi kavşağını içinden çıkılmaz bir hale sokmuştur.

  • Sedat Onbeş | 16 Ağustos 2019 10:11

    Akrabaların kullandıkları yetki çok büyük. görünürde şube müdürü. Daire başkanı odası kullanıyor. Altında makam arabası. Basın yayını bile o yönetiyor. Tüm daire başkanlarına emir yağdırıyor. Genel Sekreterden daha yetkili.

  • gerçeklerden hiç bir zaman kaçılmaz teşekkürler sanal haber | 16 Ağustos 2019 09:47

    oda tv ye düşmüş malatya sanal haberin başarısı malatyada ki sözde basıncılarının önüne 300 500 atarak susturmuş selattin ama gerçeklerden kimse kaçamaz sonuna kadar arkandayız sanal haber selahattin gürkan da elbet gidecek ondan sonra görürüm sedatı ahmeti mehmeti

  • İrfan | 16 Ağustos 2019 09:02

    Maski üst yöneticisinin damatlarını da yazın

  • Osman | 16 Ağustos 2019 08:59

    Battalgazi bu akrabaları acil kritik görevlerden uzaklaştırmalı. İşten atan vicdansızlar gibi olmaya gerek yok. Ama bunlar size daha çok tuzak kurar. İnsan kaynakları çok önemli, başkasının adamı olmayan ehliyetli birini acil bulun.

  • Bayram | 16 Ağustos 2019 08:59

    Kardeşim bu bişey mi Bundan önceki dönemde Büyükşehir e 93 tane sözleşmeli personel almış yüksek maaşlarla bunu soran yok.

  • Kimliksiz | 16 Ağustos 2019 08:56

    Araştırın Temucin in torunu bu, net.

  • Yalan söylüyor | 16 Ağustos 2019 08:55

    Benim maaşımı düşürdü. Ama bayramlaşmada milletin gözünün içine baka baka yalan söyledi. Yav nasıl yapabiliyor bilmiyorum. Benim akrabam yok diyor yine yalan söylüyor. Ben eminim ki borç da yalan. Allah adina yemin ediyorum benim maaşımı düşürdü. Bu hukusuz ama korkuyorum işimden ederler diye açık açık söyleyemiyorum. Selahattin de bunu biliyor ve istediğini yapıyor. Allah onu çocuğuyla imtihan etsin. Belki bizi anlar o zaman.

  • Fatma | 16 Ağustos 2019 08:53

    Ayşe, maskiye daire başkanı olarak gelecek. Sonsöz'ün yeğenine başka yer bulurlarsa bilgi işleme getirecekler. Yeğenler savaşı.

  • Siz de çok abartıyorsunuz | 16 Ağustos 2019 08:34

    Büyük alim Mehmet metinerin dediği gibi Allah akrabaya iyilik yapmayı emreder. Selo da bu hükme uygun davranarak Allah'ın emrini yerine getirmiş. Bunda kızacak bir şey yok... :)) Hani marjinal bizdik diyor ya cem yılmaz hani Ahmet Çakır akrabalarını doldurmuştu. Bir tane bile özel kalemden akrabasını atamadı. Hakkını helal et Ahmet Başkanım arkandan çok konuştuk haksızlık etmişiz. Şu an Belediyenin bütün üst düzey bürokratları (yüzde 15) yeğen sedat İn dediklerinden başka bir şey yapmıyor. Yeğeni şube müdürü ama genel sekreter yardımcılarına daire başkanlarına talimat yağdırıyor. Kalite bu halde. Adamın telefonu hiç susmuyor. Bunlar daha iyi günler

  • malesef | 16 Ağustos 2019 08:33

    yaşar karataşın oğlu avukat battalgazi belediyesınde sözleşmeli avukat birde selahattin başkanın yanındaki çevresıın akrabalrı selahattin gürkana biat edenlerin akrabaları ile dolu belediye yalan söyleyen selahattin gürkan gibi olsun battalgazi belediyesini kurcala editör KURCALAKİ GÖRESİN neler var neler istesenizde istemesenizde selahattin bey 4 buçuk sene daha büyükşehirin başında malesef:(

  • BİR DE BAŞKA KURUMDA İL DIŞINDA AKRABA MEMUR OLUP GETİRDİKLERİ VAR | 16 Ağustos 2019 08:20

    BATTALGAZİ İNSANKAYNAKLARI MÜDÜRÜ POLİS KAREKTERİ DÜZGÜN BİRİ SELAHATTİN GÜRKANIN AKRABASI O GETRİDİ UZMANLIKTAN POŞİSLİKTEN GETRİP BELEDİYEDE MEMUR AMİR YAPTIĞI AKRABALARIDA VAR ONLARIDA SORUŞTURUN AHMET ÇAKIRI DAHA ÇOK ARAYACAK MALATYADA BELEDİYE PERSONELLERİDE

  • admın ben soyledım o iddaları gerçek BİZİM YALANLA İŞİMİZ OLMAZ SELAHATTİN GÜRKAN GİBİ!!! | 16 Ağustos 2019 08:06

    ayrıyetten battalgazi belediyesınde bir evden 4 kişi 5 kişi 3 kişi bu gibi örneklerle dolu onuda araştırın S.A kardeşi V...... battalgazide V........ hanımı da belediyede çalışıyor oda bildiklerimiz battalgazi belediyesi selahattin gürkanın aile şirketi

  • Hayati Arıca | 16 Ağustos 2019 07:32

    S Gürkan vefalıdır kendi akrabalarını bilhassa eşinin akrabaları B Gazi Beld. saymakla bitmez. Ben sizin yerinizde olsam kendisine yakın olan A takımı diyebileceğimiz kişilerin ne kadar yakınını işe almış onu araştırırdım. Göreceksiniz çok ama çok enteresan sonuçlar çıkacak.S Gürkan hiç bir şeyi şansa bırakmaz tam itaat ve ölümüne sadakat ister. S Gürkan’da Adalet, Liyakat , ehliyet, uzmanlık gibi kriterleri ancak süslü cümleler kurduğunda duyarsınız Halkla temas halindeyken gördüğüm en büyük tiyatro oyuncusudur. Yanak okşar,sarılır,öper kucaklaşır. Hepsi sahtedir. Siyasi ikbali için her türlü maskeyi kullanır ve de bunda oldukça mahirdir. Kamuoyunda önceki siyasilere biriken tepkiyi yönetebilmiş ( tuttuğu ayaklı gazeteciler vasıtası ile dedikodular üretmiş) kamuoyunu bu şekilde herkesi vurguncu talancı bir tek kendisi dürüst imajını yaymayı başarabilmiştir. Halbuki sadece geçmişe dönük Akmercan iliskisini sorgulayabilecek bir babayiğit çıksa çok pis kokuların yayıldığını görecektir. Malatya hakim basınını çok iyi marke (......) edebildiğinden bunları yazabilecek maalesef zor şimdilik. Borçsuz Belediye bırakıyorum diyerek bir seçim boyunca propaganda yaptı bıraktığı borcun 120 trilyon olduğu ortaya çıktı hakim basında tık yok.

  • Ali | 16 Ağustos 2019 05:46

    Ve maaslarinizi düşür, Unvanlarımızı haksızca elimizden al, sonra bayramlaşma programı düzenle böyle bir şey yok diye inkar et... Gözümün içine bakarak inkâr ettiniz, vallahi, billahi, tallahi maaşımı düşürdünüz, ünvanımı elimden haksızca aldınız.. Peki yarın huzuru mahşer de nasıl inkar edeceksiniz sayın başkan..KHK kapsamında Recep Tayyip Erdoğan ın bize verdiği hakkı elimizde alarak Erdoğan ı hiçe saymış olmuyor musun? Bu kin, bu hırs, bu vurdum duymazlık niye..15 yıllık Ak Parti döneminde yine Ak Parti sayesinde kazanılmış bu hakları ayak altı etmenin sebebi niye? Hangi hesabın içindesiniz, hangi stratejinin peşindesiniz.. Bir Cuma sabahında Başta sizi sonra da bu işe ses çıkarmayan Malatyamizin bütün vekillerini ve il başkanını Allah'a havale ediyorum..Ve hakkımı helal etmiyorum.. Ömrünüz uzun, alacağımız ahirette olsun...

  • Tekin | 16 Ağustos 2019 03:32

    Yazacak belki de çok şey var ama sonuç şu: Gelen gideni aratır.

  • Başgan | 16 Ağustos 2019 01:32

    Nerede bu liyakat ehliyet edebiyatları... Önceki dönem özel kalemden biri kadro alınca kıyametler kopuyordu. Başganım yönetici ihtiyacına göre değil Aile eşrafının talebine göre yapmış malatyada kimsenin haberi yok